Hrräsi kysymys

Anonyymi

Kun täällä on nyt ollut korjoituksia Tuksusta niim heräsi kysymys, että missä seurakunnissa Johanna on puhunut?
Helluntai, babtisti, luterilainen......

69

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluaisin myös tietää tuon kun puhujana on niin kaunis nainen joka on vielä viisas ja älykäs menisin katsomaan ja kuuntelemaan hänen totuuksia ja samalla unelmoisin hänestä.

      • Anonyymi

        Paljon on nähtävästi kiinnostanut, kun hänestä on syntynyt pitkä keskusteluketju.

        Kyllä kait nyt joku keskustelijoista tietää missä seurakunnassa Tukiainen puhuu?


      • Anonyymi

        Pimpsloora seurakunnassa. Ei puhu vaan esittelee intiimialueitaan.


      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä niin jumalaisen kaunis seksikäs naisellinen ja älykäs nainen Johanna on yhä sinkku jos teitä häntä ihailevia miehiä on niin monia???? Johannahan jatkuvasti huhuilee vapaita uskovaisia sinkkumiehiä ottamaan yhteyttä. Mainoskuvat löytyvät aijjaasta . Kaikki asennot ja huohotukset hallinnassa. Häämekotkin on kaapissa odottamassa. Nyt ASAP rohkeasti vaan! Unelmien nainen vapaana!


    • Anonyymi

      Ottakaahan lääkkeenne, niin tuksut unohtuu. Ei kannata pyörittää samoja rukousmyllyjä jossa lukee tuksu. Jos sitä harrastaa, ei ole Sanassa kiinni, että ei pidä ihmistä katsoa, eikä taivaan kappaleita, ikä muutakaan turhaa.
      Jos tuksuttaa, niin muista rukoilla sielun puolesta, ei ulkoisen puolesta, jos sitä ei ole hoksannut. Meilläpäin ei ole tukstutellut mikään, niin miksi sinuakaan tuksuttelisi.

      • Anonyymi

        Painu mäkeen provo.


    • Anonyymi

      Kulkenut seurakunnasta toiseen, käynyt läpi babtistit Hki, Heikki Taakalan poppoo , Seppo Nissisen väki, oliko joku Valtonen jonka väen mukana teki surullisen kuuluisan hiihtomatkan Leville. Ikävästi päättyi heti alkuunsa myös yhteistyö Jouko Pihon kanssa.

      • Anonyymi

        Eli käykö Johanna tällä hetkellä puhumassa helluntaiseurakunnissa tai onko käynyt, onko tietoa?


    • Anonyymi

      Eipä taideta ottaa moniinkaan helluntaiseurakuntiin tai muihinkaan seurakuntiin. Onko Johanna hellari kuiteski?

      • Anonyymi

        Alunperin kuului vanhempiensa mukana johonkin ihme Liveds örds tai jotain sinnepäin.
        Nyt kuuluu siihen poppooseen mihin suostutaan ottamaan.
        Kunhan pääsee esille ja esiintymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alunperin kuului vanhempiensa mukana johonkin ihme Liveds örds tai jotain sinnepäin.
        Nyt kuuluu siihen poppooseen mihin suostutaan ottamaan.
        Kunhan pääsee esille ja esiintymään.

        Onko näin? Jos tuo on totta niin miksi hellareita vedetään lokaan Johannan toilailujen tähden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko näin? Jos tuo on totta niin miksi hellareita vedetään lokaan Johannan toilailujen tähden?

        En minä ainakaan ole näistä keskusteluista huomannut hellareita lokaan vedettävän, kovasti vaan yritetään varoittaa Tukiaisesta joka kyllä saa vedettyä lokaan jokaisen joka häneen erehtyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ainakaan ole näistä keskusteluista huomannut hellareita lokaan vedettävän, kovasti vaan yritetään varoittaa Tukiaisesta joka kyllä saa vedettyä lokaan jokaisen joka häneen erehtyy.

        Hellarivihalta haiskahtaa. Oikeestaan uskisvihalta noi Tukiaisjutut.


      • Anonyymi

        Kuten profeetta Johanna sanoo, "Usko ilman tekoja on kuallut".


    • Anonyymi

      Ei taida olla merkitystä mihin seurakuntaan Johanna kuuluu. Kuka vain voi alkaa käymään missä vain seurakunnassa ja vaikka kastatuttaa itsensä ja kertoa olevansa sen ja sen seurakunnan jäsen. Ei se ole seurakunnan syy, jos joku sen jäsenistä on juoppo.

    • Anonyymi

      Eli voidaanko todeta, ettei Johanna Tukiainen ole käynyt puhumassa helluntaiseurakunnissa? Vaan seurakunnista eriytyneissä "ryhmittymissä "?

    • Anonyymi

      Johanna Tukiainen luulee, että sana "hieno" on lausutaan "hiano". Samoin "Suomi" lausutaan oudosti "Suami".

    • Anonyymi

      Tukiainen käynyt toistaiseksi puhumassa "ryhmittymissä" mutta antanut ymmärtää että kovasti haluaisi isommille estradeille. Seinäjoellakin oli kovasti eturiviin pyrkimässä. Ei hellareita vihata, päinvastoin. Yritetään varoittaa, ettei tämä Tukiainen pääse pesiytymään ja käyttämään hyväksi.Kovasti on materian ja maineen perään. Jakelee ja puhuu kyllä Raamatunlauseita mutta samalla kehuu ja ylentää itseään. Ja ennen pitkää antaa ymmärtää, miten miessaarnaajat hänen peräänsä kuolaavat. Ja haukkuu naiset.

      • Anonyymi

        No eihän nyt mikään hellari seurakunta ota Tukiaista puhumaan? Kyllä ne tajuaa.
        Johanna on alkoholiongelmainen ja pyristelee uskonsa kanssa. Rukoilen, että hän pääsisi eroon päihteistä.
        En silti näe Johannan yletöntä haukkumista mitenkään raamatullisena. Ja hyvästi.
        En ole hellari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän nyt mikään hellari seurakunta ota Tukiaista puhumaan? Kyllä ne tajuaa.
        Johanna on alkoholiongelmainen ja pyristelee uskonsa kanssa. Rukoilen, että hän pääsisi eroon päihteistä.
        En silti näe Johannan yletöntä haukkumista mitenkään raamatullisena. Ja hyvästi.
        En ole hellari.

        Hyvästi vaan,ei sinua täällä tarvitakkaan,menhän auttaan Tukiaista,sinulla on varmasti rakkautta ja lahjoja hänen auttamiseen.Varo vain,ettet tule hyväksikäytetyksi niin,että olet sairaaalakunnossa.Onnea työllesi.


      • Anonyymi

        Tukiainen on persoona, joka jakaa vahvasti mielipiteitä. Hänen arvonsa ja moraalinsa ovat kai niin luterilais-suomalaisesta poikkeavat. Ei kuitenkaan jenkkiläisetkään, vaikka hän maata ihannoitiin kovasti.
        Syntien anteeksi saamiseksi ei riitä ainoastaan se, että sanoo Jeesuksen armahtavan. Pitää myös tunnustaa syntinsä, myöntää ne ja katua niitä. Sekä ottaa opikseen. Tätähän Tukiainen ei tee – hänen mielestä hän saa tehdä mitä vain koska Jeesus antaa anteeksi. Mutta itse ei syntejään kadu, eikä niitä tunnusta. Aina ne on muiden vika.
        Tukiainen valehtelee jatkuvasti olevansa raitis, mutta ei ole. Juo ja syö rauhoittavia. Raitis ihminen on vapaa kaikista päihteistä. Esiintyy kuitenkin omissa kuvissaan ja videoissaan selvästi humaltuneena. Näitä nettiin levinneiden kuvien syntiä ei tunnusta. Syyttää mediaa, kateellisia suomalaisia ja nyt jopa Nissisiä. Kuvien leviäminen nettiin ei ole se isoin juttu – vaan se, että hän on valmis tekemään huorin. Hän on itse tunnustanut tämän, että tekee seksuaalisia palveluksia tavarasta. Seiskassahan näin kertoi. Hän ei kadu tekevänsä syntiä ja huoraavansa – vaan syyttää asiasta mediaa? Mediako hänet pakotti ottamaan ne kuvat, levittämään sosiaaliseen mediaan ja sitten kertomaan, että teki sen koska saisi kengät? Ja ei se nyt Nissisten vika ole. Tottakai he haluavat, että heidän seurakunta on puhtaista ja syntejään katuvista ihmisistä koostuva. Johanna ei kadu, ei häpeä – vaan valehtelee koko ajan ja ihan kaikesta, vähättelee omia tekemisiään sekä syyttää ja parjaa muita.
        Tämä kirjoitus tuomitaan tietysti kiusaamiseksi ja parjaamiseksi, mutta miksi seurakunnissa ei ole häntä opetettu? Ja keskusteltu, kuinka hän voisi näistä luonteenpiirteistään opetella pois. Kuinka te puolustajat voisitte katsella häntä evankelioimassa, kun hän on näyttänyt alapäätänsä? Keskittyä hänen sanoihinsa, te miehet, jotka hänen kuvansa saitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukiainen on persoona, joka jakaa vahvasti mielipiteitä. Hänen arvonsa ja moraalinsa ovat kai niin luterilais-suomalaisesta poikkeavat. Ei kuitenkaan jenkkiläisetkään, vaikka hän maata ihannoitiin kovasti.
        Syntien anteeksi saamiseksi ei riitä ainoastaan se, että sanoo Jeesuksen armahtavan. Pitää myös tunnustaa syntinsä, myöntää ne ja katua niitä. Sekä ottaa opikseen. Tätähän Tukiainen ei tee – hänen mielestä hän saa tehdä mitä vain koska Jeesus antaa anteeksi. Mutta itse ei syntejään kadu, eikä niitä tunnusta. Aina ne on muiden vika.
        Tukiainen valehtelee jatkuvasti olevansa raitis, mutta ei ole. Juo ja syö rauhoittavia. Raitis ihminen on vapaa kaikista päihteistä. Esiintyy kuitenkin omissa kuvissaan ja videoissaan selvästi humaltuneena. Näitä nettiin levinneiden kuvien syntiä ei tunnusta. Syyttää mediaa, kateellisia suomalaisia ja nyt jopa Nissisiä. Kuvien leviäminen nettiin ei ole se isoin juttu – vaan se, että hän on valmis tekemään huorin. Hän on itse tunnustanut tämän, että tekee seksuaalisia palveluksia tavarasta. Seiskassahan näin kertoi. Hän ei kadu tekevänsä syntiä ja huoraavansa – vaan syyttää asiasta mediaa? Mediako hänet pakotti ottamaan ne kuvat, levittämään sosiaaliseen mediaan ja sitten kertomaan, että teki sen koska saisi kengät? Ja ei se nyt Nissisten vika ole. Tottakai he haluavat, että heidän seurakunta on puhtaista ja syntejään katuvista ihmisistä koostuva. Johanna ei kadu, ei häpeä – vaan valehtelee koko ajan ja ihan kaikesta, vähättelee omia tekemisiään sekä syyttää ja parjaa muita.
        Tämä kirjoitus tuomitaan tietysti kiusaamiseksi ja parjaamiseksi, mutta miksi seurakunnissa ei ole häntä opetettu? Ja keskusteltu, kuinka hän voisi näistä luonteenpiirteistään opetella pois. Kuinka te puolustajat voisitte katsella häntä evankelioimassa, kun hän on näyttänyt alapäätänsä? Keskittyä hänen sanoihinsa, te miehet, jotka hänen kuvansa saitte?

        Kun näen hänen irvokkaan touhunsa ja esiintymisensä en voi kuin itkeä.Olen nainen,uskossa ollut yli 20 vuotta.Minut on vaiennettu hellareissa,nujerrettu henkisesti,jos minulla on ollut sana Herralta,en saanut tuoda.Jos koin ,että jotain tuli siunata,se kiellettiin.Jatkuvasti olin alttarilla puhdistautumassa.Minusta tuli pelokas,hiljainen,niin pieni ettei kukaan huomaa.Tuksu saa esiintyä valtoimenaan,pukeutua porton tavoin.Katuevankelista,jolle olen antanut rohkaisun sanoja ja siunannut ei halunnut minua tiimiinsä,Tuksu kävi.Kuinka Nissinen kutsui ja antoi Tuksun tanssia ja esittää itseään.Se oli kauhea esitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun näen hänen irvokkaan touhunsa ja esiintymisensä en voi kuin itkeä.Olen nainen,uskossa ollut yli 20 vuotta.Minut on vaiennettu hellareissa,nujerrettu henkisesti,jos minulla on ollut sana Herralta,en saanut tuoda.Jos koin ,että jotain tuli siunata,se kiellettiin.Jatkuvasti olin alttarilla puhdistautumassa.Minusta tuli pelokas,hiljainen,niin pieni ettei kukaan huomaa.Tuksu saa esiintyä valtoimenaan,pukeutua porton tavoin.Katuevankelista,jolle olen antanut rohkaisun sanoja ja siunannut ei halunnut minua tiimiinsä,Tuksu kävi.Kuinka Nissinen kutsui ja antoi Tuksun tanssia ja esittää itseään.Se oli kauhea esitys.

        No höh 😩 Niinkö siinä kävi. Ihan oikeesti? Hiljaiseksi vetää.
        Sivusta vain tämä.

        T. Samaatietä


      • Anonyymi

        Oikeasti??!! Kiristäjääkö Tukiainen noita miehiä jollain vai miten, miksi hän saa mellastaa miten tahtoo? Itsekin sanoo Nissisen syntymäpäivävideolla että naisen on vaiettava seurakunnassa mutta sitten vaan naureskelee, että HÄNHÄN on kyllä puhunut täällä ja muualla ennenkin, on vaan niin puhelias. Olen pahoillani, ettet saanut osallistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No höh 😩 Niinkö siinä kävi. Ihan oikeesti? Hiljaiseksi vetää.
        Sivusta vain tämä.

        T. Samaatietä

        Ihan oikeesti,olen puhdistanut tomut jaloistani.Herra on avannut uusia ovia,juuri niitä ihmisiä kohtaamaan,jotka ovat unohdettuja,joita ei haluta noteerata minään.Loppujen lopuksi,olen vapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeesti,olen puhdistanut tomut jaloistani.Herra on avannut uusia ovia,juuri niitä ihmisiä kohtaamaan,jotka ovat unohdettuja,joita ei haluta noteerata minään.Loppujen lopuksi,olen vapaa.

        Ehkä tuo oli Herran suunnitelma jo alun alkaen? Ettei sinua oltu tarkoitettu siihen paikkaan, joka meni ohitsesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tuo oli Herran suunnitelma jo alun alkaen? Ettei sinua oltu tarkoitettu siihen paikkaan, joka meni ohitsesi?

        Niinhän se sitten oli.Sen tajuamiseen meni monta vuotta.Kun on kasvanut hellariperheessä ja liityin hellareihin,niin ajattelin,että tämä on nyt se oikea paikka.Niin pitkälle mentiin,että sairastuin fyysisesti,loppuunkulutin itseni yrittämällä tulla hyväksytyksi.Kiitos Jumalalle,uskalsin lähteä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se sitten oli.Sen tajuamiseen meni monta vuotta.Kun on kasvanut hellariperheessä ja liityin hellareihin,niin ajattelin,että tämä on nyt se oikea paikka.Niin pitkälle mentiin,että sairastuin fyysisesti,loppuunkulutin itseni yrittämällä tulla hyväksytyksi.Kiitos Jumalalle,uskalsin lähteä pois.

        Varmasti ollut rankka kokemus. Vielä Tukiaisesta, että hänhän ei taida sen kummemmin kuulua hellareihin tai ymmärsin niin että on noissa ryhmittymissä?

        Kuka tai mikä tuo Nissinen on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti ollut rankka kokemus. Vielä Tukiaisesta, että hänhän ei taida sen kummemmin kuulua hellareihin tai ymmärsin niin että on noissa ryhmittymissä?

        Kuka tai mikä tuo Nissinen on?

        En tunne,mutta tuohon lähtööni palatakseni,kyllä Jumala halusi minua käyttää hellarissa,mutta vastustus ja kateus jylläsi.Eli,kuten raamattu sanoo,missä teitä ei oteta vastaan,puhdistakaa tomut jaloistanne.Uskon,juuri näin tapahtuneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne,mutta tuohon lähtööni palatakseni,kyllä Jumala halusi minua käyttää hellarissa,mutta vastustus ja kateus jylläsi.Eli,kuten raamattu sanoo,missä teitä ei oteta vastaan,puhdistakaa tomut jaloistanne.Uskon,juuri näin tapahtuneen.

        Aivan. Missä seurakunnassa nykyään käyt ?


      • Anonyymi

        Käyn kampin kappelissa.En jaksa olla monen tunnin kokouksissa.Perjantain 20 minuuttia kestävä hartaushetki on niin siunaava kappelissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti ollut rankka kokemus. Vielä Tukiaisesta, että hänhän ei taida sen kummemmin kuulua hellareihin tai ymmärsin niin että on noissa ryhmittymissä?

        Kuka tai mikä tuo Nissinen on?

        Nissinen on Armouutisten seurakunnan omateko pastori ja tuksun uuskasteen antaja juhannuksena 2016.
        Siinäkin kasteen saadessaan tuksu oli humalassa,ainakin mukana olleen tyypin mukaan. Että kuinka tehokas sellainen kaste sitten on?

        Tuksu Veijo ja pari muuta mukana ollutta tyyppiä olivat viettäneet muutaman päivän jollain mökillä ennen Nissisille menoa ja toinen näistä tyypeistä kehuskeli sivullaan Veijon huolehtineen siitä ettei viinitönikät loppuneet kesken Juhannuksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn kampin kappelissa.En jaksa olla monen tunnin kokouksissa.Perjantain 20 minuuttia kestävä hartaushetki on niin siunaava kappelissa.

        Okkei 😊Onko siellä kappelissa yhtäaikaa yleensä kuin monta koolla? Tai sattuu tulemaan yhtä aikaa kanssasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nissinen on Armouutisten seurakunnan omateko pastori ja tuksun uuskasteen antaja juhannuksena 2016.
        Siinäkin kasteen saadessaan tuksu oli humalassa,ainakin mukana olleen tyypin mukaan. Että kuinka tehokas sellainen kaste sitten on?

        Tuksu Veijo ja pari muuta mukana ollutta tyyppiä olivat viettäneet muutaman päivän jollain mökillä ennen Nissisille menoa ja toinen näistä tyypeistä kehuskeli sivullaan Veijon huolehtineen siitä ettei viinitönikät loppuneet kesken Juhannuksena.

        Ahaa ok. En usko kasteen tekevän ketään autuaaksi, en kuulu heihin, mutta ymmärrän tuon, että humalassa olo kasteen aikana on halventavaa. Toivottavasti tuo on vain huhu puhetta 😣


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okkei 😊Onko siellä kappelissa yhtäaikaa yleensä kuin monta koolla? Tai sattuu tulemaan yhtä aikaa kanssasi

        Joskus enempi,joskus vain muutama.Se rauha,mikä siellä on ja pastorin siunaus on niin aito ja vaihtuvat laulajat,kauniisti laulavat.Minulla on aina niin hyvä olla.


      • Anonyymi

        Älä tuudittaudu väärään rauhaan, sillä kappeleiden kristillisyys on hapatettu marttilaisuudesta käsin babylonialaiseen katoliseen lapsikastekulttiin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä tuudittaudu väärään rauhaan, sillä kappeleiden kristillisyys on hapatettu marttilaisuudesta käsin babylonialaiseen katoliseen lapsikastekulttiin.

        No,taas pitää ottaa yhdeltä ilo,kun on löytänyt jotakin,mikä tuo hyvää oloa,kun on ollut vaikeaa.Kyllä minä aikuisena,paljon kärsineenä itse osaan valita paikan,missä paranen ja se ei ole hellarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä tuudittaudu väärään rauhaan, sillä kappeleiden kristillisyys on hapatettu marttilaisuudesta käsin babylonialaiseen katoliseen lapsikastekulttiin.

        Onko katolilaisillakin lapsikaste? En tiennytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No,taas pitää ottaa yhdeltä ilo,kun on löytänyt jotakin,mikä tuo hyvää oloa,kun on ollut vaikeaa.Kyllä minä aikuisena,paljon kärsineenä itse osaan valita paikan,missä paranen ja se ei ole hellarit.

        Meillä Hell SRK ssa ilo Herrassa on meidän väkevyytemme seuratessamme kaikessa Jumalan tahtoa levosta käsin uskon kuuliaisuudessa läpi koko elämän Pyhän Hengen voimassa ja johdatuksessa. Kun uskova kastetaan Pyhällä Hengellä, niin hän saa voiman Jumalalta synnin voittamiseen elämässään.

        Oletko saanut Pyhän Hengen kasteen, jonka merkkinä on kielilläpuhuminen? Jos et, niin ota kiitoksella vastaan tämä Herran lahja, ja saat ylistää Jeesusta uusin kielin, jolloin elämäsi muuttuu kertaheitolla Pyhän Hengen voiman mennessä kuin virta ruumiisi lävitse täyttäen sinut loputtomalla ilolla ja onnella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä Hell SRK ssa ilo Herrassa on meidän väkevyytemme seuratessamme kaikessa Jumalan tahtoa levosta käsin uskon kuuliaisuudessa läpi koko elämän Pyhän Hengen voimassa ja johdatuksessa. Kun uskova kastetaan Pyhällä Hengellä, niin hän saa voiman Jumalalta synnin voittamiseen elämässään.

        Oletko saanut Pyhän Hengen kasteen, jonka merkkinä on kielilläpuhuminen? Jos et, niin ota kiitoksella vastaan tämä Herran lahja, ja saat ylistää Jeesusta uusin kielin, jolloin elämäsi muuttuu kertaheitolla Pyhän Hengen voiman mennessä kuin virta ruumiisi lävitse täyttäen sinut loputtomalla ilolla ja onnella.

        Et ole hellari. Hellarivihaa paremminkin. Eipä siinä, en minäkään ole helluntailainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä Hell SRK ssa ilo Herrassa on meidän väkevyytemme seuratessamme kaikessa Jumalan tahtoa levosta käsin uskon kuuliaisuudessa läpi koko elämän Pyhän Hengen voimassa ja johdatuksessa. Kun uskova kastetaan Pyhällä Hengellä, niin hän saa voiman Jumalalta synnin voittamiseen elämässään.

        Oletko saanut Pyhän Hengen kasteen, jonka merkkinä on kielilläpuhuminen? Jos et, niin ota kiitoksella vastaan tämä Herran lahja, ja saat ylistää Jeesusta uusin kielin, jolloin elämäsi muuttuu kertaheitolla Pyhän Hengen voiman mennessä kuin virta ruumiisi lävitse täyttäen sinut loputtomalla ilolla ja onnella.

        Kyllä olen täyttynyt Pyhällä Hengellä,puhun kielillä.Kotona koen Pyhän Hengen voiman.Helluntaiseurakuntaan en enää halua,kun siitä rääkistä selvisin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Pyhan Hengen kasteen merkkinä ei ole kielilläpuhuminen. Tehän nyt provoatte täysillä ja iskette hellareita vyön alle.


      • Anonyymi

        Aivan vastenmielistä. Kielillä puhuva rakentaa itseään, ja armolahja on Pyhä.
        Annetaan Pyhittyneille, eikä ole tarkoitettu esiintymiseen.

        Pyhät pyhittyvät ja saastaiset saastuvat.
        OLKAA PYHÄT.


      • Anonyymi

        Entä Psyrick Tiaisen kielillä puhuminen. Sekin oli youtubessa. Käykääpä kurkkaamassa.

        Mutta siis joo, ei Pyhän Hengen kaste edellytä kielillä puhumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuksukin puhuu kielillä.

        Kato tonne https://www.youtube.com/watch?v=hg3q2zelTkI

        Kun laittaa ton puheen automaatti kielenkääntäjään tulee jonkun monitorin käyttöohjeet.
        Tuksu ja mölli opettelivat ton jutun yhdessä että tuksulla olisi armolahja 😁
        Kun ostat jonkin laitteen kaupasta saattaa käyttöohjeet olla lähes sadalla eri kielellä, siitä opuksesta löytyy kyllä niin outoja kieliä ettei niitä heti kieleksi tunnista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä Psyrick Tiaisen kielillä puhuminen. Sekin oli youtubessa. Käykääpä kurkkaamassa.

        Mutta siis joo, ei Pyhän Hengen kaste edellytä kielillä puhumista.

        Patrick Tiainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Patrick Tiainen.

        Patrick tahtoo plättar oooo plättar. Lättyjä - räiskäleitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä Psyrick Tiaisen kielillä puhuminen. Sekin oli youtubessa. Käykääpä kurkkaamassa.

        Mutta siis joo, ei Pyhän Hengen kaste edellytä kielillä puhumista.

        Tämä kiimassa Tuksuun oleva yrittää tuoda Tiaista,joka jo on pois kuvioista,että kaikki nuolisivat Tuksua.No,sama saastahenki kuin Tuksussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kiimassa Tuksuun oleva yrittää tuoda Tiaista,joka jo on pois kuvioista,että kaikki nuolisivat Tuksua.No,sama saastahenki kuin Tuksussa.

        Niinhän sinä teet. Mutta älä huoli, käänny Herran puoleen ja tee parannus. Hänen puoleensa voit aina kääntyä kaikissa asioissa, rakas ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä teet. Mutta älä huoli, käänny Herran puoleen ja tee parannus. Hänen puoleensa voit aina kääntyä kaikissa asioissa, rakas ystävä.

        Minä oksennan Tuksun riettautta,hyvä veli,nyt parannuksen tekkoo,ne yölliset.....Jeesus näkköö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oksennan Tuksun riettautta,hyvä veli,nyt parannuksen tekkoo,ne yölliset.....Jeesus näkköö.

        Jeesus näkee nukkumiseni ja antaa turvallisen yön ja rauhan.


    • Anonyymi

      Johanna on uudestisyntynyt kristitty ja Pyhalla Hengella tayttynyt. Uskova ihminenkaan ei kuitenkaan ole synniton. Kukaan meista ja teista ei ole synniton. “Silla kaikki ovat syntia tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla. Me emme pelastu tekojemme kautta vaan YKSIN Jumalan ARMOSTA jotta kukaan EI KERSKAISI.” Amen! Hän on keskustellut Jumalan kanssa ja katuu (ei pornokuvien ottamista koska niiden perusteella hänhän on TODELLAKIN nainen ja ne aijaahan levittänythän on pahimman luokan rikollinen). Hän on anteeksi saanut.
      Joten nyt voi tehdä syntiä jälleen. Riittää kun teon jälkeen pyytää anteeksi niin homma taas selvä.
      Johannan lähestymistapa on itsensä korostaminen. HÄNET on valittu, jumala keskustelee säännöllisesti HÄNEN kanssaan, HÄNELLE on luvattu rikkautta ja rakkautta eli rikas mies joka elättää ja ostaa kaiken mitä haluaa.
      Taiteiden yössä taas ollut tuhdissa humalassa. Jakoi kertomansa mukaan traktaatteja. Instavideot humalaista sönköttämistä. Sekoillut Jeesus-bussissa ja jonkun yrityksen pihassa nuuskimassa kukkia ja julistanut olevansa Liisa Ihmemaassa. Mitä ”yrittämistä” se sellainen on että valehdellaan olevansa raittiina 11 kk ja selvinpäin ja samalla ylentää itseään jopa tuossa alkoholismissa että hänellä ei ole niin paha ongelma kuin muilla juopoilla. Niinhän se joskus sanoi että eri asia ryypätä Jollaksessa kuin Kalliossa.

      • Anonyymi

        Näin Johanna kuvailee uskovaisia: "Tapasin Suomessa “uskovia” miehia: ja yksi heista kirjoittelee torkeyksia ja julmuuksia minusta halvan lehden halvalla nettipalstalla!!!! 😠 Toinen “uskova” mies ei ajatellut yhtaan mitaan muuta kuin seksia ja valehteli KAIKEN itsestaan: ammatista, autosta, asunnosta jne.kaikesta. Kolmas uskova mies Ei ollut mieleltaan terve.
        Neljas uskova mies yhtakkia paljastikin, etta hanella onkin vaimo toisessa kaupungissa; ja voisimme “salaa tapailla.” 😩😠😠😠😤
        JOTEN: isani Markku oli todellakin oikeassa kun han sanoi etta uskovat voivat olla paljon kylmempia, ilkeampia ja rakkaudettomampia kuin muut ihmiset!!!!! Ja isani ON siis uskossa! LISAAN tahan: etta tapaamani miehet EIVAT olleet siis oikeasti uskossa (paitsi ehka yksi.) He olivat sielunvihollisen lahettamia ansoja; jotka onneksi Jumala paljasti ennatysajassa!!!!! Myos oikeiden uskovien RAKKAUS KYLMENEE nyt kun “laittomuus on noussut valtaan.” Rakkauden kylmeneminen tarkoittaa hyvin valitettavasti myos OSAA uskovista.
        Joten se siita. Minua ei tarvitse pelata; tiedan etta monilla suomalaismiehilla on huono itsetunto mutta pidan ulkomaalaisten lisaksi myos suomalaismiehista, olen kirjoittanut taman jo aiemmin. Suomalaisnaiset ovat taas harvinaisen julmaa porukkaa, mutta olen Jeesuksen verenalla suojassa!"


    • Anonyymi

      Kuinka paljon kristytty saa anteeksi?
      Johanna julkaissut instassaan uskovan naisen kuvan ja haukkuu tätä noidaksi ja ties miksi.
      Johanna osoitti jälleen luonteensa pahuuden.

      • Anonyymi

        Johanna haukkuu tätä uskossa olevaa naista selän takana. Hän oli yrittänyt puhua elämäntapamuutoksista ja ottanut näihin alastonkuviin kantaa niin Johanna oli räjähtänyt ja aloittanut raivoamisensa. Naisen saamat monet viestit eivät olleet kaunista luettavaa.
        Johannan käyttäytymisestä on kristillisyys kaukana. Kaikki sen tekemiset, sanomiset on paholaisen palvontaa, ja ei voi olla ettei se tajua sitä. Ristinmerkkejä varmaan kaikki tekee kohdatessaan hänet, niin paha aura hänen yllään väijyy ettei ole muuta vaihtoehtoa kuin että hänet on kirottu (Vellin äiti onnistui!), tai on ihan vapaaehtoisesti sielunsa jo saatanalle luovuttanut. Hän on kaikille ilkeä. Ajattelee vain itseään. Ei toivo kellekään hyvää (ellei itse siitä hyödy). Haluaa vain hyötyä toisista ihmisistä. Ei arvosta muita. Ei arvosta kristinuskoa. Ei arvosta ihmisyyttä, anteeksiantoa tai rakkautta. Ei ymmärrä mitä on nöyryys. Hänen moottorinsa on pahuus, ilkeys, kosto ja kateus.
        Yksikään uskossa oleva nainen ei mainosta pi**aan ja kehu omaa ulkonäköäänjoka käänteessä. Itse asiassa Johanna pilaa muiden uskovaisten maineen käyttäytymällä huoran tavoin ja on häpeäksi kaikille uskisryhmille, joissa on jäsenenä. Hän on tehyt kaksinaamaisuudellaan uskovaiset naurunalaiseksi. AMEN!


    • Anonyymi

      Johanna on päihderiippuvainen ja hänellä on paha alkoholiongelma.
      Tuo varmasti vaikuttaa hänen käytökseensä.
      viina tuhoaa ihmissuhteita, syrjäyttää yhteiskunnasta, kuormittaa yhteiskuntaa monella eri taholla.
      Viina tuhoaa sisäelimiä ja lopulta hermostoa sekä aivoja.
      Tuksu on alkoholisti.

    • Anonyymi

      Evankelista oli viime viikolla julkaissut Snäpissä muutaman sekunnin mittaisen seksivideon ja jakanut sen ihan minne sattuu.
      Videolla näkyy Johannan kasvot, paljaat olkapäät ja kynnet, jotka puristavat kukkakuvioista tyynyä. Vieressä makaa mies, josta näkyy ruskettunut olkapää, korva ja tummia hiuksia. Johanna kiemurtelee ja huutaa ja huohottaa. Jatko-osassa mies kuorsaa sängyssä ja Johanna selittää kameralle miten ”on nyt tullut kaikennäköstä laitettua tänne esille”.
      Tällaista sisältöä jaetaan nuorten suosimassa sovelluksessa. Mutta hän onkin Jeesuksen veren suojassa ja sydämessään harras kristitty.

    • Anonyymi

      Tuksu oli viime yönä taas niin turvat kuin olla osaa. Ensin otti muokattuja kuvia ja videoita itsestään ja keskiyön jälkeen oltiinkin jo nakuna kameran edessä. Julkaisi kuvan, jossa poseeraa Brunon kanssa pilkulliset tissit pitkällä ja muutamassa muussa kuvassa ja videossa mukana joku sameasilmäinen vanha mies. kuinka monelle alaikäiselle tämmöiset kuvat on päätyneet.

    • Anonyymi

      17 Mutta jos sinä kutsut itseäsi juutalaiseksi(uskovaksi) ja luotat lakiin ja Jumala on sinun kerskauksesi
      18 ja tunnet hänen tahtonsa ja, opetettuna laissa, tutkit, mikä parasta on,
      19 ja luulet kykeneväsi olemaan sokeain taluttaja, pimeydessä olevien valkeus,
      20 ymmärtämättömien kasvattaja, alaikäisten opettaja, sinulla kun laissa on tiedon ja totuuden muoto:
      21 niin sinäkö, joka toista opetat, et itseäsi opeta; joka julistat, ettei saa varastaa, itse varastat;
      22 joka sanot, ettei saa tehdä huorin, itse teet huorin; joka kauhistut epäjumalia, kuitenkin olet temppelin ryöstäjä;
      23 joka laista kerskaat, häväiset lainrikkomisella Jumalaa?

      Ei ole siis uskottavaa tämä kirjoittelusi, sillä sinä itse et ole parannusta tehnyt, etkä ole harhaopeistasi luopunut etkä selviäkään julkisia syntejäsi tunjustanut ja katunut ja anteeksi pyytänyt.

      Eli et ole itse toiminut siten, mihin nyt muita kehoitat.

      Tämä siis tuntuu vain epäaidolta ja siten epäuskottavalta, tämä herätyksestä ja puhdistuksesta vaahtoamisesi, kun mikään siitä ei näy sinussa itsessäsi.

    • Anonyymi

      Tuksu ylentää/kehuu itse itseään, laittaa kehumisia muiden suuhun. Tai voihan jotkut tuota kummajaista piruuttaan kehuakin ja sitten nauravat takana päin. Itsensä Tuksu näkee itsensä niiden muokattujen kuvien näköisenä, vaikka muut näkee ihan toisenlaisen näköisen keski-ikäisen suttuisen eltaantuneen kummajaisen.

      Tukiaisen on turha myös mölistä pilkkaajista, voisi hiukan katsoa sitä mitä julkisuuteen itsestään päästää: muokattuja kuvia, ölinää, maiskutusta ja sotkuista läävää missä kolme koiraa joutuu kitumaan. Se älytön rehentely myös, kun ämmä ei periaatteesa omista mitään. ne muotivaatteekin on muiden rahoilla ostettu. Luksusmatkat joku muu maksaa. Joku myös elättää ja ämmällä ei ole muuta itsellään kun suuret luulot ja tuulen huuhtoma persus ja välissä huudetaan aamenta ja sabbat salomia. Tekouskovaisuus loistaa pitkälle tästä oliosta. Seurakuntayhteys tosiaan katkolla onkohan nyt ryssitty jo kaikki mahdolliset lahkojen siivekkeetkin? Äkkiäpäs se sana kulkee uskispiireissäkin? Toki varmaan tilaisuuksiin päästävät, että voisivat rukoilla Tuksua pois haureellisesta elämästään. Mutta eihän se Tuksulle käy. Hänhän se haluaa olla kertomassa, miten uskovaisena eletään ja koska Jeesus tulee ja hän pääsee Jeesusksen morsiameksi. Hänhän se haluaa maiskutella puhujanpöntössä ja yleisö saa luvan huokailla aamenta ja hallelujaa, paitsi kakarat suut kiinni. Prinsessa puhuu nyt!!!

      Tämä huorahtava tyyli ja vanhantestamentin saarnaaminen on jotain todella vastenmielistä. Disneyt on paholaisesta paitsi hän itse saa keimailla MinniHiiri-korvissa ja yksisarvispehmolelujen kanssa ja samaistua barbie-nukkeen.Ja nämä sen uskovaiset kaverit vaan huutaa Aamenta tän pöyristyttävän käyttäytyjän sivulla. Tämä on niin kuvottavaa Jumalanpilkkaa kun olla ja saattaa. Se että Tukiainen on ottanut jonkin sortin roolin, jossa luulee olevansa kaikkien uskonnollinen opettaja. Kaikkien yläpuolella. Hän on jokaisessa asiassa parhain ja kaunein. AAAmen!!!!!

    • Anonyymi

      Olette kateellisia kun ette ole päässeet maistamaan glamouria luksuselämää. Motley Crue- bändiläisten kanssa naimaan ja ryyppäämään ja ostamaan kassitolkulla muotivaatteita. Tällaista elämää Johanna ikävöi ja kaipaa sellaiseen takaisin. Te lakihenkiset ilkeät kateelliset ihmiset!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Tuksu on todella halpa. Kertoilee lyhyen avioliittonsa luottamuksellisia asioita ex-miehestään kaikille jotka haluavat kuunnella. Nyt tälle jouluna treffaillulle Balkanin ihmeelle. Arto ei julkisuudessa kertoile ex-vaimostaan, vaikka kaikenlaista tapahtuikin. Lähestymiskieltoon kuuluu kai myös haukkuminen somessa? Somessa ei saisi repostella juttuja henkilöstä joka on hankkinut lähestymiskiellon. Tuksuhan haukkui lähes päivittäin Artoa. Tuksu muisti välillä olla hiljaa, mutta kaipa taas kertoilee muistojaan kun korkki on auennut? Ollaan nyt sitten Artosta mitä mieltä vain - hän kun ei ole edes uskossa mikä on miehessä tärkeintä -, on hän ihmisenä huimasti Tuksun yläpuolella pelkästään käytöstavoiltaan. Ei ole avioliittoaan siitä pelastuttuaan ruotinut jne. Arto ja Liisa ovat onnensa ansainneet ja sekös Tuksua harmittaa.

      Kumma kun tämä uusi miesystävä ei tule käymään ihanaisen Jolenen luona? Jos uusi sulho seurailee Tuksun päivityksiä, niin luulisi että pitää ämmää outona. Vanhoja miessuhteita haikaillaan ja ylistetään. Häiden pitäisi kestää useita päiviä ja asuja on vaihdettava ainakin kahdesti. On kukkia, hevosvaunut, ilmapallot ja kyyhkyset. Yleensä toiset häät hoidetaan maistraatissa ja siunauksen voi hankkia liitolle myöhemmin. Kaipa ensimmäiset häät oli sellaiset harjoitushäät joita ei lasketa? Sitä paitsi media pakotti Tuksun naimisiin, joten hän ei ollut naimisissa. ”Kyyneleet jäätyivät poskilleni…. Suurimmalle osalle häät ovat rakkauden sinetti, Tuksulle näytäytymisen paikka ja tilaisuus esitellä hianoa itseään ja paistatella kadehdittuna huomion keskipisteenä.
      Sollenholman Paul on salaperäinen mies. Kummasti ajatukset toistavat Tunkin sanomisia. Jatkuvasti hänkin haukkuu Artoa, itselleen tuntematonta miestä. Joku voisi hermostua, että tutustumisvaiheessa haikaillaan vahnojen panojen perään ja heistä jatkuvasti keskustellaan. Mites ne uskonasiat???Jos Paul on yhtään fiksu, olisi hän googlettanut tämän finskin muka-julkkiksen kuvahaulla, ja siitähän se kaikki oleellinen jo selviäisikin. Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Teoria onkin, että Paulia ei ole olemassakaan tai on muovutukkaan piiloutuva random-pano, joka ei halua paljastua maksullisissa naisissa käynneistään tms.

    • Anonyymi

      Nyt on tilaisuus päästä katsomaan evankelista Johannan esitystä!!!

      "JOHANNA TUKIAINEN ”PINK BUBBLES” Showkeikat alkaa nyt: PE 6.3.2020 Ravintola Pirate, Turku ja LA 7.3.2020 Ravintola Pallogrilli, Laajasalo Helsinki. 30.4.2020 Peräseinäjoki. 1.6.2020 BAR BARRIO, PORVOO JA 17.7.2020 MARY´´ LA FAVORITA, KOKKOLA. Alustava varaus heinä-tai elokuulle: Karhunpesä, Kempele. Myyn myös Kalentereitani 2020. Suuren kysynnän vuoksi teetin niitä extra erän. Niissä on erityinen merkitys. Kalenteri 2020 voidaan ostaa vain käteisellä.
      Jos jotain kiinnostaa bäkkärin tarjoiluni; niin ne ovat 0% juomia; niitä saa nykyisin aivan erinomaisia, samoin alkoholittomia drinkkejä! Keikkatarjoukset: [email protected]. Tulossa kevään aikana on myös kaksi uutta, englanninkielistä laulukappaletta, joissa on syvällinen ja hieno sanoma. Olin nuoruudessani striptease tanssija. Nyt lahinna laulan, juonnan ja tanssin kaunista musiikkia nauhatanssien pitkat iltapuvut paalla. Joten ERITTAIN paljon on muuttunut. Jumala kylla tietaa Jeesus sanoi: “Eivat terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat.” Han myos sanoi: “ei se saastuta ihmista mika menee sisaan vaan mika tulee ihmisesta sisalta ulos. Jumala on kutsunut mut pelastaa sieluja ja HAN paattaa sen, miten se tapahtuu, en mina. Monet ihmiset eivat tule hengellisiin kokouksiin koskaan.
      Jeesus meni sinne; jossa hanta tarvittiin. Han tuomitsi jyrkasti Fariseukset. Jeesus rakasti nimenomaan syntisia. Sakkeus, Maria Magdalena, syrjityt, hylatyt, sairaat jne."

    • Anonyymi

      Evankelista matkusti taas laivalla kotidemoninsa kanssa (= Veijo-rakas) samassa hytissä ja joi punaviiniä. Raitis? Ehkä muutamaa lasillista ei lasketa.

      Toisaalla Hymyssä on taas sinkku ja etsii aviomiestä pitkän vaatimuslistan kanssa. Outoa?

      Twerkkasi baarikeikalla ja tuttu taaksetaivutus minihameessa jälleen. Ok? 'Lauloi' taas Apinamiestä. Hmmm....

      Minne on kesällä menossa todistamaan? Kehui esiintyvänsä monessa paikassa puhumassa. Kuka tunnustaa pyytäneensä?

    • Anonyymi

      Kokenutta maailman- ja helvettimatkailijaa hävettää, kun kerrotaan ettei se pääse laivalle ilman kaitsijaa. Että 40 something tunnettu häirikkömatkailija tarvitsee saattajan. Tosi hienoa ja harvinaista! Viking Linella persona non gratan aiheutti mm. hölmöily Ville Viikingin kainalossa ja sössötys että voisi panna tämän karhun kanssa. Ainakin kerran strippasi yökerhossa ja joutui putkaan. Sitten solvasi drag-artistia alatyylisesti, taisi tosin olla siljalla. On myös piessyt goottikaverinsa laivalla, joutunut tietenkin putkaan ja sotkenut putkan p*skalla.

      Tietenkin se uskottelee, että matkustaa yksin, kun ei huoli Veijoa seuraansa, paitsi silloin kun sponsoria tarvitaan maksamaan ruoka yms. Eiköhän Veijo ollut pakotettu johonkin muualle esim. hyttiin nukkumaan, kun evankelista lähti odottamaan punkkulasin äärellä että ”mignight show” alkaisi. Siellä se lipitti punkkua ja haaveili että olisi sen shoen päätähti ja näki itsensä siellä parketilla kimmeltävissä asuissa. Hiukan eri tasoa ne ihan tavalliset laivashoetkin kuin tollukka tankeroitten töpöttelyt saatikka sitten nykyiset matamin omat hyrräys ja sohvalla pyllistely numerot. Eipä ole laivayhtiöiltä yhtään shoekeikkaa tilattu, onnettomiin räkälöihin vain tilataan huispaamaan ja kansaa kummastuttamaan. Friikit on kyllä kautta aikain vetäneet puoleensa yleisöä, joten siksi voi joku tilata toistamiseenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe