Elämme lopunaikaa

Anonyymi

Miksi naisten pitäisi saada hallita seurakunnissa tässä lopunaikana?
Löytyykö tälle nykyajan ilmiölle perusteluja Raamatulla?

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todiste miksi meidän naisten pitää ehdottomasti hallita seurakunnissamme, löytyy googlesta haulla"tuksu".

    • Anonyymi

      lopettakaa jo se märinä.naiset ei märise, ne hallihtee.

      • Anonyymi

        Keittiö on naisten valtakunta. Siellä voi hallita. Kaikki muu on parempi jättää miehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keittiö on naisten valtakunta. Siellä voi hallita. Kaikki muu on parempi jättää miehille.

        Jos olisit MIES! niin ei minunkaan naisena olisi tarvetta huutaa/ kysyä täältä! Teille "mies "on ukko joka hakkaa Vaimon "ruotuun"! Olet valitettavasti surkea munaton mies...joka on iso puheissa...mutta tyhjä munissaan. Peräkammarin surkea luuseri...ööö..älä itke!!😅😂🤣😅😂😂😂😁 Äitily tulee ja peittelee! 🤣😂😅😅😆😂😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit MIES! niin ei minunkaan naisena olisi tarvetta huutaa/ kysyä täältä! Teille "mies "on ukko joka hakkaa Vaimon "ruotuun"! Olet valitettavasti surkea munaton mies...joka on iso puheissa...mutta tyhjä munissaan. Peräkammarin surkea luuseri...ööö..älä itke!!😅😂🤣😅😂😂😂😁 Äitily tulee ja peittelee! 🤣😂😅😅😆😂😊

        Minä olen nainen,joka olen joutunut naisten henkisen väkivallan kohteeksi.Seurakunnassa kateuttaan,hyljeksineet minua,pitäneet meteliä itsestään,halunneet olla estraalilla tuomassa itseään esille.Yksi naispastori oikein katseellaan halusi eliminoida minut.Pois on pitänyt lähteä näiden raatelevien susien luota.Ja ne naiset,jotka haluaa toista naista,oksetus!!!!!


    • Anonyymi

      Koska me naistet ollaan niin ihania. Evankelista Johannamme on näyttänyt esimerkillisesti sielunsa. No siis vit***sa mutta ei kai,se haittaa.

    • Anonyymi

      Kuka hallitsee ketä ? On vain yksi Hallitsija, sinäkin tiedät kuka. Mieheksi ja naiseksi Hän heidät loi. Voidaanko Totuus erottaa Rakkaudesta? Onko kumpikaan yksin hyvä? Totuus ilman Rakkautta on kuollut. Rakkaus ilman totuutta on sokea. Mies on Totuus, nainen on Rakkaus..yhdessä nämä ovat "Jumalan kuva". Valta ja hallinta taistelu on helvetistä. Annetaanko välillä Rakkauden "puhua"?

    • Anonyymi

      Tarkoitatko ilmiöllä tuota naiskysymystä, joka tällä palsta on nyt hyvin usein nostettu esiin?

      Ilmiöllä pyritään saamaan seurakunnat ja uskovaiset huonoon valoon. Pyritään uskovaiset esittämään naistenalistajina ja vihamielisinä naisia kohtaan, mikä ei ole totta.

      Totuus on, että Jeesus arvosti myös naisia. Jo Aatami rakasti Eevaa ja sanoi tämä se on. Mies ja nainen tulevat yhdeksi lihaksi, heidät on luotu yhteen.

      Seurakuntaelämässä kuin kotona perheissä molempien panosta tarvitaan.

    • Anonyymi

      "Jeesus arvosti MYÖS naisia". Kannattaisi miettiä mitä suustaan päästää. Sanassa sanotaan myös, " mies liittyköön vaimoonsa ja he tulevat yhdeksi". lihaksi. Lue, kuka liittyy ja kehen. Ilman vaimoa ei ole miestäkään. Yhdessä he ovat "Jumalan kuva". Mies/totuus on vain kylmää valoa ilman naista/ rakkautta, joka tuo valoon lämmön. Mies yksin on kuin talvinen aurinko, valaisee, mutta ei lämmitä. Mies ja nainen yhdessä ovat kuin alkukesän aurinko.. kaikki luonnossa herää eloon. Kumpikaan ei ole parempi toista.

      • Anonyymi

        Jeesus arvosti naisia, mutta naiset häpäisevät itsensä olemalla pastoreita.

        1234567---


      • NÄIN SE VALITETTAVASTI ON ETTÄ pastorit Ruotsissa on Lesboja ja piispoja ja lyhyt tukkaisia . Ja suomi matki ja ottaa malli siitä tietysti. Tuossa on se pehmeä naismaisen Rakkaus joka on lempeä toisia naisia kohtaan mutta oma Kristus ja aviopuoliso niin kuin haavoitettu karhu jos ei ole löytänyt Ristin Kuoleman Voitto....


    • Anonyymi

      Juu. 2000v on jo lopunaikaa eletty ja lisää piisaa. Jesse ei pijä kiirettä vai liekönä ruoja eksynnä, taivas kun on valtava, 13,8 miljardia valovuotta kanttiisa.
      Mikä vika naisjohtajissa... vai onko uskonto vain keino saada, epätoivoisemmankin.

      • Anonyymi

        Juu, naisissa ei oo mittää vikkaa, muttei hiä johtajaksi kuulu, tosin semmosta seurakuntaa ei ookkaa, jossa huusaa yksistäön naene debottinnaa..no ehkä joku luostari ja abbedissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, naisissa ei oo mittää vikkaa, muttei hiä johtajaksi kuulu, tosin semmosta seurakuntaa ei ookkaa, jossa huusaa yksistäön naene debottinnaa..no ehkä joku luostari ja abbedissa.

        Opettele kirjoittamaan! Tule sitten uudelleen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan! Tule sitten uudelleen!

        Sää et oossaakaan murteit.


    • Anonyymi

      Ei löydy semmosta seurakuntaa jota johtaa yksin nainen.

      • Anonyymi

        Merkel oli EU:n pääpäsmäri ja suurin johtaja.
        Nyt EU:ssa 53 milj. muslimia kiitos täti Merkel.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Merkel oli EU:n pääpäsmäri ja suurin johtaja.
        Nyt EU:ssa 53 milj. muslimia kiitos täti Merkel.

        Ja meinaat aivan tosissasi, että tuo lukumäärä olisi ratkaisevasti pienempi, jos Merkelin tilalla olisi ollut joku ukko?


    • Anonyymi

      Miksi ei? Eihän vapaissa suunnissa ole edes oikeita miespastoreita, vaan pelkkiä maallikkopastoreita, ja kaikki ex-rikolliset ja julkkikset ja muutkin vallanhimoiset miehet tunkevat seurakunnan johtoon pitämään omaa itsekeskeistä (ei Kristus-keskeistä) lavashow'taan.


      Turhaan te yhdestä Tuksusta kiukuttelette. Tuksu osaa puhua jouhevasti ja iskee tasoltansa vielä hurjempaa tarinaa kuin rankimpien linnavenkuloiden kliseiset ja menneillä rikoksilla mässäilevät kääntymysstoorit.
      Se että Tuksu nyt sattuu olemaan naispuolinen maallikkojulistaja ei pitäisi olla teille ongelma.

      Ainakin Veilon oppi menee niin että jos naisella on ''Voitelu'' niin hän ei enää ole ''nainen jonka pitää vaieta seurakunnassa, vaan hän voikin toimia opetus/saarnavirassa''. Veilon oma emäntäkin on saarnaajaksi voideltu, joten miksi ei Tuksukin voisi olla ''voideltu johtaja ja jopa pastori''? Maallikoista kun kerran puhutaan.

      Raamattu toki sanoo että pastorivirka kuuluu vain miehelle, joka on taitava opettamaan Jumalan Sanaa, mutta teillehän tärkeintä on se että puhujana toimii joku huomionherättäjä ja julkkis, joka saa kokouksenne täyteen uteliaita pällistelijöitä.

      Ei teille Raamatun Sana ole tärkein ollut silloinkaan kun eräs rankkataustainen mies veti jäähallin täyteen räväköillä jutuillansa.

      Vai ettekö hyväksykään uskovaisten joukkoon räväköitä naisia? Pelottaako vahvat naiset teitä yleensäkin? Vai käykö kateeksi että Tuksu on vahva mimmi joka ei anna miesten määritellä eikä kyykyttää itteensä?

    • Säälittäviä ovat nämä naisia pelkäävät miehet, voi voi.

      • Anonyymi

        Niin, perustakoon oman lahkonsa ja valtakuntansa. Eivät he kuulu Jumalan rakkauden piiriin, kiroavat vaikka Jumalantyön, sekä Jumalankuvan, koska naisen Jumala loi omaksi kuvakseen.
        Eli mitä lienevät paviaaneja, jotka mantraavat joidenkin perinteisiä oppiarvoja.
        Jos noiden miesten naisia sitten vuosisatojen saatossa näkisi, niin joitakin renkaitahan heitin naisten alahuulia venyttää, että lörppähuuli olisi kaunis. jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, perustakoon oman lahkonsa ja valtakuntansa. Eivät he kuulu Jumalan rakkauden piiriin, kiroavat vaikka Jumalantyön, sekä Jumalankuvan, koska naisen Jumala loi omaksi kuvakseen.
        Eli mitä lienevät paviaaneja, jotka mantraavat joidenkin perinteisiä oppiarvoja.
        Jos noiden miesten naisia sitten vuosisatojen saatossa näkisi, niin joitakin renkaitahan heitin naisten alahuulia venyttää, että lörppähuuli olisi kaunis. jne.

        Naisena sanon,on naisia,jotka kateudessaan,omaa itseään täynnä olevana,olen parempi kuin sinä mielellä,nujertavat toisen naisen.Olen mennyt tilaisuuksiin,jotka ovat olleet naisten johtamia,olen uutena mennyt sinne ,voi sitä mittaamista päästä varpaisiin,ei tervehditä,kokouksen pastori nainen käveli ylpeänä ohi,osoittaen,et ole tervetullut.Olen nainen,naisten keskuudessa nujerrettu.


    • Anonyymi

      Suuremman ikkunan kautta katsottuna tätäkin aluetta. Harvassa lienee ihmiset, jotka ymmärtävät ja todeksi elävät JUMALAN aivoittamat asiat miehen ja naisen erilaisuudesta.

      Niin, monen lie erittäin vaikea käsittää miksi vaimoni luontaisesti toi eilenkin kahvikupposen rakennuspuuhasteluni lomaan.Ajatellen laajemmin elinympäristöämme ja ihmisen muuttumista yhä avuttomammaksi ja "kädettömäksi", niin eipä Antti Rinteenkään taidot riitä valtion velkaantumisen pysäyttömiseen. Koko porukka elää valtion velan / avustuksien varassa. Raamattu ei ainakaan tätä ihmisen käyttäytymistä opeta.

      Niin, todellisuus on. Jos nainen / aviopuoliso ei omaksu omaa osaansa perheessä, niin mies ei mahdollistu toteuttamaan omaa rooliaan / osansa ja siten oman pesän rakentaminen ja sen yllä/kunnossa pitäminen on mahdotomuuus. Mies ei kertakaikkiaan pysty suunnittelemaan ja toteuttamaan suunniytelmia pesän rakentamisessa ja niin koko porukka on yhteiskunnasta riippuvainen.

      Siis JUMALAN aivoituksissa ei ole pienistä asiooista kysymys,- vaan koko ihmisen elinympärisön toiminnasta. Kuvitteleppa, miten vaikuttaisi arkeesi, jos valtio ottaisi pois kaikki tuet, jotka verovaroista maksetaan. Maksetaan, joista moni ei koe tunnetta - kiitollisuutta.

      m.l

      • Anonyymi

        >>Niin, todellisuus on. Jos nainen / aviopuoliso ei omaksu omaa osaansa perheessä, niin mies ei mahdollistu toteuttamaan omaa rooliaan / osansa ja siten oman pesän rakentaminen ja sen yllä/kunnossa pitäminen on mahdotomuuus.<<

        Ettei väärin ymmärrystä syntyisi niin korjaan ajatustani hieman. Vaikka naisella / aviopuolisolla olisi valmius ja tahtotila hallusssaan olla mihelleen "alamainen", niin tämä tilanne ei vielä ole tae miehen ottaa osansa hallintaan. Moni mies luistelee osastaan ja koko JUMALAN aivoitus muuttuu päälaelleen eli naisen osa tuleein alisteiseksi ja siten vaimo joutuu orjaksi miehelleen. Mies elää siten "palmupuiden alla" ja nainen pitää koko taloutta pystyssä - hoidossaan.
        m.l


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Niin, todellisuus on. Jos nainen / aviopuoliso ei omaksu omaa osaansa perheessä, niin mies ei mahdollistu toteuttamaan omaa rooliaan / osansa ja siten oman pesän rakentaminen ja sen yllä/kunnossa pitäminen on mahdotomuuus.<<

        Ettei väärin ymmärrystä syntyisi niin korjaan ajatustani hieman. Vaikka naisella / aviopuolisolla olisi valmius ja tahtotila hallusssaan olla mihelleen "alamainen", niin tämä tilanne ei vielä ole tae miehen ottaa osansa hallintaan. Moni mies luistelee osastaan ja koko JUMALAN aivoitus muuttuu päälaelleen eli naisen osa tuleein alisteiseksi ja siten vaimo joutuu orjaksi miehelleen. Mies elää siten "palmupuiden alla" ja nainen pitää koko taloutta pystyssä - hoidossaan.
        m.l

        Raamatulliset miesparat joutuvat kärsimään epäraamatullisista nykynaisista, kaiken tämän miesten rakentaman paratiisimaisen hyvinvoinnin keskellä joufutte vain valittamaan miehekästä asemaanne. Otan osaa ja toivon teidän löytävän elämäänne todellista sisältöä naispappeuden sekä seksuaalisten vähemmistöjen ruotimisen sijaan.


      • Anonyymi

        Heh. Mieheni keitti kahvit tänään. Minä maalaan lipastoa. Nyt on maalin kuivumistauko menossa. On ne menneet maailman kirjat sekaisin siis "naisten" ja "miesten" työt.
        Tässä pitäisi mahdollistua nyt laittamaan maalipensseli pois kädestä ja jättää miehille miesten työt ;D


      • Anonyymi

        Meilläkin luontaisesti ihan mies toimi kun huomasi ettei kahvia ollut keitelty. Otin luontaisesti maalipensselin käteen kun halusin Ikean puunvärisestä lipastosta antiikinvihreän. En luontaisesti jättänyt kellekään toiselle työsarkaa, jonka mahdollistumiseen olin itse keksinyt idean päässäni. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh. Mieheni keitti kahvit tänään. Minä maalaan lipastoa. Nyt on maalin kuivumistauko menossa. On ne menneet maailman kirjat sekaisin siis "naisten" ja "miesten" työt.
        Tässä pitäisi mahdollistua nyt laittamaan maalipensseli pois kädestä ja jättää miehille miesten työt ;D

        Kerroppa mistä johtuu tänä päivänä ihmisten avuttomuuus. Joka alue on ulkoistettu, jota kutsutaan palveluiksi.

        En ihmettele yhtään miksi perheet - halutessaan asua omistusasunnossa velkaantuvat järkyttävällä tavalla. Velkavankeudesta on kysymys. Tämän päivän ihmiselle rivi/kerrostalo asuminen onkin mieluisin asumismuoto.

        Tämä kädettömyys näkyy erikoisesti työelämään siirtyvässä ihmisesä, Ammatti, jossa hahmottaminen / käsienkäyttö on mukana. Oppimisen vaikudesta on kysymys. Kärsijöinä erioisesti yrittäjät ja kilpailukyky.

        Niin, joka osaa laskea, niin mikä tilanne olisi yritysmaailmassa,jos ihminen tänä päivänä omaisi 50/60- luvun tasoisen käden taidot. Nyt taso työelämään siirtyjällä ihmisellä taso on olematon.
        Poikkeuksen taodollisuudesta tekee ainoastaan älykännykän käyttö. Tällä alueella maamme on täynnä huippuja.
        m.l


    • Anonyymi

      Perustakaa sellainen seurakunta joka täyttää Raamatullisuuden kirjaintakaan muuttamatta, mikä estää?

      Turhaa valittamista ja naisten syyttelyä omasta olemattomuudesta, olisiko aika ryhdistäytyä miehekkäästi vai jatkaa joutavaa suunsoittoa aiheesta.

      • Anonyymi

        Ei siinä raamatusta ole kyse, vaan lihallisia fariseusukkoja siinä vaan huseeraa, ja pilkkaavat Jumalaa.


    • Anonyymi

      Joskus nuorena uskovana, minulla oli jokin ajatus siitä, että saisin tehdä sillä tavoin näkyvästi Jumalan työtä ja sitten erässä seurakunnassa jossa kävin siihen aikaan. siellä edessä oli jotain profetoijia tai jotain jostakin toisesta seurakunnasta, joka siis kuului samaan "lahkoon" ja ne jotenkin profetoi sitä, että on joku jolle Jumala haluaa siunata työhön tai vastaavaa, että jokin palvelustehtävä oli ja jollakin tavoin että Jumala tulisi käyttämään sitä jolle halusivat sen profetian tuoda... ja minä sitten kiertävälle pastorille mikä siellä oli, niin siitä sanoin että halusin palvella Jumalaa ja toivoin mielessäni kait että se profetia olisi ollut minulle... en muista mitä siitä sanoin.. ja se sanoi jotensakin niin, että kahvinkeitossa tarvitaan tai jotain, en muista tarkalleen sanoja... ne taisi siunata sen profetian jälkeen siihen sen paikan miespastorin tai joka siellä oli vanhimmistossa.... mutta muistan sen pettymyksen jotenkin, että minulle oli paikka siellä kahvinkeitossa. Se on kuulemma miesten mielestä yhtä tärkeä työsarka, olen kuullut miesten sanoneen.

      No, en enää käy seurakunnissa, mutta muistui mieleeni.

      • Anonyymi

        Minulla käynyt samoin,oli vieraileva puhuja,joka profetoi,että täällä on henkilöitä,joilla on Jumalan kutsu Hänen työhön,pikku tyttöni kuiskasi,äiti sinulla on,vahvistaen minua.Alttarilla nämä veljet eivät halunneet siunata minua,olin yksin loppujenlopuksi alttarilla,kunnes joku nainen sanoi kuuluvasti,veljet te ette tottele,koska teissä on kateus.Niin joku näistä veljistä tuli tekemään pikasiunauksen.Tunnettu pastori sanoi,kun lähestyin häntä apua hakien,me emme siunaa sinua työhön,enkä edes puhunut siitä.Mielellään otetaan kehuja ja pyydetään esirukousta,sanomalla,olet niin voitelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla käynyt samoin,oli vieraileva puhuja,joka profetoi,että täällä on henkilöitä,joilla on Jumalan kutsu Hänen työhön,pikku tyttöni kuiskasi,äiti sinulla on,vahvistaen minua.Alttarilla nämä veljet eivät halunneet siunata minua,olin yksin loppujenlopuksi alttarilla,kunnes joku nainen sanoi kuuluvasti,veljet te ette tottele,koska teissä on kateus.Niin joku näistä veljistä tuli tekemään pikasiunauksen.Tunnettu pastori sanoi,kun lähestyin häntä apua hakien,me emme siunaa sinua työhön,enkä edes puhunut siitä.Mielellään otetaan kehuja ja pyydetään esirukousta,sanomalla,olet niin voitelussa.

        En minäkään käy seurakunnassa,ahdistun jo pelkästä ajatuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla käynyt samoin,oli vieraileva puhuja,joka profetoi,että täällä on henkilöitä,joilla on Jumalan kutsu Hänen työhön,pikku tyttöni kuiskasi,äiti sinulla on,vahvistaen minua.Alttarilla nämä veljet eivät halunneet siunata minua,olin yksin loppujenlopuksi alttarilla,kunnes joku nainen sanoi kuuluvasti,veljet te ette tottele,koska teissä on kateus.Niin joku näistä veljistä tuli tekemään pikasiunauksen.Tunnettu pastori sanoi,kun lähestyin häntä apua hakien,me emme siunaa sinua työhön,enkä edes puhunut siitä.Mielellään otetaan kehuja ja pyydetään esirukousta,sanomalla,olet niin voitelussa.

        Olisi paljon kertomista taustoista.. mutta en pysty. Kerron vain että koin ihmeellisiä asioita liittyen Raamattuun ja uskoon. Olen aivan tavallinen nainen nyt, ja silloinkin. Ehkä kuitenkin kova lapsuus ja kova elämä kuitenkin. Elin elämäni epätoivoista hetkeä.. kuolin henkisesti.olin todella epätoivoinen!! Muistan yhä. 25vuotta myöhemmin. Kun mietin koko elämääni.... antaisin mitä vain ja kaiken!! Jos vain saisin sen takaisin mitä silloin koin!. Kaksi ihanaa vuotta..öin ja päivin..olin enkelten kanssa! Rakkaus ...ääretön Rakkaus!Ihmeellinen Rakkaus..Ei tuomiota..Mitä ikinä olin väärin tehnyt..sain anteeksi. En kuulunutkaan mihinkään uskonnolliseen joukkoon. Menin kuitenkin ja yritin etsiä ihmisiä .. kaltaisiani. Tapasin papin..helluntaiseurakunnan...
        "Johtajan". Jne..jne....Olin saanut viestin jaettavaksi. Kukaan ei ottanut sitä vastaan. Kaikki ..joka ainut mies uskova , ohjasivat. Minut "naisten rukous piiriin". No.. minulla on ne viestit yhä ...
        23 vuotta on kulunut..olen pyyhkinyt Tomun jaloistani, Jeesuksen sanoin " menkää ja profetoikaa..älkää ottako laukkua jne..missä teidät otetaan vastaan. Jääkää ja profetoikaa . Jos teitä ei oteta vastaan..pyyhkikää Tomu jaloistanne......TE ETTE OTTANEET Minua Vastaan ! Nyt on myöhäistä!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi paljon kertomista taustoista.. mutta en pysty. Kerron vain että koin ihmeellisiä asioita liittyen Raamattuun ja uskoon. Olen aivan tavallinen nainen nyt, ja silloinkin. Ehkä kuitenkin kova lapsuus ja kova elämä kuitenkin. Elin elämäni epätoivoista hetkeä.. kuolin henkisesti.olin todella epätoivoinen!! Muistan yhä. 25vuotta myöhemmin. Kun mietin koko elämääni.... antaisin mitä vain ja kaiken!! Jos vain saisin sen takaisin mitä silloin koin!. Kaksi ihanaa vuotta..öin ja päivin..olin enkelten kanssa! Rakkaus ...ääretön Rakkaus!Ihmeellinen Rakkaus..Ei tuomiota..Mitä ikinä olin väärin tehnyt..sain anteeksi. En kuulunutkaan mihinkään uskonnolliseen joukkoon. Menin kuitenkin ja yritin etsiä ihmisiä .. kaltaisiani. Tapasin papin..helluntaiseurakunnan...
        "Johtajan". Jne..jne....Olin saanut viestin jaettavaksi. Kukaan ei ottanut sitä vastaan. Kaikki ..joka ainut mies uskova , ohjasivat. Minut "naisten rukous piiriin". No.. minulla on ne viestit yhä ...
        23 vuotta on kulunut..olen pyyhkinyt Tomun jaloistani, Jeesuksen sanoin " menkää ja profetoikaa..älkää ottako laukkua jne..missä teidät otetaan vastaan. Jääkää ja profetoikaa . Jos teitä ei oteta vastaan..pyyhkikää Tomu jaloistanne......TE ETTE OTTANEET Minua Vastaan ! Nyt on myöhäistä!!!!

        Voi rakas ystäväni,olen tuo jonka kommenttiin vastasit,voi miten samaa on kokemuksessasi.Se ahdistus,jonka tuntee,kun tiedät,että Jumala on puhunut ja sinut vaiennetaan,jopa halutaan ajaa pois.Juuri samoin PH on sanonut,he eivät halua kuulla,lähde pois.


    • Anonyymi

      Varmaan siksi kun miehet on niin itsekkäitä että se oma napa on aina ensimmäisenä tai varmaan just siksi. Nainen on peräseinä.

    • Anonyymi

      Miksi yleensäkään Seurakunnassa yhdenkään ihmisen pitäisi missään vaiheessa saada hallita toisia?
      Eritasoisia tehtäviä jaetaan itsekunkin kykyjen mukaan, jolloin jokainen hoitaa omaa tehtäväänsä ollen vastuussa koko seurakunnalle toimintansa oikeellisuudesta ja kenelläkään ei ole valtaa kävellä toisten yli, vaan kaiken toiminnan on perustuttava voimassaoleviin lakeihin ja niiden pohjalta laadittuun normistoon.
      Omien havaintojeni mukaan normistoon perustumaton vallankäyttö esim. etuuksien avulla ei ole mitenkään sukupuolisidonnainen koko maan tilannetta tarkastellen.

    • Anonyymi

      CZ 😭😰😨🤮🤢😱🥶🤕😷🤧😠😡🤬😈👿💩👹👺Äääääääääö!!!!Lopettakaa(SAATANA!!;!Hallitkaa! Tehkää kaikkea mitä haluatte!!luen teidän Sanoja viestistä toiseen!! Ja ymmärrän miksi ei mistään löydy yhtä ainutta! USKOVAA! SAAT@A!!! En voi ymmärtää!!!ja nyt itken! Olisipa edes yksi .. yksi ainut!? Kuolen tähän.. en löydä mistään yhtä"ihmistä". Saatana on saanut tästä kilpa taistelua! Miettikää joka ainut! Onko sinun liittosi VALTATAISTELUA!? Yksi ei ole parempi toista! Vielä ns.uskoville täällä saitissa. Sanotko itsesi että olet uskossa..ehkä jopa "pelastettu"!?Voin kertoa sinulle, enkelisi.. lusifer on hänen nimensä. JEESUS ei olisi ikinä tuominnut kanssa ihmistä kuten sinä tuomitse! HÄN SANOOKIN! _ÄLÄ TUOMITSE! Ettei sinua tuomita!.Vuoden olin poissa täältä..kaduttaa että nyt luin teidän kirjoituksia. Voin kokemuksesta sanoa!! Te molemmat!! "Uskovat"ja Ateistit!!?? Te molemmat ansaitsette "helvetin tulen"!! Kertokaa minulle! Miksi kukaan uskoisi mitä sanotte?! "Nainen vaietkoon seurakunnassa"!? Näinhän Paavali sanoo. Mitä Jeesus sanoi Marian siskolle Magdaleenalle!?... Sanon vain! Repikää!!! Syökää!!toisenne! Olette toisenne ansainneet!

      • Anonyymi

        Kaikessa tässä..on kyse vain Vallasta.


    • Anonyymi

      Jeesus tuli miehenä maailmaan . Hän toi totuuden.,kumoten lain. Jeesus toi "Valon" maailmaan. Tässä kohtaa tulee ARMO
      .Herra myös sanoi..."Rakastakaa toisianne! Hän kysyi Pietarilta kolme kertaa!"Rakastatko minua". Hän Rakasti. Tämänhetkisestä maailman menosta huolimatta ja juuri siksi, on aika että me! Naiset otamme ohjat käsiimme! On aika sille että Rakkaus saa ylivallan ..Miehet ovat ikuinen osa meitä..yksinämme olemme vain puolikkaita. Tähän asti..jo monta sataavuotta..meidät alistettiin eläimen osaan.tänäpäivänä..nainen voi saada ja synnyttää lapsen, ilman miestä. Voiko mies tehdä saman!? Onko miehelle enää järkevää alistaa naista!? No.. jos ..hmmm...kuulenko "ininää" miesten puolelta!? Taisin kuulla. On vain yksi asia mikä molempien sukupuolten pitää ymmärtää.."Hän loi heidät..mieheksi ja naiseksi hän loi heidät"..ja heistä tuli YKSI liha!!Naisten on pakko hallita seurakunnassa koska mies ei enää pysty!!!!

      • Anonyymi

        Haluan tähän tuoda myöskin naiset,jotka alistavat,kadehtivat toista naista.Minä olen juuri kokenut tämän,minua ei haluta mukaan,minun sanomisillani ole mitään merkitystä.Jätetään täysin ulkopuolelle,joku pitää kovaa ääntä itsestään ja haluaa kaiken huomion.Olen niin monet kerrat lähtenyt surullisena pois,missä teitä ei oteta vastaan,lähtekää pois.


      • Anonyymi

        On teidän sielunmaisemassa vaikeeta. Ottakaahan lääkkeenne, että selviätte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On teidän sielunmaisemassa vaikeeta. Ottakaahan lääkkeenne, että selviätte.

        Katsos,kun ongelma on sairaissa lahkoissa,kun sieltä hyljeksitty lähtee pois,elämä alkaa,ei tarvita lääkkeitä,vain normaaleja ihmisiä,minä olen ilon löytänyt lähtemällä raatelevien susien lahkosta.


    • Anonyymi

      Jesaja:
      3:12 Minun kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.

      Uudessa liitossa Jumalan kansa muodostuu kaikista kansoista valituista ja pyhistä Jumalan palvelijoista. Kirkkojen ja seurakuntien johtajat ovat usein nuoria ja naisia, mikä on vastoin Raamatun kirjoituksissa annettuja Jumalan sanan määräyksiä.

      Jumalan sanan profetiat ovat tältäkin osin toteutuneet ja toteutuvat silmiemme edessä. Vielä muutama kymmenen vuotta sitten ei olisi tullut kuulonkaan, että naiset hallitsevat kristittyjen kirkkoja ja seurakuntia, mutta nyt se on jokapäiväistä ja lisääntyy entisestään. Myös nuoret saavat yhä enemmän valtaa ja vastuuta, mutta eivät ole kykeneviä ohjaamaan seurakuntaa Jumalan tahdon mukaan (osa on jopa jumalattomia eksyttäjiä).

    • Lopunaikoja on eletty siitä lähtien, kun Jeesus nousi taivaaseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oot varmaan tyytyväinen

      Kun sua ei kukaan enää yritä Naiselle
      Ikävä
      99
      4845
    2. Oletin törmäileväni sinuun yhtenään

      Emme ole osuneet kuitenkaan samalle kiertoradalle. Enää en oleta, enkä usko törmäykseen.
      Ikävä
      45
      3746
    3. Pitkä aika on kulunut

      Kaikki on muuttunut. Huomenta tänne. 😌😧☕🐺❤️
      Ikävä
      232
      3494
    4. Mitä tuntemuksia herätin sinussa

      Viimeksi kun nähtiin? Ajatuksesi, niitä kuuntelen herkällä korvalla.
      Ikävä
      157
      3344
    5. Olenko ainut

      Vai huomaatko myös sen, että olemme hyvin samanlaisia. Kuin olisit toinen puolikkaani ❤️
      Ikävä
      71
      3321
    6. Sä siis todella vain leikit mun tunteilla?

      Miehelle naiselta Et olisi muuten luovuttanut
      Ikävä
      85
      2956
    7. Tuntuu niin mukavalta.

      Miten joku voikin olla niin hyväsydäminen.
      Ikävä
      31
      2749
    8. Minut on ilmeisesti varjobännätty,

      sillä viestit eivät näytä ilmestyvän ketjuihin.
      Sinkut
      35
      2443
    9. Odotan näkemistäsi

      tällä viikolla. Pelkään sitä myös. Saat minut tuntemaan niin paljon. Odottavan aika on pitkä.
      Ikävä
      95
      2314
    10. Kiitos siitä eilisestä

      Viestistäsi se kertoi ja avasi paljon tunnelukkoja.
      Ikävä
      19
      2192
    Aihe