Miksi Eurooppaan otetaan niin paljo kehitysmaalaisia?
Miksi Eurooppaan otetaan niin paljo kehitysmaalaisia?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lyhyeen kysymykseesi yritän vastata mahdollisimman lyhyesti yhdellä lauseella:
Koska EU:ta ja monia Länsi-Euroopan maita hallitsevat kulttuurimarxistiset ja paneurooppalaiset eliitit, joiden ydinaatteeseen kuuluu Euroopan kansallisvaltioiden, kansojen , kulttuurin ja kristinuskon tuhoaminen.
Tarkenna ja vastaan kyllä, jos sinulla on jatkokysymyksiä.- Anonyymi
Soroksen ym. suunnitelma saattaa Euroopan manner kaaokseen ja sitten finanssimafian kautta kiristää NWO-orjuuden taakse. Ukko on ite kerskunut tällä, syystä miksi Unkari näytti ovea.
Ja syystä uusliberaalin EU-eliitin hölmöt liehittelijät, kuten Suomen hönöt, hyökkää Unkarin kimppuun kuin sika limppuun.
- Anonyymi
Ei tässä yhtään mitään joidenkin johtamaa suunnitelmaa mistään ole. Salaliittohössötyksiä kyllä riittää. Mutta suunnittelemattakin tässä käy vielä huonosti Euroopalle. Euroopan valtioiden johtajat ovat täysin kädettömiä hoitamaan ongelmaa, joka kasvaa lumivyöryn tavoin. Liberaalinen demokratia tuhoaa viidessä vuosikymmenessä itse demokratian.
Islam ja demokratia on mahdoton yhtälö. Kyllähän on nyt jo nähtävissä, kuinka muslimeille annetaan periksi milloin missäkin. Luvassa on siis ennenpitkää eräänlaisia muinaisia uskonsotia muistuttavia tilanteita, kun demokratian on lopulta pakko puolustaa aatettaan väkivalloin islamisaatiota vastaan. - Anonyymi
Sitä kaikki järkevät ihmiset ihmettelevät.
- Anonyymi
Palkkojen takia jos itsekin sossun tuilla ja teet työt vielä päälle niin eikös se ole jotain...Poljetaan palkat alas.
- Anonyymi
Maahanmuuttoa suosiva haluaa pelastaa tänne muuttavat. Taitaa olla pisara meressä. Miettikääpä. Ei edes muutama miljoona maahanmuuttajaa auta paljon maapallon tilannetta.
https://www.youtube.com/watch?v=H-CqJYzDSI8&feature=youtu.be - Anonyymi
Etelän kaupungit ovat jo täynnä nekruja ja aavikkorottia. Tuhottua ja kaukaa kierrettäviä alueita nämä slummit ja levottomat shanty townit.
- Anonyymi
Meidän " kylällä " n.g.ri huusi yöllä luuriinsa " shaatanan huo.ra vastaa " Kukaan ei ollu kertonu ettei huuto kuulu luurissa jos ei vastaaja paina vastaa nappia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607594- 1314297
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.313635- 212958
- 272533
- 232522
- 472100
- 252090
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732051- 321998