Naisten uimapuku miehellä?

Anonyymi

Mitä ajatuksia herättää? Maha roikkuu sen verran että uimahallissa olisi tyylikkäämpi peittää se kokonaan.

73

950

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mene kauneuslaikkaukseen Viroon, kyllä ne siellä osaa roikkunahan rasvoineen leikata pois! Samalla voit ostaa talven juomat.

      • Anonyymi

        Minä kävin asennuttamassa itselleni silikoonikaljamahan. Iso maha on miehellä vaurauden merkki ja sen avulla saa helpommin naista.


      • Anonyymi

        sinä joka tarjota viron leikkaus palveluja, kun toinen asiallisen ja monia koskettavan asian esille tuo. Mielestäni olet kyvytön asialliseen keskusteluun, myrkytä vain itseäsi. Kyllä koko uimapuku käy, ei hullumpi, niitähän ennen pikiniaikaa olikin.


    • Anonyymi

      Uimapuvun alle voi laittaa korsetinkin. Sillä saa kurottua vatsan miehekkäiksi rintalihaksiksi.

      • Anonyymi

        Totta Totta


    • Anonyymi

      Meillä oli 90-luvulla silloisen avomiehen kanssa hauskaa kun pyysin häntä kokeilemaan uimapukuani. Ensinnäkin hämmästyin kun hän ei yhtään esittänyt vastalauseita vaan vaihtoi samantien. Olihan se koomista kun ukolla oli vielä jonkin verran " mies-tissit ". Harmittelin kovin kun ei ollut kameraa, mutta ehkä parempi niin, ei tullut jälkeenpäin mitään noloa.

    • Anonyymi

      Tasa-arvon vuoksi naisille sitten speedot.

    • Anonyymi

      Vedä musta lakana päälle, niin samalla voit ajaa autolla ylinopeutta, kun ei voi tunnistaa. Toisaalta hame on paljon vilpoisampi, ja ilma vaihtuu kepeksillä, ei hajut juuri haittaa.

    • Anonyymi

      Saattaa tulla yllätyksenä monelle, mutta jotkut naiset pitävät siitä kun miehellä on vähän mahaa.

      • Anonyymi

        Totta! Täällä yksi sellainen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta! Täällä yksi sellainen nainen.

        On varmaan mukavaa jäädä litistyksiin ison ihramahan alle haukkomaan henkeään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varmaan mukavaa jäädä litistyksiin ison ihramahan alle haukkomaan henkeään...

        Vähän pehmeä mies on mukavampi halata ja pieni maha miehellä ei litistä kyllä ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varmaan mukavaa jäädä litistyksiin ison ihramahan alle haukkomaan henkeään...

        Harmi, ettei täällä ole alapeukkua käytettävissä! !!!

        Voihan pieru.


    • Anonyymi

      Aivan olet ...... oikeeessa muista kuitenniin kun tulet uimahallista poiees niin pukea mekko päälle, jotta vältyt lopulliselta sekoamiselta.

    • Anonyymi

      Mekkojahan voi käyttää myös pojat. Vanhalle kansalle tämä tietysti on kauhistus.
      Jäärä on jäärä, vaikka voissa paistaisi.

      • Anonyymi

        En ole vanhaa kansaa mutta minusta ei voi miehet mekkoa käyttää.
        Se on seksuaalinen leikki nimeltään ristiinpukeutuminen.
        Muutkaan seksileikit eivät ole tarkoitettu muiden silmille.
        Oikeastaan on seksuaalista häirintää pakottaa muita katsomalla osallistumaan tähän seksileikkiin.
        On täysin sopimatonta ja väärin muita kohtaan.
        En halua katsella muiden seksileikkejä eikä minua saa siihen pakottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vanhaa kansaa mutta minusta ei voi miehet mekkoa käyttää.
        Se on seksuaalinen leikki nimeltään ristiinpukeutuminen.
        Muutkaan seksileikit eivät ole tarkoitettu muiden silmille.
        Oikeastaan on seksuaalista häirintää pakottaa muita katsomalla osallistumaan tähän seksileikkiin.
        On täysin sopimatonta ja väärin muita kohtaan.
        En halua katsella muiden seksileikkejä eikä minua saa siihen pakottaa.

        En itsekään halua nähdä poikia mekoissa, mutta miksi tytöillä ja naisilla on yleisesti hyväksyttyä pukeutua poikien/miesten vaatteisiin tai samanlaisiin.

        Kun femakot haluaa olla uskottavia, pukeutuvat pukuun, leikkauttavat tukan miesmäisesti, puhuvat matalalla äänellä... Eikös niiden pitäisi todistaa olevansa uskottavia naismaisina. Ne naismaiset taas paljastelee mahdollisimman paljon linnanjuhlissakin, mitä se kertoo naispoliitikkojen uskottavuudesta. Ja samaa kaikkialla muuallakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vanhaa kansaa mutta minusta ei voi miehet mekkoa käyttää.
        Se on seksuaalinen leikki nimeltään ristiinpukeutuminen.
        Muutkaan seksileikit eivät ole tarkoitettu muiden silmille.
        Oikeastaan on seksuaalista häirintää pakottaa muita katsomalla osallistumaan tähän seksileikkiin.
        On täysin sopimatonta ja väärin muita kohtaan.
        En halua katsella muiden seksileikkejä eikä minua saa siihen pakottaa.

        Miljardit miehet idässä ja etelässä käyttävät mekkoa.
        Mene heille sanomaan että et suivaitse sitä :-)


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole vanhaa kansaa mutta minusta ei voi miehet mekkoa käyttää.
        Se on seksuaalinen leikki nimeltään ristiinpukeutuminen.
        Muutkaan seksileikit eivät ole tarkoitettu muiden silmille.
        Oikeastaan on seksuaalista häirintää pakottaa muita katsomalla osallistumaan tähän seksileikkiin.
        On täysin sopimatonta ja väärin muita kohtaan.
        En halua katsella muiden seksileikkejä eikä minua saa siihen pakottaa.

        Entä housut naisilla, sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itsekään halua nähdä poikia mekoissa, mutta miksi tytöillä ja naisilla on yleisesti hyväksyttyä pukeutua poikien/miesten vaatteisiin tai samanlaisiin.

        Kun femakot haluaa olla uskottavia, pukeutuvat pukuun, leikkauttavat tukan miesmäisesti, puhuvat matalalla äänellä... Eikös niiden pitäisi todistaa olevansa uskottavia naismaisina. Ne naismaiset taas paljastelee mahdollisimman paljon linnanjuhlissakin, mitä se kertoo naispoliitikkojen uskottavuudesta. Ja samaa kaikkialla muuallakin.

        Minusta on rumaa jos nainen pukeutuu miesmäisesti, en ymmärrä miksi femakot vihaa naiseutta (vaikka muka sitä puolustavat).
        Femakot voisivat puolustaa niitä naisia jotka oikeasti ovat alistettuja, eli naiset islamin vaikutusalueella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En itsekään halua nähdä poikia mekoissa, mutta miksi tytöillä ja naisilla on yleisesti hyväksyttyä pukeutua poikien/miesten vaatteisiin tai samanlaisiin.

        Kun femakot haluaa olla uskottavia, pukeutuvat pukuun, leikkauttavat tukan miesmäisesti, puhuvat matalalla äänellä... Eikös niiden pitäisi todistaa olevansa uskottavia naismaisina. Ne naismaiset taas paljastelee mahdollisimman paljon linnanjuhlissakin, mitä se kertoo naispoliitikkojen uskottavuudesta. Ja samaa kaikkialla muuallakin.

        On paljon pukeutumista, jollaista en haluaisi nähdä mutta silti pitää katsella. Jokainen pukeutukoon kuten haluaa, ellei ole laillista estettä tai ikärajoitetta, kuten vangeilla, vauvoilla tai varusmiehillä. Varusnaisia unohtamatta. Aloittaja saa pakata rintavarustuksensa lycraan ihan vapaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miljardit miehet idässä ja etelässä käyttävät mekkoa.
        Mene heille sanomaan että et suivaitse sitä :-)

        Se on kyllä miesten asu, eli erilainen kuin naisilla.
        Hölmöltä ne pyjamat mielestäni kyllä näyttää, kuumassa ilmastossa voivat olla mukavia kyllä.


      • Telkut_murskaksi kirjoitti:

        Entä housut naisilla, sitten?

        Veit sanat suustani. Piti postata kuvalinkki, mutta S24 saattaisi sensuroida sen.


      • Anonyymi
        Telkut_murskaksi kirjoitti:

        Entä housut naisilla, sitten?

        Jos miehellä on mahaa, niin voi itsekkin naisena olla pulska


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vanhaa kansaa mutta minusta ei voi miehet mekkoa käyttää.
        Se on seksuaalinen leikki nimeltään ristiinpukeutuminen.
        Muutkaan seksileikit eivät ole tarkoitettu muiden silmille.
        Oikeastaan on seksuaalista häirintää pakottaa muita katsomalla osallistumaan tähän seksileikkiin.
        On täysin sopimatonta ja väärin muita kohtaan.
        En halua katsella muiden seksileikkejä eikä minua saa siihen pakottaa.

        Miehillä näkyy olevan käytössä valkoisia tai mustia mekkoja kaupungilla kulkiessaan. Taitavat kuulua johonkin muuhun kuin luterilaiseen uskontokuntaan.

        Niin Luulen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehillä näkyy olevan käytössä valkoisia tai mustia mekkoja kaupungilla kulkiessaan. Taitavat kuulua johonkin muuhun kuin luterilaiseen uskontokuntaan.

        Niin Luulen

        Keskustelun aihe on nyt naisten uimapuku miehellä, ei uskonnollinen pukeutuminen.


    • Anonyymi

      Minä laitan lyhytlahkeisiin uimahousuihin kesäkurpitsan ja kaksi mandariinia ja voin vakuuttaa, että juttuseuraa riittää. Mahasta ei kannata huolehtia.

      • Anonyymi

        Minua neuvoi kaveri laittamaan kanssa kesäkurpitsan uimahousuihin
        rannalle mennessä mutta naiset vain nauroivat minulle.

        Kerrottuani tämän kaverilleni hän totesi minulle:

        -Laita se ensikerralla etupuolelle.


    • Anonyymi

      onhan miehillä ollutkin kauan sitten, liekö viime vuosisadan alkuopuolella tai kenties jo aiemmin, omanlaisiaan kokouimapukuja. vanhoissa valokuvissa ja maalauksissa ainakin sellaisia näkee.

      • Anonyymi

        Nykyisinkin avovesiuimarit käyttävät usein kokovartalo(sukellus)pukua, myös napakoita pitkälahkeisia uimahousuja on olemassa.
        Mikäli olet muunsukupuolinen tai muslimi, voit tietysti käyttää pitkähihaista- ja lahkeista uimapukua.
        Naisten uimapuku miehellä voi herättää enemmän katseita ja luultavastiasti kukaan ei ole sinun mahastasi kiinnostunut.
        P. S. Muista kuitenkin riisua pukusi suihkuun ja saunaan mennessä!


      • Anonyymi

        Tulee mieleen "ohukaisen ja paksukaisen"- elokuvat.
        Ei lainkaan hassumman näköiset.
        Raidalliset muistaakseni.
        Paljon paremmat kuin jotkut spiidot.

        Minusta jokainen pukeutukoot niinkuin itse tahtoo..
        Ei pahemmin ryysyt eikä ryysyjen sovittelu kiinnosta.
        Itse pidän kyllä housuja aina. On lämpimät, monikäyttöiset eikä marjametsässä takerru jokaiseen risuun.
        Ojan kaivuu ja pihatyöt sujuu paremmin.
        Lisäksi saa olla rauhassa idiooteilta koska fiksut miehet ei välitä miten nainen pukeutuu..

        Terveisin fiksun miehen vaimo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulee mieleen "ohukaisen ja paksukaisen"- elokuvat.
        Ei lainkaan hassumman näköiset.
        Raidalliset muistaakseni.
        Paljon paremmat kuin jotkut spiidot.

        Minusta jokainen pukeutukoot niinkuin itse tahtoo..
        Ei pahemmin ryysyt eikä ryysyjen sovittelu kiinnosta.
        Itse pidän kyllä housuja aina. On lämpimät, monikäyttöiset eikä marjametsässä takerru jokaiseen risuun.
        Ojan kaivuu ja pihatyöt sujuu paremmin.
        Lisäksi saa olla rauhassa idiooteilta koska fiksut miehet ei välitä miten nainen pukeutuu..

        Terveisin fiksun miehen vaimo.

        Uimarannalla teinipojat shortseissaan tuijoittavat kauhuissaan miestä, jolla on ihan tavalliset uimahousut. Voi mulukku. En käytä "boksereita", koska en nyrkkeile.


    • Anonyymi

      Anna mennä vain. Ei se minua ainakaan häiritse.

    • Anonyymi

      Vielä 30-luvulla miehet käyttivät yleisesti kokouimapukuja.

    • Anonyymi

      Mut eiks ennen miehilläkin ollu kokovartalo uikkareita? Semmoset jos jostain sais tilattua.

      • Anonyymi

        Löytysköhän jostain painituote kaupasta jotain sopivia?
        Tietysti ihan teettämällä vanhasta kuvasta mallia katsoen saat hyvän.
        Tehdäänhän kaikkea teatteri käyttöönkin!
        Noi sais tulla muotiin, oli miehet komeita niissä.


    • Anonyymi
      • tälläset ois itellekin hakusessa mut kaks osaset


    • Anonyymi

      Itäkeskuksessa modernit miehet kulkevat jo hameissa.

      • Anonyymi

        Jokunen moderni fiiini mies kulkee pelkässä penisputkessa ja flip flapit jalassa.


    • Amazon myy miesten kokouima-asua $50.

    • Anonyymi

      Tulee mieleen nykyinen hallitus.

    • Anonyymi

      Tuossa olisi kyllä itua, että miehet pukisivat kokouima-asun siinä vaiheessa kun se vatsa alkaa liikaa roikkumaan.

      • Anonyymi

        Tekisipä naisetkin samoin ja perse piiloon kun pursuilee.

        Kymmenisen vuotta sitten femakot keksi valittaa miesten speedoista ja tossusankarit alkoi pukeutua pitkälahkeisiin shortseihin, hirveät uidessa ja jättää kamalat rajat auringossa. Mnä en peittelisi vatsaakaan jos olisi läskiä.

        Femakot kielsi miehiltä myös pyöräilyshortsit, mutta itse esiintyvät rihmoissa. Pitäisi laittaa ennemin vaikka sukka tiukkoihin trikoihin jos ei muuten pullota, kun kerran ovat lkateellisia. Kiimaisena ne minunkin jalkoväliä katselee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekisipä naisetkin samoin ja perse piiloon kun pursuilee.

        Kymmenisen vuotta sitten femakot keksi valittaa miesten speedoista ja tossusankarit alkoi pukeutua pitkälahkeisiin shortseihin, hirveät uidessa ja jättää kamalat rajat auringossa. Mnä en peittelisi vatsaakaan jos olisi läskiä.

        Femakot kielsi miehiltä myös pyöräilyshortsit, mutta itse esiintyvät rihmoissa. Pitäisi laittaa ennemin vaikka sukka tiukkoihin trikoihin jos ei muuten pullota, kun kerran ovat lkateellisia. Kiimaisena ne minunkin jalkoväliä katselee.

        Hei, laita joku linkki em?
        En ole kuulutkaan, että "femakot" ( tarkoitat varmaan naisia?) olisivat valittaneet Sinun liian kireistä/isoista mistään. Varmaan ikävää, otan osaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekisipä naisetkin samoin ja perse piiloon kun pursuilee.

        Kymmenisen vuotta sitten femakot keksi valittaa miesten speedoista ja tossusankarit alkoi pukeutua pitkälahkeisiin shortseihin, hirveät uidessa ja jättää kamalat rajat auringossa. Mnä en peittelisi vatsaakaan jos olisi läskiä.

        Femakot kielsi miehiltä myös pyöräilyshortsit, mutta itse esiintyvät rihmoissa. Pitäisi laittaa ennemin vaikka sukka tiukkoihin trikoihin jos ei muuten pullota, kun kerran ovat lkateellisia. Kiimaisena ne minunkin jalkoväliä katselee.

        Hei haloo,
        milloin femakot kielsi sun speedot ja pyöräilyshortsit?
        Mistä lähtien kaikki naiset ovat katselleet sun jalkoväliä?
        Sori vaan, mutta taidat elää omissa harhoissasi.
        P.S. toivottavasti et ole ent. ns. kehonrakentaja


    • Anonyymi

      Olisi hyvä idea se uimapuku! Toinen asia johon olen kiinnittänyt huomion on, kun urheilukilpailuissa mm. keihäänheitto, miehet ovat alkaneet ajella kainalokarvoja. Todella siisti juttu! Sanoin miehetkin ajelevat nykyään myös alapäänsä, sekin siisti juttu. Ällöttää jos on paksu karvapehko kummassakin paikassa. Ajat muuttuu pojat! Iso maha miehellä ei ole vaurauden merkki vaan tyhmyyden, ällöttää sekin! Miten edes pystyy naisen kanssa olemaan?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Joo, nehän vaatii että sukupuolenvaihtokin pitäisi olla ilmoitusasia, vaikka ei vaihtaisikaan sitä sukupuolta, riittää kun tuntee olevansa toista sukupuolta. Tästä pitäisi tiedottaa enemmän musumiehille, että osaavat vaatia ihmisoikeuksiaan.


      • Anonyymi

        Onko olemassa joku laki miten eri sukupuolet joutuvat pukeutumaan?


    • Anonyymi

      Kyllähän keski iän ylittänyt mies alkaa tarvita rintaliiviä?

      • Anonyymi

        Ei tarvitse kun ei lihota itseään, minulla on kiinteät rintalihakset ja aion pitääkin ne sellaisina. Ihmetyttää miksei ihmiset pidä kunnostaan huolta.

        Naiset haluaa olla ilman rintaliivejä, mikä ymmärettävääkin, ainakin paidan alla, mutta sitä enemmän ne roikkuu sitten vanhana kun pääsevät hölskymään. Vai pysyykö ne kiinteämpinä kun eivät ole liivien varassa. Taitavat roikkua tekeepä miten tahansa, aurinko ainakin tuhoaa ihon.


    • Anonyymi

      Tänään tuli resupartainen raksamies vastaan, ja sillä oli paksusta kankaasta tehty hame päällään. Aluksi luulin että vain leveälahkeiset lyhyet raksahousut, taskuineen. Mutta kun tarkemmin katsoin, niin hame se oli. Puukko oli vuollä, sekä rullamitta sivutaskussa. Siis sellaista samanlaista kangasta, mitä on jossain työmallin reisitaskuhousuissa, mutta hame siis. Ja taskuja siinä hameessa monia. Mietin, että onko tuollaisen tukevan raksamiehen helpompi kyykistellä, kun on hame eikä housut. Mene ja tiedä, mutta aika härskin näköinen ilmestys oli, ja kaupassa katseli evästä siis.

      • Anonyymi

        Olisiko ollut skotlantilainen rakennusmies, jotka pukeutuvat usein kilttiin? Et säkkipilliä nähnyt?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        :-) Mahtavaa !
        Jatka samaa rataa :-)


    • Anonyymi

      Se olis uimiini, uihiini tai uiliivi?

    • Suurin haitta taitaa olla se, että uimahousut valahtavat mahan takia turhan alas. Sitten jos pää edellä hyppää veteen niin voivat olla nilkoissa. Henkselit?

      • Anonyymi

        Lihava mies voi uida alasti kun se roikkuva tynnyri peittää kuitenkin sukuelimet.
        Pakarat voi olla paljaana. Eikös se ole paras osa miehessä mitä naiset katsoo?


      • Nosto, koska hellesäät ja uimavedet. Ja koska onnistuin pujottamaan uimahousuihin kiristysnarun takaisin sen lähdettyä irti. Uimashortsit ovat minusta typerin vaatekappale, vai asusteko se on. Ennemmin vaikka ilman.


    • Anonyymi

      Ei muuta kuin burkini päälle!

    • Anonyymi

      Minusta hyvä ajatus! Olen itsekin miettinyt miehelleni samanlaista asua, hän on vähän vatsakas eikä siksi halua näyttäytyä uimahallissa. Rohkeasti vaan kokouimapuku päälle ja uimaan, jos joku tuijottaa niin ei kannata välittää vaan nauttii omasta uimisestaan!

      • Anonyymi

        Ihan samalla tavalla miehillekin koko uimapuku päälle, kun kroppa sitä vaatii


    • Anonyymi

      Antaa rötköfttää

    • Anonyymi

      Borat-uikkarit päälle niin kukaan ei huomaa läskimahaa.

    • Anonyymi

      Niin,kuin oli vuosi 1930...

    • hahahahahahahha.. no kyllä se varmaan ajatuksia herättää.. ei siinä mittää…. hahahahahaha

    • Anonyymi

      Eikö ne ennen olleet sellaisia?

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      149
      6371
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3848
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe