Eikös Johanna ole uskovainen?
Tälläinen logiikantaju olisi ainakin otollinen pohja uskoa suureen kaitsijaan, maan ja taivaan luojaan ja muutenkin oleellisen olemattomuuteen.
Joku mystinen henkiolento julkaisi jossukan omat kuvat, jopa tämän omalla snaptsättilillään.
Selvä todiste jumalan olemassaolosta.
"Johanna Tukiaisesta, 41, leviää internetissä parhaillaan alastonkuvia, joiden julkaisemiseen hän ei ole antanut lupaa.
K18-tyyliset alastonkuvat alkoivat levitä netissä tiistain vastaisena yönä. Niitä julkaistiin myös Johannan omalla Snapchat-tilillä.
Kuvat ovat Johannan, mutta hän kiistää, että olisi itse julkaissut niitä tai antanut lupaa niiden levittämiseen.
- Olen tehnyt asiasta rikosilmoituksen, Johanna kertoo nyt Seiskalle."
https://www.seiska.fi/Uutiset/Johanna-Tukiaisen-tuoreet-K18-alastonkuvat-leviavat-netissa-kiistaa-julkaisseensa-niita
en se minä ollut
19
170
Vastaukset
On jakanut omia kuviaan ja joutuu nyt siitä syytteeseen. Hauskaa.
Joutuu siis oikeuteen kun haastaa itsensä.
- Anonyymi
Sain kylmänväreitä kun luin avausta - kauhukuvat leviävät mieleeni
- Anonyymi
Onko sinustakin päässyt leviämään alastonkuvia?
- Anonyymi
Kerro niin olen kämmenellä kuin Jumalani konsanaan!
- Anonyymi
Anteeksi, tarkoitin kuvannolliseti kauhukuvia EN Tukiaisen kuvia!
- Anonyymi
terveysaseman palliatiivisella osastolla.
- Anonyymi
Normaali tekopyhä kristitty fundamentalistihihhuli .. ei mitään uutta.
- Anonyymi
Jos Jumala olisi olemassa, hän ei missään tapauksessa haluaisi Johannan alastonkuvia julkaista. Sehän aiheuttaisi sokeutta!!!
- Anonyymi
Pappi_Heljas kirjoitti:
Sokea Reeta kyllä kitkuttaa voimalla.
Tarkoitin, että se sokeuttaa kuvien katsojat.
- Anonyymi
Se ei ole edes sattumaa, todistaa Raamattu, taas
- ateisti sanoo ei oo ihme!
"Valitse kaikki kuvat, joissa näkyy
henkilöautoja" myös Ladat! - vaikka mieluummin
sanoo suomi24kin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole edes sattumaa, todistaa Raamattu, taas
- ateisti sanoo ei oo ihme!
"Valitse kaikki kuvat, joissa näkyy
henkilöautoja" myös Ladat! - vaikka mieluummin
sanoo suomi24kinKaikkihan tietää, että ateistit ajaa tesloilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkihan tietää, että ateistit ajaa tesloilla.
Tesla ladataan fossiilisilla polttoaineilla. Elon Musk on visionääri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tesla ladataan fossiilisilla polttoaineilla. Elon Musk on visionääri.
Ateistia ei ilmastonmuutoshysteria pelota. Uskovaisia on monenlaisia. Ainoastaan tyhmä uskoo maailmanloppuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateistia ei ilmastonmuutoshysteria pelota. Uskovaisia on monenlaisia. Ainoastaan tyhmä uskoo maailmanloppuun.
Maailma loppuu, kun tähdet sammuvat. Elämä kuolee. Se on nykyinen uskomus. Etkö pidä totena tieteen kuvaelmia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailma loppuu, kun tähdet sammuvat. Elämä kuolee. Se on nykyinen uskomus. Etkö pidä totena tieteen kuvaelmia?
Ei maailma lopu tähden sammumiseen. Etkö ymmärrä tiedettä?
Anonyymi kirjoitti:
Ei maailma lopu tähden sammumiseen. Etkö ymmärrä tiedettä?
Mutta tähtien sammumiseen kyllä aika hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483
