en se minä ollut

Eikös Johanna ole uskovainen?

Tälläinen logiikantaju olisi ainakin otollinen pohja uskoa suureen kaitsijaan, maan ja taivaan luojaan ja muutenkin oleellisen olemattomuuteen.

Joku mystinen henkiolento julkaisi jossukan omat kuvat, jopa tämän omalla snaptsättilillään.

Selvä todiste jumalan olemassaolosta.


"Johanna Tukiaisesta, 41, leviää internetissä parhaillaan alastonkuvia, joiden julkaisemiseen hän ei ole antanut lupaa.
K18-tyyliset alastonkuvat alkoivat levitä netissä tiistain vastaisena yönä. Niitä julkaistiin myös Johannan omalla Snapchat-tilillä.
Kuvat ovat Johannan, mutta hän kiistää, että olisi itse julkaissut niitä tai antanut lupaa niiden levittämiseen.
- Olen tehnyt asiasta rikosilmoituksen, Johanna kertoo nyt Seiskalle."
https://www.seiska.fi/Uutiset/Johanna-Tukiaisen-tuoreet-K18-alastonkuvat-leviavat-netissa-kiistaa-julkaisseensa-niita

19

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On jakanut omia kuviaan ja joutuu nyt siitä syytteeseen. Hauskaa.

    • Joutuu siis oikeuteen kun haastaa itsensä.

    • Anonyymi

      Sain kylmänväreitä kun luin avausta - kauhukuvat leviävät mieleeni

      • Anonyymi

        Onko sinustakin päässyt leviämään alastonkuvia?


      • Anonyymi

        Kerro niin olen kämmenellä kuin Jumalani konsanaan!


    • Anonyymi

      Anteeksi, tarkoitin kuvannolliseti kauhukuvia EN Tukiaisen kuvia!

    • Anonyymi

      terveysaseman palliatiivisella osastolla.

    • Anonyymi

      Normaali tekopyhä kristitty fundamentalistihihhuli .. ei mitään uutta.

    • Anonyymi

      Jos Jumala olisi olemassa, hän ei missään tapauksessa haluaisi Johannan alastonkuvia julkaista. Sehän aiheuttaisi sokeutta!!!

      • Sokea Reeta kyllä kitkuttaa voimalla.


      • Anonyymi
        Pappi_Heljas kirjoitti:

        Sokea Reeta kyllä kitkuttaa voimalla.

        Tarkoitin, että se sokeuttaa kuvien katsojat.


      • Anonyymi

        Se ei ole edes sattumaa, todistaa Raamattu, taas

        - ateisti sanoo ei oo ihme!

        "Valitse kaikki kuvat, joissa näkyy
        henkilöautoja" myös Ladat! - vaikka mieluummin
        sanoo suomi24kin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole edes sattumaa, todistaa Raamattu, taas

        - ateisti sanoo ei oo ihme!

        "Valitse kaikki kuvat, joissa näkyy
        henkilöautoja" myös Ladat! - vaikka mieluummin
        sanoo suomi24kin

        Kaikkihan tietää, että ateistit ajaa tesloilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan tietää, että ateistit ajaa tesloilla.

        Tesla ladataan fossiilisilla polttoaineilla. Elon Musk on visionääri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tesla ladataan fossiilisilla polttoaineilla. Elon Musk on visionääri.

        Ateistia ei ilmastonmuutoshysteria pelota. Uskovaisia on monenlaisia. Ainoastaan tyhmä uskoo maailmanloppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateistia ei ilmastonmuutoshysteria pelota. Uskovaisia on monenlaisia. Ainoastaan tyhmä uskoo maailmanloppuun.

        Maailma loppuu, kun tähdet sammuvat. Elämä kuolee. Se on nykyinen uskomus. Etkö pidä totena tieteen kuvaelmia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma loppuu, kun tähdet sammuvat. Elämä kuolee. Se on nykyinen uskomus. Etkö pidä totena tieteen kuvaelmia?

        Ei maailma lopu tähden sammumiseen. Etkö ymmärrä tiedettä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei maailma lopu tähden sammumiseen. Etkö ymmärrä tiedettä?

        Mutta tähtien sammumiseen kyllä aika hyvin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe