Niin, eli minulla olisi nyt kaksi elokuvaa, josta en muista nimeä, ja olisi hyvä, jos joku teistä tuntisi kyseiset pätkät.
Ensimmäisessä erään naisen mies kuolee auto-onnettomuudessa, ja nainen menee jonkin aikaa sen jälkeen uusiin naimisiin. Tämä mies osoittautuu pedofiiliksi. Kun äiti on sairaalassa synnyttämässä lasta, mies ottaa vuoron perään kaksi pientä tytärtä syliinsä ja raiskaa heidät. Aina, kun jompi kumpi tyttäristä on tehnyt jotain pahaa, mies vie hänet huoneeseen, lukitsee oven ja pätkii vyöllä. Kun kylän miehet saavat tietää asiasta, he hakkaavat miehen. Mutta nainen ei millään pysty pääsemään irti miehestään, vaan jatkaa naimisissaoloa. Lopulta mies taisi kuolla.
Toinen elokuva kertoo palo-onnettomuudesta, jossa pieni tyttö on jäänyt loukkuun kohta ehkä räjähtävän kemikaalirekan luo. Eräs palomiehistä yrittää jollain keinoilla saada tyttöä pois, mutta hänen jalkansa on kiinni. Lopulta palomies kantaa tytön lieskojen läpi ja pelastaa tämän. Loppukohtauksessa tyttö on jo päässyt jaloilleen ja ratsastaa hevosella.
Eli kiitos kaikille jo nyt vastauksista. Kaikki tiedot ovat tärkeitä.
Tietääkö kukaan?!?
CoOlHaNd
0
227
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683011
- 912813
- 492057
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201515- 151309
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51288Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131281Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131233Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241202- 171188