Vaikka pitäs tehdä gradu...vittu ei tuu mitään. Mikähän avuksi? Juomistakaan ei voi lopettaa ku on krapula ja väsymys. Haen siitä energiaa.
Oon aina kännissä.
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
tuolla tavoin nämä vilunki willeenit ja huhtsaarekkeet on noussut kuitenkin vallan huipulle kun nämä ymmärtää käyttää kopypastea sieltä täältä ja hups, gardu valmis
sitte hoksaavat, on jo myöhäistä, istut vihreäl oksalla- Anonyymi
Olen siis lukenut paljon ja kirjottanut kaiken, mut ns. siivous kesken...kyl tiedän mistä kirjoitan. Paska vaan kun kalja maistuu.
- Anonyymi
Nuke mutant today, nuke mutant tomorrow....siitä se sit taas alkaa huomenna uudestaan.
- Anonyymi
sie olet lääkärin määräämissä, toisten puolista viäriä kertomaa......
mie en ole mikki hiiren mieltä, sen hiiren posket, pöö....
:)
https://www.youtube.com/watch?v=eHraVXHqi4s - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sie olet lääkärin määräämissä, toisten puolista viäriä kertomaa......
mie en ole mikki hiiren mieltä, sen hiiren posket, pöö....
:)
https://www.youtube.com/watch?v=eHraVXHqi4sOlen vähän mielenterveyshäiriöinen...pari kertaa ollu laitoksessakin. Ja nyt suunnittelen Tarrantteja somaleja kohtaan....tosin tapan vaan itseni lopuksi.
- Anonyymi
Vaihda kannabikseen. Viina on kirous.
- Anonyymi
Entinen tupakoitsija, ni en polta mitään ja varsinkaan huumeita. Joskus 20-kymppisenä tullu testattua lääkkeitä. Kuten piriä useasti, subua, meta-A, ja lääkkeitä...mut huumeisiin en koske😉. Pelkästään tieteellisiin lääkkeisiin joskus sorruin.
- Anonyymi
Täytyy sanoo et piri on oikeasti parasta mitä ihminen voi kokea 🙄. Heroiinipohjaisia lääkkeitä sain aivoleikkaukseni jälkeen ja nekin oli MAHTAVIA! Subu täyttä paskaa...menee vaan muisti.
Turhaan te murehditte jotain tenttiä, kun ei teitä kukaan töihin huoli koska olette narkkareita ja juoppoja.
Sossu kyllä elättää lyhyen elämänne ajan.- Anonyymi
Ai ei huoli vaikka 3-tutkinto tulossa ja ny kohta maisteri. No huono on työtilanne Suomessa jos ei työllisty, vaikka olen oman alani asiantuntija. Pitänee hakea ulkomaille.
- Anonyymi
Ei millään pahalla MV-Lehti, mutta mikä olet kommentoimaan kun et ymmärrä eroa gradussa ja tenttissä?
Ei liity tosiaan mitenkään toisiinsa. Et ole varmaan opiskellut itse pätkääkään? - Anonyymi
Meni kyllä maku koko MV-LEHTEEN kun paljastu sivistys ja oppineisuus tausta toimittajilta. Eikö teidän pitäs olla journalisteja ja yliopiston käyneitä? Silloin kyllä tietäsit mitä gradu tarkoittaa.
-Ketkä amispojat sitä sivustoa pyörittää?
- Anonyymi
Olet tyypillinen viherpunikki.
Sinunkaltaisia ei täällä tarvita.
Tapa itsesi.- Anonyymi
Ihan persu, mut juu tod.näköisesti tapan itseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan persu, mut juu tod.näköisesti tapan itseni.
Et todellakaan ole PerusSuomalainen.
Olet aito viherpunikki.
Minä nautin siitä, kun laitan 9 mm. viherpunikkien silmienväliin.... pam pam....
Viherpunikkeja odottaa reikäinen tulevaisuus.
- Anonyymi
Gradu ja valmistuminen on ihan turhaa. Vaikka olisit vuosikurssiesi priimus niin virat ja toimet jaetaan hyvä veli-systeemillä epäpätevämmille. Jatka juomista ja mene töihin Hesburgeriin, palkka ja työajat ovat surkeat mutta ainakin siellä saa olla kännissä.
- Anonyymi
Kopioi jonkun muun tekemä gradu! Näinhän teki Laura Huhtasaarikin,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108