Kirkkoon kuuluvien veronpalautus olisi isompi ilman jäsenyyden aiheuttamaa kirkollisveroa. Sen kirkolisveron verran.
Vastaavasti jäännösvero olisi pienempi kirkollisveron verran, jos ei kuuluisi kirkkoon.
Enää ei pysty vaikuttamaan vuoden 2019 kirkollisveroon, mutt vuoden 2020 osalta homma kannattaa hoitaa nyt eikä viidestoissta päivä.
Monen veronpalautus olisi isompi ilman kirkollisveroa
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Erosin kirkosta 40 vuotta sitten ja olen säästänyt vähintään 40.000 euroa.
- Anonyymi
Huom! Kyse on vuoden 2018 alun jäsenyyden vaikutuksista. Moni on sen jälkeen korjannut tilanteen jo vuoden 2018 aikana, jolloin tämän vuoden verokohtelu muuttuu.
No eihän se sen isompi olisi, jos kerran veroa ei olisi maksettu lainkaan. Ainoastaan eroamisvuonna se toisi isomman palautuksen mikäli ei ole itse osannut loppuvuodesta verotustaan tasoittaa ja ottaa sen "palautuksen" jo suoraan ja heti käteen.
- Anonyymi
Tuo koskee lähinnä eka vuotta, kun ei ole säädetty kesken vuotta, vaan ennakonpidätys on mennyt alkuvuoden ohjeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799