Kiat kiihdyttelee autojen joukossa. Ihmettelen. Näin saksalaisella ajavana. Häiritsee.
Eiks Kiat pitäis luokitella mopoautoiks
4
110
Vastaukset
- Anonyymi
Saksalaiset autot vain on huonoja. Vaihteisto ongelmat, päästöhuijaukset WWW konsernilla .Listaa voisi jatkaa loputtomiin.
- Anonyymi
Kia ei ole auto. Tyttöjen pimppi...ei edes vehkeeksi kannata kutsua tuo kim jom cum cockin tekelettä. Ala-arvoinen muovinen sinneppäin sisusta vanhoilla moottoreilla. Kia ostetaan kun ei ole varaa edes ranskalaiseen.
- Anonyymi
Varaa on. Olen jo aikuinen. Sitten kun sinustakin tulee aikuinen niin ymmärrät miksi ihmiset ostavat Kiaa. Tiedoksi kuitenkin sinulle että ostamalla Kian sain eniten vastinetta rahalle. Minua kun ei nuo status asiat kiinnosta.
- Anonyymi
Kyllä Kia vielä jotenkin menee jonossa, mutta Toyota on aina veturina säästämässä bensaa ja pelkäävä setämies ratissa yrittämässä pitää kultaansa viivojen välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 26119601
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?462084- 1951523
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1371430- 281209
- 122968
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30922Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex82799Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t82756- 75678