Mitä teille jäi käteen tästä kesästä?

Anonyymi

Jäikö ikävä vai onnelliset muistot?

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kesä vielä ohi ole.

    • Anonyymi

      Kerron sitten kun kesä loppuu, vielä se ei ole ohi.

    • Anonyymi

      Yleensä näihin aikoihin Euroopassa alkaa kesänvietto, esim. koulut loppuvat heinäkuun loppupuolella monessa paikassa. Mutta Suomessa kesä on jo ohi.

      • Anonyymi

        Kesä jatkuu Suomessa täyttä päätä,

        terkuin elämäntapakesämies


      • Anonyymi

        Äo?? Suomessa on joskus syyskuukin vielä täysi kesäkuukausi. Että muka ohi , heh.


      • Anonyymi

        Et sitten ymmärtänyt kysymystä, kukaan ei kysynyt Euroopan koulujen aikatauluja eikä edes kesän loppumisajankohtaa. !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten ymmärtänyt kysymystä, kukaan ei kysynyt Euroopan koulujen aikatauluja eikä edes kesän loppumisajankohtaa. !!

        Luitko laisinkaan tämän vastausjonon aloittajaa? Juurikin sanoo että Suomen kesä on jo ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitko laisinkaan tämän vastausjonon aloittajaa? Juurikin sanoo että Suomen kesä on jo ohi.

        Sitähän edellinen juuri kommentoi, ettei hän vastannut kysymykseen ollenkaan vaan puhui ihan muista asioista mitä ap kysyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän edellinen juuri kommentoi, ettei hän vastannut kysymykseen ollenkaan vaan puhui ihan muista asioista mitä ap kysyi.

        No puhutko itse asioista joita ap kysyi?


    • Anonyymi

      Lähinnä pieni kusetuksen maku.

    • Anonyymi

      Joitakin tuhansia euroja. Mitä muuta olisi pitänyt jäädä?

    • Anonyymi

      Ikävä jäi. Rakastuin, eikä enää nähdä.

      • Anonyymi

        Turha sitä enää täällä jauhaa, jos ette näe, niin homma on ohi ja elämä jatkuu. Pitää olla päässä vikaa, jos rakkaus jatkuu, vaikka ei edes näe toista. Silloin tunteet kuolevat, koska rakkautta pitää hoitaa.


      • Anonyymi

        Sama kävi itselleni mutta ihastuminen olisi oikea sana omalla kohdalla.


      • Anonyymi

        Rakastuit Enontekiön K-kauppiaan poikaan ja nyt olet itse Nääsvillessä. Jospa alat junalippuja katselemaan


      • Anonyymi

        Eipä taida ihan junalipuilla tästä selvitä, mokomakin viisastelija...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida ihan junalipuilla tästä selvitä, mokomakin viisastelija...

        Mitään viisastele :D


    • Anonyymi

      Kyllä tämä nyt tässä menee kun ei niin paljoa valita.
      Edelleen yksinäistä erakkoelämää kerrostaloyksiössä.
      Tämä on nyt kestänyt vain vähän aikaa.Alkaen 2010.

      • Anonyymi

        Rusketus jäi😎


      • Anonyymi

        Lisäys ed. Ja rajat näkyy vielä lokakuussakin


    • Anonyymi

      Ihan itseaiheutettuna jäi käteen kasa p***aa mitä selvin varmaan pari kuukautta, et olen taas ”ihminen”, mut mulla on hiton hyvä rusketus!

    • Anonyymi

      Elokuu on vielä kesä ja syyskuussa alkaa syksy.

    • Anonyymi

      Paskat muistot, kaiken maailman lupauksia ollut ties kuinka kauan ja sama paska vain jatkuu. Ei vain voi ymmärtää. Onnellisuus ja iloisuus ei löydy tästä, ei sitten millään vaikka kuinka yrittäisi etsiä.

      • Anonyymi

        Mitä jos kirjoittaisit vielä kiihkeämmin, kuin aiemmin, vuosissa saman verran. Olisikohan sitten onnellinen, voisit testata.!!


      • Anonyymi

        Tai sanotaanko 16 kk pelkkää paskaa niskaan. Ihminen ei vain saa olla rauhassa ja rakentaa elämäänsä. Näin se ei ole mahdollista minkään asian tiimoilta. Jos halutaan vain huonoa oloa niin mikäs siinä. En enää ihmettele Suomen suuria työttömyyslukuja kun kerran toiminta kansalaisia kohtaan on mitä on. Kuvitellaan että tehdään jotain maagista ja hyvää, kuitenkin mitään hyvää ei ainakaan omalle kohdalle ole sattunut, ei kertakaikkiaan yhtään mitään. Hyvää huonoa kesää veikkaisin viidettä kesää putkeen!


    • Anonyymi

      Paska kesä, ihan pahimmasta päästä ikinä. Joidenkin mielestä varmaan oleellisinta, että MINÄ on saanut viettää unelmakesää tai muuten hauskaa. Nuo jutut eivät ole koskeneet minua koskaan.

    • Anonyymi

      ikävä jäi...ja tyhjyys...eli ei mikään hieno saldo :) puuttumaan jäi kaikki,mistä haaveillu...

    • Anonyymi

      Ikävä ja pettymys 😔 Ehkä jotain oppikin, taidan viimein uskoa ja olla valmis uusille tuulille. Uusi aika voisi alkaa vaikka jo tänään... noin! Lehti on käännetty 😊 Vielä ehtii hyvin nauttia kesästä, pus sullekin, pidä hauskaa.

    • Mukavan rentoa menoa oli 1kk. :)

    • Anonyymi

      Luulin ensin, että tylsää tulee mutta kaikkea muuta! Olen saanut niin paljon rakkautta ja ystävyyttä monelta taholta, että ihan pakahduttaa. Ja lisää tulee, ei kesä vielä ole ohi. Niin onnellinen!

    • Anonyymi

      Kesä on edennyt nopeasti, olen vasta alkanut pääsemään vauhtiin. Nyt alkaakin suosikkiaikani kesästä; pimeät illat ja sadonkorjuu jatkuen syksyn myräköihin.

    • Anonyymi

      Näyttää olevan kertakäyttökäsineet ja talouspaperi missä koiran oksennusta 😨

    • Anonyymi

      Kesästä jää hyvä fiilis ja syksystä tulee ihan paras

    • Anonyymi

      Pelkkä ikävä jäi. En näe sitä kaunista hymyä enää koskaan.

    • Anonyymi

      aika vähän jäi käteen, meni niin nopeasti kaikki.

    • Anonyymi

      Vuosina 1981-2010 kesäkuun lämpötila on ollut keskiarvoltaan 12.6 c.
      Sen sijaan samoina vuosina elokuun lämpötila on ollut keskiarvoltaan 13.4 c.

      Elokuu on siis lämpimämpi kuukausi kuin kesäkuu!

      https://ilmatieteenlaitos.fi/kuukausitilastot

    • Anonyymi

      Iki ihana muisto upeasta Naisesta alkukesän kauneudessa.

      Kiitos sinulle.............niin ja kyllä ihan ,,,,,,,,,,,,,,,mistä sitä tietää...................totta....................kantavat........ ehkäpä ;)

    • Loma on ollut tarpeen. Vasta loman alettua tajusin kuinka väsähtänyt olin ollut.
      Jotenkin sitä hukkuu se oma tunne siitä väsymyksestä, kun sinnittelee suorittaen arkeaan. On ollut mukavan rentouttavaa olla vaan. Nukkua kunnon yöunia, urheilla, laskea stressikertoimia, Tuo rauha, hiljaisuus ja kiireettömyys on ollut mulle todella hoitavaa. Olen tarvinnut sitä.


      ja ei mulla tosta Tiistaina tulleesta veronpalautuksestakaan ole mitään pahaa sanottavaa. Mukava bonus saada lähemmäs 400 euroa ylläri rahaa. Ihan kiva että ne vaihtoi sen tuleen tällai jo elokuussa.

    • Anonyymi

      Rentouttava ja rauhallinen kesä :)

    • Anonyymi

      Yksinäinen kesä. Ei ollut vaimoa kenen kanssa viettää kesää yhdessä. Ei oikeastaan eronnut muista vuodenajoista. Lämpötila oli vain eri.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      324
      3426
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      213
      2862
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2524
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2039
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2035
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1776
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1682
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      16
      1590
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1296
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1231
    Aihe