Melkoista meininkiä teillä siellä lentilässä kun koirat haukkuu yötä päivää ,sääliksi käy niitä mummoja jos paikka on vielä toiminnassa
Haukku vanhainkoti lentilässä
12
769
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole paikka toiminnassa, eikö naapuri uskalla mennä juttelemaan koirista suoraan asian osaisille, pitää tätä kautta räksyttää. Lapsellista,
- Anonyymi
Onks ny hyvä
- Anonyymi
Kyl on hermot kireella,Jos koiran haukunta !
- Anonyymi
No kuinka itse olen rento niin se on paras. Eli nää on kauheita maantieretkiä koiran silittelijälle tässä vaihessa. Niin mä päätin että no mitäs mä en tiedä siitä oikeestaan mitän ja hyvästä yhteistyöstä
- Anonyymi
Eikahan Kenga purists muustakuin koira sta.
- Anonyymi
Tyypillistä Kuortanelaista kateutta.
- Anonyymi
Eikö hoitokotia saakkaan pitää humalassa?
- Anonyymi
Kuinka niin humalassa???
- Anonyymi
Onko siellä enää mummoja tai vaareja????
- Anonyymi
En usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko.
Ei mekään haluttais uskoa mutta valitettavan totta se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mekään haluttais uskoa mutta valitettavan totta se on.
EIKÖS HE OLE USKOVAISIA????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka892523- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841413EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105804Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe36800- 54783
- 30716