Täällä näkee ajoittain juttuja nopeusrajoitusten puolesta ja niiden vaikutuksista liikenneonnettomuuksiin. Kertokaapa nyt rajoitususkovaiset kuinka monta kuolonkolaria on sattunut ylinopeuden vuoksi viime vuosina, sanotaan, vaikka kymmenen vuoden sisällä?
Kuolonkolarit
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en kannata tolkuttomuutta rajoitusten säätämisessä. Siinä on oltava joku tolkku sekä maalaisjärki mukana. Kuinka voikaan lisätä liikenneturvallisuutta se että kaikki katsoo mittariin eikä tielle? Ok, tämä oli liioiteltua, mutta siihen suuntaan kuskit pakotetaan, että pitää tuijottaa ememmän sinne mittaritauluun. Joku raja sentään pitää olla. Kun ihmiset joilla ei ole vakkaria, tuijottavat mittariin sen yhden kilometrin tähden, ei se ole kuin vaarallista puuhaa. Pitäisi tämä noiden lainsäätäjien sisäistää. Nythän siis puhutaan että yhden kilometrin ylityksestä tulisi sanomista liikenteessä. Ei tämä touhu ole tältä planeetalta.
- Anonyymi
Rekkojen painojen nosto lisäsi liikenneturvallisuutta, koska oli vähemmän ohitettavia rekkoja.
Jos vielä nostettaisiin rekkojen nopeutta, ei olisi yhtään rekkaa ohitettavana ja rekat viipyisivät vähemmän aikaa maantiellä, mikä hurjasti lisäisi liikenneturvallisuutta.
Mitä raskaammat rekat ajavat entistä kovempaa, liikenneturvallisuus siitä senkun kasvaa. - Anonyymi
Ei vauhti tapa, olen ajanut 250 km/ t ja olen hengissä. Hullu käyttäytyminen liikenteessä aiheuttaa ongelmia, ei vauhti
- Anonyymi
Kuolonkolari= Vapautuminen nopeasti veloista.
- Anonyymi
Miksi pitää ohittaa? Ohituksessa ei voita mitään, mutta saattaa menettää kaiken, vaikka olisi vain ohituksen viaton sivustakatsoja.
- Anonyymi
Jos ajat 60 kymppiä 80 kympin alueella niin rekatkin haluavat ohitse.
- Anonyymi
Jos auto on hajonnut niin että se on tiellä ja jos kukaan ei sitä ohittaisi niin voit miettiä mitä siitä seuraisi!
Itse ohittaminen ei todellakaan ole se suurin syy jossa onnettomuuksia tapahtuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3853253Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841322- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26965- 33857