Oon aina kännissä.

Anonyymi

Vaikka pitäs tehdä gradu...vittu ei tuu mitään. Mikähän avuksi? Juomistakaan ei voi lopettaa ku on krapula ja väsymys. Haen siitä energiaa.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tuolla tavoin nämä vilunki willeenit ja huhtsaarekkeet on noussut kuitenkin vallan huipulle kun nämä ymmärtää käyttää kopypastea sieltä täältä ja hups, gardu valmis

sitte hoksaavat, on jo myöhäistä, istut vihreäl oksalla

• Anonyymi

Olen siis lukenut paljon ja kirjottanut kaiken, mut ns. siivous kesken...kyl tiedän mistä kirjoitan. Paska vaan kun kalja maistuu.

• Anonyymi

Nuke mutant today, nuke mutant tomorrow....siitä se sit taas alkaa huomenna uudestaan.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sie olet lääkärin määräämissä, toisten puolista viäriä kertomaa......

mie en ole mikki hiiren mieltä, sen hiiren posket, pöö....
        :)
        https://www.youtube.com/watch?v=eHraVXHqi4s

Olen vähän mielenterveyshäiriöinen...pari kertaa ollu laitoksessakin. Ja nyt suunnittelen Tarrantteja somaleja kohtaan....tosin tapan vaan itseni lopuksi.

• Anonyymi

Vaihda kannabikseen. Viina on kirous.

• Anonyymi

Entinen tupakoitsija, ni en polta mitään ja varsinkaan huumeita. Joskus 20-kymppisenä tullu testattua lääkkeitä. Kuten piriä useasti, subua, meta-A, ja lääkkeitä...mut huumeisiin en koske😉. Pelkästään tieteellisiin lääkkeisiin joskus sorruin.

• Anonyymi

Täytyy sanoo et piri on oikeasti parasta mitä ihminen voi kokea 🙄. Heroiinipohjaisia lääkkeitä sain aivoleikkaukseni jälkeen ja nekin oli MAHTAVIA! Subu täyttä paskaa...menee vaan muisti.

• Turhaan te murehditte jotain tenttiä, kun ei teitä kukaan töihin huoli koska olette narkkareita ja juoppoja.
      Sossu kyllä elättää lyhyen elämänne ajan.

• Onko tämä valenikki vai Anus Putkosen oikea öyhötystili?

• Anonyymi

Ai ei huoli vaikka 3-tutkinto tulossa ja ny kohta maisteri. No huono on työtilanne Suomessa jos ei työllisty, vaikka olen oman alani asiantuntija. Pitänee hakea ulkomaille.

• Anonyymi

Ei millään pahalla MV-Lehti, mutta mikä olet kommentoimaan kun et ymmärrä eroa gradussa ja tenttissä?

Ei liity tosiaan mitenkään toisiinsa. Et ole varmaan opiskellut itse pätkääkään?

• Anonyymi

Meni kyllä maku koko MV-LEHTEEN kun paljastu sivistys ja oppineisuus tausta toimittajilta. Eikö teidän pitäs olla journalisteja ja yliopiston käyneitä? Silloin kyllä tietäsit mitä gradu tarkoittaa.

-Ketkä amispojat sitä sivustoa pyörittää?

• Anonyymi

Olet tyypillinen viherpunikki.
      Sinunkaltaisia ei täällä tarvita.
      Tapa itsesi.

• Anonyymi

Ihan persu, mut juu tod.näköisesti tapan itseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan persu, mut juu tod.näköisesti tapan itseni.

Et todellakaan ole PerusSuomalainen.
        Olet aito viherpunikki.
        Minä nautin siitä, kun laitan 9 mm. viherpunikkien silmienväliin.... pam pam....
        Viherpunikkeja odottaa reikäinen tulevaisuus.

• Anonyymi

Gradu ja valmistuminen on ihan turhaa. Vaikka olisit vuosikurssiesi priimus niin virat ja toimet jaetaan hyvä veli-systeemillä epäpätevämmille. Jatka juomista ja mene töihin Hesburgeriin, palkka ja työajat ovat surkeat mutta ainakin siellä saa olla kännissä.

• Anonyymi

Kopioi jonkun muun tekemä gradu! Näinhän teki Laura Huhtasaarikin,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      98
      5189
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3385
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3195
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2439
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      249
      1502
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1281
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      81
      1260
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1188
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      133
      1108
    Aihe