KEPU:n tiedotuspäällikkö Markku Rajala sai tuomion törkeästä rattijuoppoudesta.
Rajala karautti juhannuksena autollaan kännissä ulos tieltä. Poliisin tullessa Rajala oli niin sekaisin ettei muka tiennyt ajoiko hän vai ei.
Muita tunnettuja KEPUlaisia rattijuoppoja ovat Tanja Karpela ja Heikki "MTK" Haavisto.
KEPUvaikuttaja kärähti rattijuoppoudesta
4
305
Vastaukset
- Pas2
Pietarsaaren satamaan saapuneen rahtialuksen kapteeni puhalsi alkometriin 3,1 promillen lukeman. Luotsista huolimatta kapteeni yritti ohjata noin 150 metriä pitkää, noin 8 000 tonnin lipeälastia kuljettanutta alusta satamaan itse. Alus oli vähällä törmätä laituriin.
Luotsin mukaan kapteeni alensi jo väylällä kaksi kertaa aluksen nopeutta niin paljon, että alus oli vähällä menettää ohjauskykynsä tuulen puhaltaessa voimakkaasti. Satamassa ei enää syntynyt mitään vaaratilannetta.
Aluksen ollessa kiinnittymässä laituriin kapteeni pysäytti laivan koneet, lähti komentosillalta ja vetäytyi hyttiinsä. Luotsin käskystä koneet käynnistettiin uudelleen, ja alus saatiin turvallisesti laituriin.
Poliisipartio nouti kapteenin hytistä ja toimitti verikokeeseen. Alus purjehtii Italian lipun alla. Kapteeni on Suomen kansalainen. Poliisi jatkaa tapauksen tutkintaa.
STT- oikolukija
se meidän puolueesta, siis keskustasta. Ilmeisesti, koska meillä noita ongelmia oli Ahdista ja miksei Urhostakin lähtien
- siinä sanottiin
oikolukija kirjoitti:
se meidän puolueesta, siis keskustasta. Ilmeisesti, koska meillä noita ongelmia oli Ahdista ja miksei Urhostakin lähtien
siinähän sanottiin että poliisi tutkii asiaa. elikkä jos kapteeni onki demari, asiaa ei viedä eteenpäin.
- kalluppi
pystyyn onko sossuissa vai kepuissa eniten kärähtäneitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221