Melkoista meininkiä teillä siellä lentilässä kun koirat haukkuu yötä päivää ,sääliksi käy niitä mummoja jos paikka on vielä toiminnassa
Haukku vanhainkoti lentilässä
11
581
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole paikka toiminnassa, eikö naapuri uskalla mennä juttelemaan koirista suoraan asian osaisille, pitää tätä kautta räksyttää. Lapsellista,
- Anonyymi
Kyl on hermot kireella,Jos koiran haukunta !
- Anonyymi
No kuinka itse olen rento niin se on paras. Eli nää on kauheita maantieretkiä koiran silittelijälle tässä vaihessa. Niin mä päätin että no mitäs mä en tiedä siitä oikeestaan mitän ja hyvästä yhteistyöstä
- Anonyymi
Eikahan Kenga purists muustakuin koira sta.
- Anonyymi
Tyypillistä Kuortanelaista kateutta.
- Anonyymi
Eikö hoitokotia saakkaan pitää humalassa?
- Anonyymi
Kuinka niin humalassa???
- Anonyymi
Onko siellä enää mummoja tai vaareja????
- Anonyymi
En usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko.
Ei mekään haluttais uskoa mutta valitettavan totta se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mekään haluttais uskoa mutta valitettavan totta se on.
EIKÖS HE OLE USKOVAISIA????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781