...jääkö palstalle moderaattori/luotsi/kippari yksinään.
Järjellisten kirjoittajien ja keskustelijoiden pitäisi pitää kokeeksi määrittämätön tauko palstailusta.
Tässä jo päivänä muutamana oli nähtävissä palstan tuskallinen tilanne kun kirjoittajat kaikkosivat ja luotsi puhui yksinään tuhannella nikillä. Aloituksiin ei tullut vastauksia ja
nostettiin vanhoja keskusteluja ylös, että kommenttiluvut näyttäisivät isoilta ja yksinäinen hääräsi täällä kahdella nimimerkillään.
Siitä se on nähtävissä, miten hiljaista tulee.
Testillä nähdään
61
<50
Vastaukset
Luotsi puhui tuhannella nikillä ja yksinäinen hääräsi kahdella nikillä? Eli oliko täällä 1002
eri nikkiä juttelemassa kahden henkilön toimesta?- Anonyymi
Hyvin näytti nihkeältä.
Pitäisi pitää reilun kuukauden tauko (määrittelemätön) ja katsoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin näytti nihkeältä.
Pitäisi pitää reilun kuukauden tauko (määrittelemätön) ja katsoa.Pidä tauko, helppo homma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä tauko, helppo homma.
Useampi pitää. Toivottavasti sille ajalle riittää jutun juurta? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useampi pitää. Toivottavasti sille ajalle riittää jutun juurta? ;)
Varmasti riittää, palsta keskittyisi aiheisiin ei palstalaisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti riittää, palsta keskittyisi aiheisiin ei palstalaisiin.
Yksinäinen keskustelija tulisi entistäkin hullummaksi. Voisimme seurata sanomatta mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinäinen keskustelija tulisi entistäkin hullummaksi. Voisimme seurata sanomatta mitään.
Kannattaa kokeilla, lopeta höpötys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa kokeilla, lopeta höpötys.
Sehän nähdään. Yksinäinen höpötys voi olla huikeaa katsottavaa. Seurataan mielenkiinnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän nähdään. Yksinäinen höpötys voi olla huikeaa katsottavaa. Seurataan mielenkiinnolla.
Älä enää kirjoita jos tuolta tuntuu, kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä enää kirjoita jos tuolta tuntuu, kiitos!
Kukas kultapieni siellä nyt mesoo?
- Anonyymi
Aloituksessa katkeraa tilitystä.
- Anonyymi
Totta kai ja tiedät hyvin, miksi. Siksihän lauseesi kirjoititkin, kultapieni.
- Anonyymi
Tämä olisi hyvin mielenkiintoinen testi.
- Anonyymi
Kannattaa toteuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa toteuttaa.
Tämä on vaihtoehto niille, jotka haluavat nähdä, mitä tapahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on vaihtoehto niille, jotka haluavat nähdä, mitä tapahtuu.
Olen mukana, tehdäänkö heti.
Ei saa bluffata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mukana, tehdäänkö heti.
Ei saa bluffata.Ei kukaan kauaa jaksa itselleen vastailla.
Jeps, parasta kadota maan alle vähäks aikaa. Katoamistemppu. Palata, kun on tyyntä..
Hit that..🤘- Anonyymi
Jep. Useamman pitäs lukea tämä nyt. On meilläkin valtaa ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Useamman pitäs lukea tämä nyt. On meilläkin valtaa ;)
Järkevät poistuvat palstalta joka tapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkevät poistuvat palstalta joka tapauksessa.
Niin. Sato näkyy sitten. Osa näyttääkin jo lähteneen.
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Sato näkyy sitten. Osa näyttääkin jo lähteneen.
Minä myös, hyvät yöt. Jollekin tulee piiiiitkä yö...ois kannattanut miettiä ennen kun hölmöilee..
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Minä myös, hyvät yöt. Jollekin tulee piiiiitkä yö...ois kannattanut miettiä ennen kun hölmöilee..
Olen samaa mieltä. Ne pyörii niissä omissa liemissään, joita ovat keitelleet.
Mut hyvää yötä sinulle. Pidä pintasi. Ei meitä kyykytetä noin vaan, tsemppiä :)
Näkymisiin jossain! - Anonyymi
Pitäisiköhän lähteä jo unten maille.. .ainiin abris rakas vähän pullea mukava ihminen... kun eräs tytteli taas keskustellessaan... nukuttava tuttö kuin "Horton Assassin BroadHead".
Kattellaas kui käy...🥧🥛🍰🍟🍿
- Anonyymi
Mukavia päiviä!
- Anonyymi
Popcornit tarpeen, modea syytellään viestien poistoista. Porukka suuttunut. Pääroolissa viestien poisto, ei niiden sisältö.
Odotetaan palstan reagointia syytöksiin.- Anonyymi
Mukavaa jatkoa!
- Anonyymi
Tämä on kaikille https://www.youtube.com/watch?v=wm4fHbo7SEk
meille voittajille ; )
Tauko on pelkkää voittoo!- Anonyymi
Huono biisi. En yleensäkään pidä Kaija Koooon biiseistä. Ärsyttäviä loilotuksia.
-pihallatipunen-
- Anonyymi
kersoja palstalla onko jännää
- Anonyymi
Vois hyvin kokeilla.
- Anonyymi
Shithole24 boikottiin!
- Anonyymi
Myös tämä. Kirjoittajilla on valtaa.
- Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Juuri näin. Kirjoittajat ne luovat palstan. Turha palstan tasosta muita on syyttää.
Toivottelit jo lähtemisiksesi hyvät päivänjatkot. Etkö vielä poistunutkaan?
Anonyymi kirjoitti:
Toivottelit jo lähtemisiksesi hyvät päivänjatkot. Etkö vielä poistunutkaan?
Luetun ymmärtäminen..... :)
- Anonyymi
Luetun ymmärtäminen..... :)
Liian vanha vastaheitto. Sivu oli (imperfekti) keskustelua varten, ei kuittailua.
Anonyymi kirjoitti:
Liian vanha vastaheitto. Sivu oli (imperfekti) keskustelua varten, ei kuittailua.
Olen samaa mieltä. Kuittailun voisi jo lopettaa. Toinen vanha vastaheitto...niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Kuittailun voisi jo lopettaa. Toinen vanha vastaheitto...niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Oletko palstalla 24/7?
Ehkä tunnukset ovat siinä mielessä hyvällä hepulla, että hän omistautuu.
Jättää myös unet väliin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko palstalla 24/7?
Jättää myös unet väliin.Pönttöuuni havaittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pönttöuuni havaittu.
Tiira se oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pönttöuuni havaittu.
Palstan yksi ongelmista on nimimerkkien mustamaalaus.
Olen katsonut kuinka Pönttöuuni on tehnyt hyvää palstalle.
Kunnioitan toimintaa, että neiti on on nostanut epäkohdat esille.
Hänen tietonsahan urkittiin ja vainottiin. Huolestuneena on saanut lukea. Anonyymi kirjoitti:
Oletko palstalla 24/7?
Jättää myös unet väliin.Minulla ei ole sen kummempia tunnuksia kuin sinullakaan. Vietän aikaani täällä jost sen veran kuin haluan :)
- Anonyymi
Minulla ei ole sen kummempia tunnuksia kuin sinullakaan. Vietän aikaani täällä jost sen veran kuin haluan :)
Ei kehitystiiminjäsenillä ole tunnuksia ei, niinhän itse sanoit ; )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan yksi ongelmista on nimimerkkien mustamaalaus.
Olen katsonut kuinka Pönttöuuni on tehnyt hyvää palstalle.
Kunnioitan toimintaa, että neiti on on nostanut epäkohdat esille.
Hänen tietonsahan urkittiin ja vainottiin. Huolestuneena on saanut lukea.Onko tapauksesta annettu oikeuden päätös?
Naapuri luuli ex-vaimonsa asuvan asunnossa kun hän oli töissä. Ex-Vaimo asui toisella paikkakunnalla. Nykyisin hän käyttää rauhoittavia. Anonyymi kirjoitti:
Ei kehitystiiminjäsenillä ole tunnuksia ei, niinhän itse sanoit ; )
En tiedä miksi hoet tuota kehitystiimiä? Minulla ei ole tietoa kehitystiimistä.
Anonyymi kirjoitti:
Onko tapauksesta annettu oikeuden päätös?
Naapuri luuli ex-vaimonsa asuvan asunnossa kun hän oli töissä. Ex-Vaimo asui toisella paikkakunnalla. Nykyisin hän käyttää rauhoittavia.Kun muutin nykyiseen asuntooni, henkikirjoittaja luuli asunnossani asuvan jonkun muun minun lisäkseni. Ilmoitin, ettei ole näkynyt enkä tunne edes kyseistä ihmistä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tapauksesta annettu oikeuden päätös?
Naapuri luuli ex-vaimonsa asuvan asunnossa kun hän oli töissä. Ex-Vaimo asui toisella paikkakunnalla. Nykyisin hän käyttää rauhoittavia.Pönttöuunia mustamaalaavasta ja muita keskustelijoita kiusaavasta taustahenkilöstä on tullut pakkomielteinen. Tämäkin kommentti halventava.
- Anonyymi
Kun muutin nykyiseen asuntooni, henkikirjoittaja luuli asunnossani asuvan jonkun muun minun lisäkseni. Ilmoitin, ettei ole näkynyt enkä tunne edes kyseistä ihmistä :)
Sait palstalla varjon josta ei pääse irti oikein millään ilmeellä. Kysy vaikka Valtakunnalta onko sellaisia. Seuraa, vaikkei aurinkokaan paistaisi.
Anonyymi kirjoitti:
Sait palstalla varjon josta ei pääse irti oikein millään ilmeellä. Kysy vaikka Valtakunnalta onko sellaisia. Seuraa, vaikkei aurinkokaan paistaisi.
Kyllä täällä kukkii melko kirjaja kukkaketo, se on helppo huomata ja niinhän se aina on, kun kasassa on useampi ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pönttöuunia mustamaalaavasta ja muita keskustelijoita kiusaavasta taustahenkilöstä on tullut pakkomielteinen. Tämäkin kommentti halventava.
Älä jaa disinformaatiota. Väitteelle tulee olla todisteet. Huhupuheisiin tai luuloihin ei keskustelua kannata perustaa, huono pohja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaa disinformaatiota. Väitteelle tulee olla todisteet. Huhupuheisiin tai luuloihin ei keskustelua kannata perustaa, huono pohja.
"Onko tapauksesta annettu oikeuden päätös?
Naapuri luuli ex-vaimonsa asuvan asunnossa kun hän oli töissä. Ex-Vaimo asui toisella paikkakunnalla. Nykyisin hän käyttää rauhoittavia."
Siinä ensimmäinen malli ja todiste. Pönttöuuniin kohdistunut herjaviesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Onko tapauksesta annettu oikeuden päätös?
Naapuri luuli ex-vaimonsa asuvan asunnossa kun hän oli töissä. Ex-Vaimo asui toisella paikkakunnalla. Nykyisin hän käyttää rauhoittavia."
Siinä ensimmäinen malli ja todiste. Pönttöuuniin kohdistunut herjaviesti.Luulo ei ole tiedon väärti. Tuollainen asia kuuluu poliisille, ei palstalle. Kysymyshän on sellaisesta asiasta mistä palsta voi syyttää palstalaista jos asia ei olekaan totta. Mielestäni Suomi-24 tulisi tehdä itse poliisitutkinta palstalaisen antamasta väitteestä ja tehdä siitä jopa julkinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulo ei ole tiedon väärti. Tuollainen asia kuuluu poliisille, ei palstalle. Kysymyshän on sellaisesta asiasta mistä palsta voi syyttää palstalaista jos asia ei olekaan totta. Mielestäni Suomi-24 tulisi tehdä itse poliisitutkinta palstalaisen antamasta väitteestä ja tehdä siitä jopa julkinen.
Niin kuuluu jos herjataan pelkkää nimimerkkiäkin, mitä Pönttöuunille on tehty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuuluu jos herjataan pelkkää nimimerkkiäkin, mitä Pönttöuunille on tehty.
Tutkinnassahan kaikki selviäisi.
- Anonyymi
Kirjoittajilla on suurin valta kun he jättäytyvät pois.
- Anonyymi
Tänään ollut jo aika hiljaista. Vanhojen ketjujen nostot jatkuvat. Ja tietysti kaverin oma yksinpuhelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään ollut jo aika hiljaista. Vanhojen ketjujen nostot jatkuvat. Ja tietysti kaverin oma yksinpuhelu.
Totta, Mazy lopeta jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j582393Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all472271Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔611954Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?3051390- 791309
- 641246
- 581044
- 631022
- 25952
- 76915