Kummassa on enemmän "enoja Oulussa vai Helsingissä?
Kummassa enemmän "enoja?
11
89
Vastaukset
- Anonyymi
Ohisalo hakee parhaillaan lisää "enoja" mereltä suomeen....
- Anonyymi
Just sama tuli mieleen, että suurin osa enoista on edelleen veneissä. Toivottavasti putoavat kuin eno veneestä nuo enot, ja samoin toivottavaa on myös että tirskuvat ja kikattelevat pikkulikat vaihdetaan aikuisiin koskien ministereiden paikkoja.
- Anonyymi
Haavisto on hakemassa eno lisää.
- Anonyymi
Tätejähän meillä riittää, kun enot on hukkunu.
- Anonyymi
10 vuoden päästä eno-muhamedeja löytyy Suomesta ihan kaikkialta. Siis jollei persut pääse valtaa käyttämään.
- Anonyymi
Kyllä nyt täytyy enot pudottaa veneestä, ettei nuoriso mene pilalle, alkavat paisua muuten vanhemmiten?
- Anonyymi
Nyt on kiire saada Eno jonkun vihervasemmisto puolueen ulkomaalaisvahvistukseksi.
- Anonyymi
Oliko eno yksi Kataisen tilaamista orjatyömarkkinoiden tekijöistä.
- Anonyymi
Taisi `"Eno" tulla jo2006 musisoimaan Helsinkiin.Eiköhän niitä "Enoja" jo ole
jokapuolella Suomea ja lisää suvakit niitä haluavat rauhanuskonnon nimeen. - Anonyymi
Sensuuri iski viestiini, mutta tässä linkissä on todiste.
https://www.musixmatch.com/lyrics/Raptori/Oi-Beibi-16
jossa laulettiin tuosta enosta. - Anonyymi
Taas on Empt työntekijöiden kädet rikki tasoa käyvät ikkunan takana hakemassa makuuhuoneen ikkunaan Esa ryhmä nukkumis hetkiä muille jakaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659