Melkoista meininkiä teillä siellä lentilässä kun koirat haukkuu yötä päivää ,sääliksi käy niitä mummoja jos paikka on vielä toiminnassa
Vastaukset 12
- Anonyymi
Ei ole paikka toiminnassa, eikö naapuri uskalla mennä juttelemaan koirista suoraan asian osaisille, pitää tätä kautta räksyttää. Lapsellista,
- Anonyymi
Onks ny hyvä
- Anonyymi
Kyl on hermot kireella,Jos koiran haukunta !
- Anonyymi
No kuinka itse olen rento niin se on paras. Eli nää on kauheita maantieretkiä koiran silittelijälle tässä vaihessa. Niin mä päätin että no mitäs mä en tiedä siitä oikeestaan mitän ja hyvästä yhteistyöstä
- Anonyymi
Eikahan Kenga purists muustakuin koira sta.
- Anonyymi
Tyypillistä Kuortanelaista kateutta.
- Anonyymi
Eikö hoitokotia saakkaan pitää humalassa?
- Anonyymi
Kuinka niin humalassa???
- Anonyymi
Onko siellä enää mummoja tai vaareja????
- Anonyymi
En usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko.
Ei mekään haluttais uskoa mutta valitettavan totta se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mekään haluttais uskoa mutta valitettavan totta se on.
EIKÖS HE OLE USKOVAISIA????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä34913322 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk65786- 54773
- 38745
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä164721Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma27678Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa62647- 47644
- 57638
- 49607