willhill ja voitonmaksu?

Jarmo

Onko kellään kokemuksia kuinka kauan voittojen tuleminen tilille kestää WillHillillä? Käytin tilisiirtoa missä on swiftit ja ibanit ja kaikki muut tarvittavat nopeuttavat tilinumerot mutta viikko ja päivä mennyt jo??

7

699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikka

      En oo ikinä kotiuttanut sieltä pankkitilille, mutta netelleriin kyllä ja se on ainakin todella hidasta.
      Suurin osa paikoista maksaa nykyään vuorokaudessa, korkeintaan kahdessa. WillHillillä meni viimeks 4.

      Eli sen mukaan tilisiirrossa vois hyvinkin mennä reilu viikko, vaikkei mitään ongelmia oliskaan.

      • kyle

        Kotiuttamiseen meni mulle nettellerille puolitoista viikkoa.. oli hermoja raastavaa ku olis ollu kiire toiseen paikkaan.


    • Mikko55

      Kauan kestää voittojen saaminen ja on käynyt mielessä saako niitä edes... Hienot on sivut ja jne, mut muualle kehotan pelaajia siirtymään. Tuo luotettavuus ja rahojen siirron nopeushan se pelaajia puoleensa vetää...

      • Axe

        William Hill on kaikkien tunnettujen vahtikoirien suosituslistoilla. On käytännössä täysin varmaa, että sen luotettavuudessa ei ole mitään ongelmia. Minulla ei ole ollut rahansiirroissa vaikeuksia.


      • Mape
        Axe kirjoitti:

        William Hill on kaikkien tunnettujen vahtikoirien suosituslistoilla. On käytännössä täysin varmaa, että sen luotettavuudessa ei ole mitään ongelmia. Minulla ei ole ollut rahansiirroissa vaikeuksia.

        ei tosiaan helpolla voittoja oo tullu tilille..on tää sen verran iso wirma mut kauan kestää silti. se ken puolustaa niin kyl hyvä mäihä on käyny...Ite piti antaa uudestaan todisteet et kyseessä on oma pankkitili-ei kyl sillon ihmetelty ku talletin muijan visalla..


      • jorma78
        Axe kirjoitti:

        William Hill on kaikkien tunnettujen vahtikoirien suosituslistoilla. On käytännössä täysin varmaa, että sen luotettavuudessa ei ole mitään ongelmia. Minulla ei ole ollut rahansiirroissa vaikeuksia.

        Tunnettu on ja hyvä?? Ketä haluais ylipäänsä pelata paikassa josta omien rahojen takaisinmaksu kestää 2viikkoo??


      • Axe
        Mape kirjoitti:

        ei tosiaan helpolla voittoja oo tullu tilille..on tää sen verran iso wirma mut kauan kestää silti. se ken puolustaa niin kyl hyvä mäihä on käyny...Ite piti antaa uudestaan todisteet et kyseessä on oma pankkitili-ei kyl sillon ihmetelty ku talletin muijan visalla..

        MAPE. Ongelmia syntyy, jos maksat toisen luottokortilla. Eihän niin voi tehdä missään. Voi olla, että voittoja ei sinulle makseta.

        Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että William Hillin turvajärjestelmän olisi pitänyt hälyyttää jo siinä vaiheessa, kun teit talletuksen. Turha tässä tapauksessa on kuitenkaan WH:ta syyttää tai puolustaa. Olennaista on "pelastaa" rahasi.

        Kuinka suuresta summasta on kysymys? Onko WH palauttanut talletetun summan luottokortille (tämä heidän joka tapauksessa pitää tehdä)? Mitä he ovat sinulle tähän asti sanoneet? Ovatko he luvanneet maksaa voittosi siitä huolimatta, että talletit vaimosi visalla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe