Pitääkö aina joka paikkaan tunkea uskontoa!!!! Teillä on aivan tarpeeksi omia tilaisuuksia jossa sitä kuulee!
Iltatorillakin Jeesuslauluja
Anonyymi
7
90
Vastaukset
- Anonyymi
Voi Jeesus sun kanssa.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Kaikki tietävät kuka valittaa tästä asiasta ja nauravat sinulle kylällä
- Anonyymi
Jesus just left Chicago and he's planning to New Orleans.
- Anonyymi
Mikähän olis hyvä emätinpuikko
- Anonyymi
Olen kyllästynyt kalapuikkoihin. Joku muu voi nyt tulla puikkoihin.
- Anonyymi
Joskus taaksepäin muutamia vuosia. Poika heitti isänsä pihalle ja taulutelevisio lensi perässä. Isi oli sitä ennen hyvin tärkeä otus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869