Venäjän sanktiot ja Venäjän kauppasuhteen seisokki johtuu täysin Obaman hallituksen luomista toimenpiteistä. Ne eivät oikeastaan ole voimassa enään ja niitä on lupa rikkoa. Asiaa ei vain ole virallisesti julistettu. Venäjän kauppasuhteet ois hyvä saada talouden vuoksi rullaamaan, vaikka se vaatiikin Putinin hyäksymistä. Mitä pahaa Putin on tehnyt suomelle. Kaikki tuo Putinin vastainen propaganda tulee USA:n vassari median kautta, meidänkin maikkarille jossa keharit toistaa sitä.
Venäjän kauppasuhde pitää saada kuntoon.
Anonyymi
1
141
Vastaukset
- Anonyymi
"Mitä pahaa Putin on tehnyt suomelle."
Ei mitään. Kielelle on vaikea tehdä mitään pahaa. Putin on lisäksi rauhan mies, kun ei enää ammuta alas matkustajakoneita, eikä ole pitkään aikaan liittänyt uusia osia Venäjäänkään.
Kaikkien diktaattoreiden tapaan hän ei tietenkään voi hyväksyä sitä, että joku ehkä olisi hänen kanssaan eri mieltä jostakin, ja siksi hän pampututtaa Moskovan kadulla mielenosoittajia.
Antaa Venäjän talouden kuihtua hissukseen, niin valtio hajoaa uudestaan ja jossakin päin sitä saatetaan päätyä demokratiaankin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228