Venäjän metsapaloja tukahduttamaan on pyydetty myös maan shamaaneja:
"Torstaina myös Hanty-Mansijskin alkuperäisasukkaita edustavan järjestön puheenjohtaja Timofei Moldanov kertoi, että hän on pyytänyt Jugran ja Venäjän muiden alueiden shamaaneja suorittamaan rituaaleja kutsuakseen sadetta Siperian metsäpalojen sammuttamiseksi."
Taikauskoisuus on syvälle juurtunut yhteiskunnan rakenteisiin.
Lahkot, kultit ja kirkot ovat levittäneet taikauskoisuutta ja satujaan tuhansien vuosien ajan ja vielä nykyäänkin puoskareita ja huuhaan kauppaajia on lahkoissa ja kulteissa aivopesemässä ja alistamassa/orjuuttamassa ihmisiä pakkovaltaansa kuuliaisiksi palvelijoikseen ja huuhaan rahoittajiksi.
Taikauskoisuus, uskonnot ja uskomukset
6
74
Vastaukset
- Anonyymi
Onko taikauskoa sekin, että LUULLAAN, että minun ja minun ohjeet johtavat elämänvapauteen, kuten uskonnoton mantraa elämänohjeenaan?
Luuletko, että sekin olisi taikauskoa?
Eli se omaminä on totuus, kuka mitenkin sitä elämäänsä tulkitsee.
ts. onko tuo uskomus sitten taikauskoa, vai mitä se on? Shamaanien toimitukset saavat palot loppumaan viimeistään joulukuussa.
- Anonyymi
Ei se niin varmaa enää ole, kun maailman rikkaat tekevät yhdessä parhaansa edistääkseen ilmastonmuutosta, vaikka jotkut heistä muuta teeskentelevätkin.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006190950.html
- Anonyymi
Jes.34:10 Biblia (1776) Joka ei pidä päivällä eikä yöllä sammuman, mutta savun pitää siitä ijankaikkisesti nouseman, ja se pitää hävitettämän suvusta sukuun, niin ettei pidä käymän sen lävitse ijankaikkisesta ijankaikkiseen. Kirjoitetaan: iankaikkiseen. Ilm.14:11. 19:3.
- Anonyymi
Nämä ateistien tehtailemat aloitukset ovat typerää suunsoittoa.
- Anonyymi
Aloituksella ei ole mitään tekemistä adventismin kanssa. Turhaakin turhempi aloitus taas kerran. Näyttää siis siltä, että palstalle pesiytyneillä ateisteilla ei ole mitään järkevää sanottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89934Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883