Exhibitionismi

Anonyymi

Reipas nakuilu ja seksi ulkona kiihottaa. Etenkin miesten välinen. Houkuttavin paikka rietasteluun ja nakuiluun olisi maatilan pihapiiri jossa saisi turvallisesti järjestää pienimuotoiset karkelot alasti. Toki asiaa kiinnostavammaksi tekisi vielä se raavas talon isäntä jolle kelpaisi posliinipeppu käyttöön. Saunoa ja nauttia Suomen kesästä estoitta kivassa seurassa.

12

1367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kunhan pidät huolen, ettei kukaan ulkopuolinen näe ja pahastu näkemästään, koska pahennusta herättävästä itsensäpaljastelusta voi saada 6 kk vankeutta.

• Eikö aloittaja juurikin kirjoittanut kuvauksen yksityisestä pihapiiristä, jossa edellämainittu on turvallista ja tapahtuu kaikkien yhteisymmärryksessä?

• Anonyymi

Mä tykkään ajella autolla, vain paita päällä ja muuten paljaana. Sepi

• Joo, kulli vapaana on kiva ajella autolla.

• Anonyymi
        JoonasSalonen kirjoitti:

Joo, kulli vapaana on kiva ajella autolla.

Olisi kiva ajella sun kanssa.

• Yleensä kulli seisoo ja todennäköisesti pakettiautoista ja rekoista sen näkee, mutta mitäs siitä. Kivaahan se olis, jos apukuskikin siinä vieressä seisottaisi. Vois vaikka runkatakin toista. Onhan siinä toinen kävi vapaana.

• Anonyymi
        JoonasSalonen kirjoitti:

Yleensä kulli seisoo ja todennäköisesti pakettiautoista ja rekoista sen näkee, mutta mitäs siitä. Kivaahan se olis, jos apukuskikin siinä vieressä seisottaisi. Vois vaikka runkatakin toista. Onhan siinä toinen kävi vapaana.

Mä tykkään myös ajella muna esillä autolla, kiihoittavaa jos joku näkee esim. rekasta tai linja-autosta ;)

• Anonyymi
        JoonasSalonen kirjoitti:

Joo, kulli vapaana on kiva ajella autolla.

Hih Hih!
        Lättäpää. Loiskuuko yli?
        Minun aikaansaannoksiani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hih Hih!
        Lättäpää. Loiskuuko yli?

Ilmoitit hänen profiilinsa poistettavaksi vaikka hänen viestinsä ei rikkonut minkäänlaisia sääntöjä.

Kiitos. Tämä(kin) ketju menee ylläpidolle esimerkiksi häiriköinnistäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hih Hih!
        Lättäpää. Loiskuuko yli?

Sama matala otsainen sekasikiö käy kommentoimassa jokaista ilmoitusta. Sillä loiskuu ainoostaan päässä

• Vaikka nakurannoilla naisia käy vähän, kulttuurimme sittenkin suhtautuu naisten ekshibitionismiin myönteisemmin kuin miesten. Tätä vain ei ole heti helppo havaita, koska olemme siihen niin tottuneet.

Mainonnassa havaitaan, että nainen voi olla täysin alaston, jos kuvakulma ei ole aivan suoraan edestä. Vastaavat miesten kuvat herättävät pahennusta. Muissa lehtikuvissa naiset voivat näyttää enemmänkin.

Puvuissa, varsinkin juhlapuvuissa, miehet ovat runsaasti peitettyjä, naiset joskus hyvinkin keveästi. Olemme siihenkin niin tottuneet, ettemme edes huomaa eroa.

Varhaiskantaisilla kansoilla oli vielä joitakin aikoja sitten yleistä, että naiset olivat kyllä koristettuina, mutta muuten aivan alasti, miehiltä taas pelit ja vehkeet piilotettuna.

Kyllä tämä palutuu siihen, että naiset tekevät voimakkaimman vaikutuksen esittämälla itsensä sellaisena kuin miehet haluavat, ja tuntevat olevansa ihailtuja, kun miehet katsovat. Tiedostamaton geeniperäinen käyttäytyminen. Naiset näyttävät, miehet katsovat.

Eikä tämä ole siskoille moite. Päinvastoin. Naiset ovat luonnollisia, suloisia ja ihania.

• Anonyymi

kesäisin nakuilua ja runkkailua sopivissa paikoissa ja toiveena tulla yllätetyksi. Autoilu kokonaan ilman vaatetusta etenkin matalaa autolla. Olen huomannut, että vastaantulevasta autosta ei kovinkaa hyvin näe toiseen autoon.
      Kerran oli kyydissä kaveri, joka autoon tullessa riisuutui kokonaan ja halusi, että ajan hiljakseen bussin vieressä ja myönnettä on, että sai katseita.

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4858
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3582
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3159
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      202
      2043
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1871
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      28
      1808
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1803
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18
      1631
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19