Eläinlääkärille ulkoistetut lemmikit viedään jätesäkeissä tuhoamistehtaaseen.
Lapion hinta n,10€.
Koko suomi käytössä.
Jokaisen pitäisi haudata omat
3
<50
Vastaukset
Kyllä, se on yhteispoltto. Saa sen yksityisestikin jos niin haluaa.
Itse olen haudannut koirani kun siihen on ollut mahdollisuus, esim. mökillä.
Jos ei niin sitten poltetaan muiden kaltaisiensa joukossa. Jotkut säilyttelevät kotonansa tuhkia mutta ei se ole mun juttu.
Olen joutunut luopumaan monesta koirasta mutta niin myös ihmisistä. Heistä tärkein oma nuorin poikani. Hänellä kuitenkin oma hautapaikka joka samalla myös minun ja mieheni ja vielä joidenkin muidenkin. Kun elämä päättyy se päättyy, muistot ovat tärkeimmät kaikista.- Anonyymi
Kyllä, voi etenkin haja-asutus alueilla haudat maahan.
Taajama-alueilla ei kai saa lain mukaan hautailla?
Eläimiä kuolee luonnossakin ja monet jää hautaamatta ( villieläimet).
Rahaa menee 50-100 euroa joukkohautaan, jos lemmikkihautaamo tekee. - Anonyymi
Jos ei ole varaa maahan,ei ole vaihtoehtoja Kaupungeilla on joitakin alueita,ja sukulaisilta voi kysyä.Tuhkaaminen on se helpoin tapa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa822792Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2932450Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1761375Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621102Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28981- 70918
- 115896
- 72884
- 76880
- 65847