Kirkkoon kuuluvien veronpalautus olisi isompi ilman jäsenyyden aiheuttamaa kirkollisveroa. Sen kirkolisveron verran.
Vastaavasti jäännösvero olisi pienempi kirkollisveron verran, jos ei kuuluisi kirkkoon.
Enää ei pysty vaikuttamaan vuoden 2019 kirkollisveroon, mutt vuoden 2020 osalta homma kannattaa hoitaa nyt eikä viidestoissta päivä.
Monen veronpalautus olisi isompi ilman kirkollisveroa
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Erosin kirkosta 40 vuotta sitten ja olen säästänyt vähintään 40.000 euroa.
- Anonyymi
Huom! Kyse on vuoden 2018 alun jäsenyyden vaikutuksista. Moni on sen jälkeen korjannut tilanteen jo vuoden 2018 aikana, jolloin tämän vuoden verokohtelu muuttuu.
No eihän se sen isompi olisi, jos kerran veroa ei olisi maksettu lainkaan. Ainoastaan eroamisvuonna se toisi isomman palautuksen mikäli ei ole itse osannut loppuvuodesta verotustaan tasoittaa ja ottaa sen "palautuksen" jo suoraan ja heti käteen.
- Anonyymi
Tuo koskee lähinnä eka vuotta, kun ei ole säädetty kesken vuotta, vaan ennakonpidätys on mennyt alkuvuoden ohjeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532514Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362481Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle292370Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921866Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle271661Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3111655- 1501486
- 721339
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231078Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu111053