Oon aina kännissä.

Anonyymi

Vaikka pitäs tehdä gradu...vittu ei tuu mitään. Mikähän avuksi? Juomistakaan ei voi lopettaa ku on krapula ja väsymys. Haen siitä energiaa.

18

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tuolla tavoin nämä vilunki willeenit ja huhtsaarekkeet on noussut kuitenkin vallan huipulle kun nämä ymmärtää käyttää kopypastea sieltä täältä ja hups, gardu valmis

      sitte hoksaavat, on jo myöhäistä, istut vihreäl oksalla

      • Anonyymi

        Olen siis lukenut paljon ja kirjottanut kaiken, mut ns. siivous kesken...kyl tiedän mistä kirjoitan. Paska vaan kun kalja maistuu.


    • Anonyymi

      Nuke mutant today, nuke mutant tomorrow....siitä se sit taas alkaa huomenna uudestaan.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sie olet lääkärin määräämissä, toisten puolista viäriä kertomaa......

        mie en ole mikki hiiren mieltä, sen hiiren posket, pöö....
        :)
        https://www.youtube.com/watch?v=eHraVXHqi4s

        Olen vähän mielenterveyshäiriöinen...pari kertaa ollu laitoksessakin. Ja nyt suunnittelen Tarrantteja somaleja kohtaan....tosin tapan vaan itseni lopuksi.


    • Anonyymi

      Vaihda kannabikseen. Viina on kirous.

      • Anonyymi

        Entinen tupakoitsija, ni en polta mitään ja varsinkaan huumeita. Joskus 20-kymppisenä tullu testattua lääkkeitä. Kuten piriä useasti, subua, meta-A, ja lääkkeitä...mut huumeisiin en koske😉. Pelkästään tieteellisiin lääkkeisiin joskus sorruin.


      • Anonyymi

        Täytyy sanoo et piri on oikeasti parasta mitä ihminen voi kokea 🙄. Heroiinipohjaisia lääkkeitä sain aivoleikkaukseni jälkeen ja nekin oli MAHTAVIA! Subu täyttä paskaa...menee vaan muisti.


    • Turhaan te murehditte jotain tenttiä, kun ei teitä kukaan töihin huoli koska olette narkkareita ja juoppoja.
      Sossu kyllä elättää lyhyen elämänne ajan.

      • Onko tämä valenikki vai Anus Putkosen oikea öyhötystili?


      • Anonyymi

        Ai ei huoli vaikka 3-tutkinto tulossa ja ny kohta maisteri. No huono on työtilanne Suomessa jos ei työllisty, vaikka olen oman alani asiantuntija. Pitänee hakea ulkomaille.


      • Anonyymi

        Ei millään pahalla MV-Lehti, mutta mikä olet kommentoimaan kun et ymmärrä eroa gradussa ja tenttissä?

        Ei liity tosiaan mitenkään toisiinsa. Et ole varmaan opiskellut itse pätkääkään?


      • Anonyymi

        Meni kyllä maku koko MV-LEHTEEN kun paljastu sivistys ja oppineisuus tausta toimittajilta. Eikö teidän pitäs olla journalisteja ja yliopiston käyneitä? Silloin kyllä tietäsit mitä gradu tarkoittaa.


        -Ketkä amispojat sitä sivustoa pyörittää?


    • Anonyymi

      Olet tyypillinen viherpunikki.
      Sinunkaltaisia ei täällä tarvita.
      Tapa itsesi.

      • Anonyymi

        Ihan persu, mut juu tod.näköisesti tapan itseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan persu, mut juu tod.näköisesti tapan itseni.

        Et todellakaan ole PerusSuomalainen.
        Olet aito viherpunikki.
        Minä nautin siitä, kun laitan 9 mm. viherpunikkien silmienväliin.... pam pam....
        Viherpunikkeja odottaa reikäinen tulevaisuus.


    • Anonyymi

      Gradu ja valmistuminen on ihan turhaa. Vaikka olisit vuosikurssiesi priimus niin virat ja toimet jaetaan hyvä veli-systeemillä epäpätevämmille. Jatka juomista ja mene töihin Hesburgeriin, palkka ja työajat ovat surkeat mutta ainakin siellä saa olla kännissä.

    • Anonyymi

      Kopioi jonkun muun tekemä gradu! Näinhän teki Laura Huhtasaarikin,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      812
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      738
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      675
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe