Homot viljelee superbakteereja peräsuolissaan

Anonyymi

Antibiooteille vastustuskykyiset superbakteerikannat syntyvät homojen peräsuolen seinämien haavaumissa kun usean miehen bakteerit risteytyvät sielä uusiksi bakteerikannoiksi.

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pelottava ajatus, ja saattaa olla jotain perääkin asiassa. Aiheesta löytyy ulkomaisia kirjoituksia netistä.

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa.

        Superbakteerit vaativat antibiootteja jotka taistelevat niitä vastaan hävittäen heikot bakteerit, mutta jättäen jäljelle vastuskykyiset ja sopeutuvat bakteerit jäljelle.

        Sillä ei ole mitään tekemistä kenenkään anaaliseksin kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa.

        Superbakteerit vaativat antibiootteja jotka taistelevat niitä vastaan hävittäen heikot bakteerit, mutta jättäen jäljelle vastuskykyiset ja sopeutuvat bakteerit jäljelle.

        Sillä ei ole mitään tekemistä kenenkään anaaliseksin kanssa

        Sitten kun homoja alkaa kuolla kuin kärpäsiä uusien tautien takia joudut tarkistamaan kantaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kun homoja alkaa kuolla kuin kärpäsiä uusien tautien takia joudut tarkistamaan kantaasi.

        Milloin heitä sitten alkaa kuolla kuin kärpäsiä?

        Luuletko että homoja yksi päivä alkoi ilmestyä katukuvaan kuin sieniä sateella ja he alkoivat pökkiä perseitään kilpaa ja sieltä kun vähän roiskui niin superbakteeri löydettiin?

        Homoutta on ollut olemassa koko kirjoitetun ja kuvitetun historian ajan. Antiikin Kreikassa se oli suorastaan yleisurheilua ja välimeren alueen sotamiehet ovat nussineet valloitettujen alueiden sotilaiden aunuksia koko kirjoitetun historian ajan niin että huuto on kuulunut tänne asti. Jos sieltä joku superbakteeri olisi löytynyt, niin he eivät olisi kovin kauaa homoilleet. Ja sinä unohdat myös sen että heterot paukuttaa naisia perseeseen ihan yhtä suurella innolla! Miksi siellä ei muhi mikään superbakteeri?

        Jos aiot heittää taas jotain trollipaskaa oikean ja perustellut tiedon sijaan, niin älä viitsi vaivautua. En kuitenkaan vastaa.


      • Anonyymi

        Eräs kaverini joka on homo meni tyhmyyksissään jollekin anonyymille pyllistämään. No bakteerinhan se sai suoleensa pasko sellasta mädän hajuista löysää.. Sai kaupan päälle verenmyrkytyksen ihme jotta hengissä selvisi. Jotta nauti ja hanki tauti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs kaverini joka on homo meni tyhmyyksissään jollekin anonyymille pyllistämään. No bakteerinhan se sai suoleensa pasko sellasta mädän hajuista löysää.. Sai kaupan päälle verenmyrkytyksen ihme jotta hengissä selvisi. Jotta nauti ja hanki tauti..

        Löylykauhahäirikkö sitten on sitten saanut lääkityksensä kuntoon kun näköjään pystyt suoltamaan ymmärrettävää tekstiä?

        Sinun sanonnat ja homovastaisuutesi kyllä tunnetaan, joten ihan turha yrittää selittää ettet ole kyseinen mielipuoli.

        Viestisi todisti senkin mikä on jo pitkään tiedetty että liikut piireissä joissa hoonaillaan toisten perseitä ja että sinut on raiskattu joskus löylykauhalla kun siitä tulee sinulle psykoosijaksoissasi aina sellainen pakkomielle. Taidat kuitenkin tämänkin tapauksen projisoida johonkin "kaveriisi" ja sinä itse paskoit sitä mätää sen raiskauksen jälkeen, eikö totta?


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      181
      1929
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      272
      1448
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1295
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1087
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      66
      1016
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      76
      991
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      163
      955
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      815
    10. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      2
      809
    Aihe