helloy

julle

moi kaikki siskoni on noita fanit. saanko kysyä jotakin? no miks paige on melkein kaikkien mielest ärsyttävä paige on ainakin mun mielest paras hahmo siskoist tai ainakin oli. mut phoebe on ehk kaunein mut piperil on taas maseet voimat. ois kiva jos joku sanois syitä et miks paige on ärsytävä.

23

697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

      Paige on ärsyttävä koska se käyttää liian paljastavii vaatteita,ja koska se on tosi kalpee ja käyttää liikaa huulipunaa.

      • JALLE

        mitä se häiritsee suo jos paige on tuommoinen.? eihän se oo aihe vihata tai haukua paigea. no pitäsiks sun sit päättää miten se on tai pukeutuu. mut kalpeudest mä oon samaa mieltä.:)


      • ..............
        JALLE kirjoitti:

        mitä se häiritsee suo jos paige on tuommoinen.? eihän se oo aihe vihata tai haukua paigea. no pitäsiks sun sit päättää miten se on tai pukeutuu. mut kalpeudest mä oon samaa mieltä.:)

        oonko mä sanonu että mä vihaan paigea?!:/


      • julle
        .............. kirjoitti:

        oonko mä sanonu että mä vihaan paigea?!:/

        et oo sanonut mut ehk mä ilmaisen sen eri tavala.et säet voi ymmärtää mitä mä tarkoitan


      • ..............
        julle kirjoitti:

        et oo sanonut mut ehk mä ilmaisen sen eri tavala.et säet voi ymmärtää mitä mä tarkoitan

        jaaha.päläpälä


      • jalle
        .............. kirjoitti:

        jaaha.päläpälä

        jotkut ei näköään kestä lukee tosi asioita.päläpälä itseles vaan.!!!,;)heheh eks ookin hauskaa?
        paige
        is
        best

        phoebe
        is
        best


      • ..............
        jalle kirjoitti:

        jotkut ei näköään kestä lukee tosi asioita.päläpälä itseles vaan.!!!,;)heheh eks ookin hauskaa?
        paige
        is
        best

        phoebe
        is
        best

        Joo toosi hauskaa...mutta päläpälä.


        Phoebe rules!!!:)


    • Piper Halliwell

      Ehkä koska Paige tuli sarjaan kun Prue (Shannen) lähti. Niin kaikki vertailee niitä kahta keskenään ja sitten myös ne saattaa ajatella että Paige vei Pruen paikan. Tai siis että Paigen takia Prue lähti. Mut mun mielestä Paige on ihan hyvä.

      • JULLE

        no se selvis mut ei se oo paige näyteliän vika et prue läht


      • Shetti

        Musta ne on kaikki ihan jees


    • Phoebe

      Ei must Paige oo ärsyttävä...Se on just hyvä!!!Mut kyl Phoebe on paras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • julle

        phoebe ja paige ovat parhaita.mut ei tartte huutaa kuiteskaan.ja mä en oo väitänytkään et paige on sun mielest ärsyttävä.vai oonko muka?ja oonks mä muka arvioinut phoebea?ne on just parhait mut on piperkin hyvä. tai no supper hyvä myös.mut phoebe ja paige ovat parhaita.;)


      • phoebe
        julle kirjoitti:

        phoebe ja paige ovat parhaita.mut ei tartte huutaa kuiteskaan.ja mä en oo väitänytkään et paige on sun mielest ärsyttävä.vai oonko muka?ja oonks mä muka arvioinut phoebea?ne on just parhait mut on piperkin hyvä. tai no supper hyvä myös.mut phoebe ja paige ovat parhaita.;)

        älä viitti olla noin herkkä.et sä oo mitää väittänykkää.toi on ärsyttävää!ja et oo arvioinu phoebea.


      • jelle
        phoebe kirjoitti:

        älä viitti olla noin herkkä.et sä oo mitää väittänykkää.toi on ärsyttävää!ja et oo arvioinu phoebea.

        vähän kyl tuntuu siltä!mun lukemien perusteella. no tai sun kirjoitamien juttujen perusteela.


      • MINÄ

        Kaikki vihaavat paigea vain siksi että heidän mielestään Pruen piti lähteä koska paige tuli! Ei se kuulunut käsikirjoitukseen vaan Shannen doherty sai potkut sarjasta koska käyttäytyi muita näyttelijöitä ja ohjaajia kohtaan tosi tyhmästi!


    • Shan

      Minä en henk. koht. pidä Paigesta, koska olen seurannut sarjaa satunnaisesti 1- tuotantokaudesta alkaen netistä ladatut jaksot, joita on n. 2 tuotantokautta.

      Holly ja Alyssa ovat vakiintuneet rooleihinsa - he tosiaan osaavat olla roolihahmojansa. Mutta Rose tuli sarjaan niin myöhään, että näyttää tosi ironiselta, hän ei osaa näytellä niin tasapainoisesti kahden muun näyttelijän kanssa. Ylinäyttelemistä ja täysin epäonnistuneita kohtauksia, jotka saavat vain tuskastumaan.

      En tiedä, miten pitkälle sarjaa aiotaan viedä, itse olen 6- kauden katsonut ja muutaman jakson seitsemänneltä. Alkaahan Paige pikkuhiljaa sopia sarjaan, mutta epäilen, että ellei sarjaa venytetä tosi pitkäksi, en ikinä opi pitämään hänestä. Enkä Rosesta näyttelijänä. Ja olisi tosi sääli, jos sarjaa venytettäisiin, kun ei ko. sarjalla ole enää mitään uutta annettavaa. Alkaa tuntumaan pahasti toistolta ja mielelläni olen jaksojen kymmenminuuttisia hypännyt yli.

      • julle

        on se hyvä jos aatelee et se on aika uusi siin sarjas senkin älykääpiö!!!!!!!!!!!!!!!!!!(no et oo)


      • Shan
        julle kirjoitti:

        on se hyvä jos aatelee et se on aika uusi siin sarjas senkin älykääpiö!!!!!!!!!!!!!!!!!!(no et oo)

        No voihan sen ajatella, että se on hyvä siihen nähden, että on uusi, mutta minä en ainakaan halua katsoa sarjaa, jossa näyttelijät ovat hyviä uusiksi, vaan pelkästään hyviä näyttelijöitä. Valitettavaa, että Rose ei ole samaistunut hahmoonsa, mutta joutuuhan sitäkin katsomaan samalla sarjaa seuratessa.


      • julle
        Shan kirjoitti:

        No voihan sen ajatella, että se on hyvä siihen nähden, että on uusi, mutta minä en ainakaan halua katsoa sarjaa, jossa näyttelijät ovat hyviä uusiksi, vaan pelkästään hyviä näyttelijöitä. Valitettavaa, että Rose ei ole samaistunut hahmoonsa, mutta joutuuhan sitäkin katsomaan samalla sarjaa seuratessa.

        ei oo mun ongelma jos jotkut ei pidä paigest(rosest). mut ei tartte jankuttaa et se ei oo niin hyvä kun muut(siskoist) tai näyuteliöist.!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • julle11
        Shan kirjoitti:

        No voihan sen ajatella, että se on hyvä siihen nähden, että on uusi, mutta minä en ainakaan halua katsoa sarjaa, jossa näyttelijät ovat hyviä uusiksi, vaan pelkästään hyviä näyttelijöitä. Valitettavaa, että Rose ei ole samaistunut hahmoonsa, mutta joutuuhan sitäkin katsomaan samalla sarjaa seuratessa.

        ei oo mun ongelma jos jotkut ei pidä paigest(rosest). mut ei tartte jankuttaa et se ei oo niin hyvä kun muut(siskoist) tai näyuteliöist.!!!!!!!!!!!!!!!!! et säkään olis sen parempi.!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Shan
        julle11 kirjoitti:

        ei oo mun ongelma jos jotkut ei pidä paigest(rosest). mut ei tartte jankuttaa et se ei oo niin hyvä kun muut(siskoist) tai näyuteliöist.!!!!!!!!!!!!!!!!! et säkään olis sen parempi.!!!!!!!!!!!!!!!!!

        No miksi otat sitten nokkiisi niin helposti? Eihän se ole sinunkaan asiasi, millainen Rose on. Ei koko näyttelijätär ole tietoinen olemassaolostasi, enkä usko, että mielipiteesi häntä liikuttaa.

        Niin, en olisikaan parempi, kun en osaa näytellä. Mutta pointti onkin siinä, etten edes hakenut sarjaan näyttelemään, kun en osaa. Mutta Rose teki niin ja siinä on meidän välinen ero. Minä nyt vain satun suosimaan tv- sarjoja, joiden näyttelijät osaavat näytellä.

        Joten jos et ole valmis ottamaan asiallisia vastauksia, jotka eroavat omistasi, vastaan, ei varmaan kannata aloittaa keskusteluakaan aiheesta, jos noin nokkiisi otat.


      • bhoebe is the best
        Shan kirjoitti:

        No miksi otat sitten nokkiisi niin helposti? Eihän se ole sinunkaan asiasi, millainen Rose on. Ei koko näyttelijätär ole tietoinen olemassaolostasi, enkä usko, että mielipiteesi häntä liikuttaa.

        Niin, en olisikaan parempi, kun en osaa näytellä. Mutta pointti onkin siinä, etten edes hakenut sarjaan näyttelemään, kun en osaa. Mutta Rose teki niin ja siinä on meidän välinen ero. Minä nyt vain satun suosimaan tv- sarjoja, joiden näyttelijät osaavat näytellä.

        Joten jos et ole valmis ottamaan asiallisia vastauksia, jotka eroavat omistasi, vastaan, ei varmaan kannata aloittaa keskusteluakaan aiheesta, jos noin nokkiisi otat.

        no siinä se tulikin!!!
        bhoebe on paras kaikista ja muutenkin tää sarja on ihan best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


      • JULLE
        Shan kirjoitti:

        No miksi otat sitten nokkiisi niin helposti? Eihän se ole sinunkaan asiasi, millainen Rose on. Ei koko näyttelijätär ole tietoinen olemassaolostasi, enkä usko, että mielipiteesi häntä liikuttaa.

        Niin, en olisikaan parempi, kun en osaa näytellä. Mutta pointti onkin siinä, etten edes hakenut sarjaan näyttelemään, kun en osaa. Mutta Rose teki niin ja siinä on meidän välinen ero. Minä nyt vain satun suosimaan tv- sarjoja, joiden näyttelijät osaavat näytellä.

        Joten jos et ole valmis ottamaan asiallisia vastauksia, jotka eroavat omistasi, vastaan, ei varmaan kannata aloittaa keskusteluakaan aiheesta, jos noin nokkiisi otat.

        ANTEEKS NYT VAAN MUT MÄ EN TAJUU SUN HÖPÖTYKSISTÄ YHTÄÄN MITÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe