minulla. Olen kokeillut kaikkia vinkkejä. Olen kastellut asetille lämpimällä vedellä. Pidellyt valoisalla ikkunalla mutta kaihtanut paahdetta. Kasvi on hyvännäköinen uutena kukkimisen ajan. Sen jälkeen lehdet lopahtavat. Yritän kastella kohtuullisesti. Voiko syy olla suojaruukussa? Sujautan uuden kasvin aina siihen ja pohjalle kastelu. Onko se liian tiivis vaikka reunoihin jää vähän tilaa.
Miksi Sant Pauliat eivät viihdy
3
127
Vastaukset
- Anonyymi
Sant Pauli ja Reberbahn sinne veri vetää uudestaan.
- Anonyymi
Minullakaan ei aikaisemmin onnistunut, nyt sama ollut monta vuotta ja kukkii koko kesän, mutta pitää olla mahdollisimman aurinkoinen paikka, siirsin olohuoneeseen niin ei tehnyt uusia kukkia, vein takaisin aurinkoiselle ikkunalle niin alkoi taas kukkia.
Mahdollisimman hanakuumaa vettä aluslautaselle, mutta vasta kun multa kuivunut. Lannoiteveden olen laittanut juurelle parin viikon välein kesällä. Kasvanut kokoa koko ajan eikä kuihduttanut kuin muutamia lehtiä, nyt tehnyt poikasenkin juurelle, pieni ruukku alkaa käydä ahtaaksi.
Tavallinen muoviruukku parempi kuin altakasteleva, varmaan saviruukkukin olisi hyvä. Ohjaakohan suojaruukku liikaa kosteutta ylös, kun eivät tykkää liiasta kosteudesta eikä sumutuksesta. - Anonyymi
Irwin veti tosi hyvin st Pauli ja reberbahnin. Toivakan torilla paikallinen kuuluisuus esitti sen, jäi kauaksi Irwinistä. Voi voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311