Sanokaa taas, mita haluatte, mutta mina olen ruvennut viime aikoina nakemaan ns. "kasvoja" eli visioita/nakyja ihmiskasvoista...tapahtuu usein siina vaiheessa kun olen juuri nukahtamaisillani, mutta en viela nuku.
Osan kasvoista tunnistan, osaa en...(ovat siis tuntemattomia minulle)
Nayt ovat ihmeellisen selkeita - kuin jotain "astraalivalokuvia"...siis niissa nakyy selvasti kasvonpiirteet ja joskus varitkin...ne ikaankuin "haivahtavat" hetken edessani ja katoavat sitten.
Minulla on oma teoriani asiasta...
Kasvoja...
11
1228
Vastaukset
- aave nainen
teoria millainen:)? yhdellä tuttavani tutulla on kyky tietää ihmisistä etukäteen ja mitä heille tapahtuu saattoi esim yhden parin yhteen. näkemällä juuri tälläisiä tuntemattomia ihmisiä. ja sit kysy tiedätkö tätä ja tätä jolloin ihmiset kummissaan on myöntänyt että kyllä:D
minusta tuo on ihna mahdollista nähä kasvoja ja ihmisiä. itsekkin näin mielessäni kerran ihmisen joka kuoli. (ilmoituksen yhteydessä). eli 3koputusta kuulin ja sanoin siskolleni että tämä ja tämä tulee kuolemaan. - Alk-kis
Kokeileppas olla ryyppäämättä pari päivää. Minulla oli aivan samat oireet, kun pistin silmät kiinni. Ne tulivat aina silloin kun oli kova krapula. Lääkärin mukaan niitä tulee monille ihmisille esim. Jos on ryypännyt monta päivää putkeen.
- Noita-Nainen
Viinaton linja on ollut, eika vahiten pitkittyneen flunssan vuoksi...;)
- minä
tosiaan ryyppäämisen jälkeen näin piruja,demoneita piti aivan taistella niitä vastaan.
- Noita-Nainen
Siis OIKEASTI - nama eivat ole olleet minkaan asteisia piruja eivatka pikku-ukkoja!
Osan kasvoistani olen TUNNISTANUT...lisataan nyt viela, etta osa niista henkiloista on jo KUOLLUT.
Minun oma teoriani on se, etta tietyt kuolleet (ja ehka elavatkin) henget/sielut yrittavat ottaa minuun yhteytta uudella tavalla. - Miimu
Noita-Nainen kirjoitti:
Siis OIKEASTI - nama eivat ole olleet minkaan asteisia piruja eivatka pikku-ukkoja!
Osan kasvoistani olen TUNNISTANUT...lisataan nyt viela, etta osa niista henkiloista on jo KUOLLUT.
Minun oma teoriani on se, etta tietyt kuolleet (ja ehka elavatkin) henget/sielut yrittavat ottaa minuun yhteytta uudella tavalla.....Taitaa olla herkkä kuudes aisti. Olen lukenut ajatuksiasi aiemmista tapauksista ja täytyy todeta, että olet sielukas ihminen. Minulla on ollut paljon kokemuksia, osan olen tänne kirjoittanutkin, osa on niin henkilökohtaisia,että haluan pitää ne itselläni. Sinun kannattaa kehittää kykyäsi olemalla avoin ja vastaanottavainen asioille, ehkä saat tietää miksi kasvot ilmestyvät sinulle. Ehkä heillä on jokin tarkoitus. Minulle tulee usein ennakko aavistus tai tunne ihmisestä tai asunnosta, se on aika mielenkiintoinen kokemus (usein), eikä voi sanoin kuvata... Olisi kiva kuulla jos selviää, mitä kasvosi haluavat... =)
- Noita-Nainen
Miimu kirjoitti:
....Taitaa olla herkkä kuudes aisti. Olen lukenut ajatuksiasi aiemmista tapauksista ja täytyy todeta, että olet sielukas ihminen. Minulla on ollut paljon kokemuksia, osan olen tänne kirjoittanutkin, osa on niin henkilökohtaisia,että haluan pitää ne itselläni. Sinun kannattaa kehittää kykyäsi olemalla avoin ja vastaanottavainen asioille, ehkä saat tietää miksi kasvot ilmestyvät sinulle. Ehkä heillä on jokin tarkoitus. Minulle tulee usein ennakko aavistus tai tunne ihmisestä tai asunnosta, se on aika mielenkiintoinen kokemus (usein), eikä voi sanoin kuvata... Olisi kiva kuulla jos selviää, mitä kasvosi haluavat... =)
Tahan astisten kokemuksieni perusteella ne "kasvot" ovat ennenkaikkia "vain" kayneet "moikkaamassa"...TOISAALTA olen saanut selvasti tietaa, ovatko he iloisia, surullisia vai jotenkin "sekavia"....siis se TUNNETILA valittyy aika pienestakin...plus etta tietysti, jos/kun kasvot hymyilevat minulle aurinkoisesti, oletan, etta kaikki on ns. "hyvin" kyseisen hengen kohdalla...
Mutta jatkoa minakin odotan...:)
Joskus kun olen nukahtamassa, kuulen jonkun äänen. Siis ihan ihmisen äänen ja ne on tuntemiani ihmisiä jotka on hengissä. Ihan kuin ne puhuisi vieressä, mutta on sanonu vain yhden sanan.
Nyt en muista kuin kaksi, mutta on niitä ollut enemmänkin. Oon kuullut kun äitini kutsuu minua nimeltä. Ja oon kuullut myös tyttöystäväni sanovan "mitä?".
Oon päätynyt siihen tulokseen, että ne tulevat omasta päästäni.
Näitä on tapahtunut nyt muutaman kuukauden. Ne sanat mitä olen kuullu on jäänyt varmaan jotenkin mieleeni ja kun oon nukahtamassa niin aivot kelaa niitä :D- Haamu
Mulla on kans vähän sama homma! Mulla se puhe tulee ikäänkuin ajatuksiin. Eilen viimeks kuulin isäni puhuvan mielessäni. Olin juuri menossa nukkumaan! Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun näin on käynyt. Joskus "kuulen" kuolleiden ihmistenkin puhetta. Ne puheet ovat aina olleet jotakin ihan turhanpäiväistä höpinää mutta ne kyllä kummastuttavat minua! Mistä tuollainen voi johtua?
- Noita-Nainen
Haamu kirjoitti:
Mulla on kans vähän sama homma! Mulla se puhe tulee ikäänkuin ajatuksiin. Eilen viimeks kuulin isäni puhuvan mielessäni. Olin juuri menossa nukkumaan! Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun näin on käynyt. Joskus "kuulen" kuolleiden ihmistenkin puhetta. Ne puheet ovat aina olleet jotakin ihan turhanpäiväistä höpinää mutta ne kyllä kummastuttavat minua! Mistä tuollainen voi johtua?
Tuttu juttu itse asiassa - niiden "kasvojen" lisaksi...erittain usein kuulen, kun minua kutsutaan etunimelta "sielta jostakin"...
Joskus alkuvaiheessa ihmettelinkin, etta mista "ne" tietavat nimeni, mutta en ihmettele enaa..."nehan" myos nakevat kaiken ja ovat ikaankuin "osa elamaani"...siis henget astraalimuodossaan...:)
- on ollut
joskus ihme juttuja;kun menen nukkumaan,niin ikäänkuin kuulen joidenkin ihmisten puhuvan, mutta en saa selvää sanoista.asumme 70 v vanhassa talossa ja ajattelin jos kuulen vanhoja asukkaita.outoa.selventäkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1825107Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813656Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers73125SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun253078SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt612697SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412316Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1032253Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292117Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan752095Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja922059