Hepsankeikka nainen!

Työn orja

Mitä oikeastaan tarkoittaa hepsankeikka ja mikä tekee naisesta hepsankeikan? Mitkä ovat hepsankeikan tyypilliset piirteet? Voiko mies olla hepsankeikka?

10

2748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks typy

      olen juuri tällainen :=)))
      Vähän vilkas, kiltissä mielessä tykkään flirttailla miehille. Elämää vähemmän vakavasti ottava. No tiedät jos mun juttuja olet lukenut :=))
      Missä olet muuten piileksinyt. Olen sinua kaipaillut :=))))))))

      • Työn orja

        Just joo, sinussa taitaa tosiaan olla aika paljon hepsankeikan piirteitä. Vai olisitko suorastaan malliesimerkki hepsankeikasta! Tuota, olen ollut ymmärtävinäni hepsankeikan omaavan tuollaisia kevytkenkäisen naisen piirteitä. Tunnistatko sinä tuon puolen itsessäsi? Taikka noh, olihan sinulla niitä bisneksiä siellä Ilokadullakin ennen sitä (hetkellistä) uskoon käätymistäsi. Vai oletko käynnistänyt bisnekset uudestaan?

        Vai vallan kaivannut minua, wau :))) No itseasiassa olen enimmäkseen notkunut kahvilassa viimeaikoina ;-D Jokos itse olet matkan rasituksista toipunut ja suomalaiseen elämänmenoon&pakkasiin sopeutunut?


      • yks typy
        Työn orja kirjoitti:

        Just joo, sinussa taitaa tosiaan olla aika paljon hepsankeikan piirteitä. Vai olisitko suorastaan malliesimerkki hepsankeikasta! Tuota, olen ollut ymmärtävinäni hepsankeikan omaavan tuollaisia kevytkenkäisen naisen piirteitä. Tunnistatko sinä tuon puolen itsessäsi? Taikka noh, olihan sinulla niitä bisneksiä siellä Ilokadullakin ennen sitä (hetkellistä) uskoon käätymistäsi. Vai oletko käynnistänyt bisnekset uudestaan?

        Vai vallan kaivannut minua, wau :))) No itseasiassa olen enimmäkseen notkunut kahvilassa viimeaikoina ;-D Jokos itse olet matkan rasituksista toipunut ja suomalaiseen elämänmenoon&pakkasiin sopeutunut?

        Että vähän niitä hepsankeikan piirteitä minussa on, mutta nyt olen ajatellut muuttua. Lopetin sen Ilokadun bisneksenkin. Usko tai älä. Sinun takiasi. :=))))
        Matka meni muuten mukavasti, mutta sinua ikävöin.
        Heräsin yöllä usein painajaiseen, jossa Työn Orja hylkäsi minut ja tekikin toisen typyn kans sen runokirjan :=(((


      • Työn orja
        yks typy kirjoitti:

        Että vähän niitä hepsankeikan piirteitä minussa on, mutta nyt olen ajatellut muuttua. Lopetin sen Ilokadun bisneksenkin. Usko tai älä. Sinun takiasi. :=))))
        Matka meni muuten mukavasti, mutta sinua ikävöin.
        Heräsin yöllä usein painajaiseen, jossa Työn Orja hylkäsi minut ja tekikin toisen typyn kans sen runokirjan :=(((

        Vai MUN takiani ajattelit elämänmuutoksen tehdä ja matkallakin ikävöit :)) Olen imarreltu paitti etten usko. Siellähän sä sauhusit etelän tummatukkaisten vilkkusilmien kanssa kun viimeistä päivää :(( Noooh, olen poikkeuksellisen hellämielinen (ja itsekin tullut kaikennäköistä tässä välillä puuhattua), joten voin silti sen runokirjan kanssasi tehdä. Business ja kulttuuri menkööt muun edelle ;-))

        PS Hemmetti, kun oli ei hetkeen koko palstalle päässyt :((


      • yks typy
        Työn orja kirjoitti:

        Vai MUN takiani ajattelit elämänmuutoksen tehdä ja matkallakin ikävöit :)) Olen imarreltu paitti etten usko. Siellähän sä sauhusit etelän tummatukkaisten vilkkusilmien kanssa kun viimeistä päivää :(( Noooh, olen poikkeuksellisen hellämielinen (ja itsekin tullut kaikennäköistä tässä välillä puuhattua), joten voin silti sen runokirjan kanssasi tehdä. Business ja kulttuuri menkööt muun edelle ;-))

        PS Hemmetti, kun oli ei hetkeen koko palstalle päässyt :((

        Monet ihmisethän ne busineksen ja kulttuurin kautta löytävät toisensa :=)))
        Mua jotenkin vaan kiinnostaa nämä suomalaiset kunnon miehet. Niissä on ytyä :=))))
        Eiköhän se tässä kevätauringon paisteessa ala taas tuo runosuoni sykkiin. Vähän aikaa ollut hukassa. Että tällä mielellä.
        Duuni loppuu. Nyt ensin salille ja sitten kotiin.


      • Työn orja
        yks typy kirjoitti:

        Monet ihmisethän ne busineksen ja kulttuurin kautta löytävät toisensa :=)))
        Mua jotenkin vaan kiinnostaa nämä suomalaiset kunnon miehet. Niissä on ytyä :=))))
        Eiköhän se tässä kevätauringon paisteessa ala taas tuo runosuoni sykkiin. Vähän aikaa ollut hukassa. Että tällä mielellä.
        Duuni loppuu. Nyt ensin salille ja sitten kotiin.

        ...edemmäksi kalaan menemään, kun parhaat yksilöt ovat kuitenkin kotivesissä ;-D

        Runoja syntyy kun on syntyäkseen, ei niitä väkisin kannata pusertaa. Ehtiihän noita ja hyvä runo on kuin viini, joka vaan paranee vanhetessaan.

        Menehän sinä sinne salillesi, minä taidan lähteä ulos kevättalviseen aurinkoon :))


    • yks typy

      mies voi olla hepsankeikka. Tulee sellasesta mieleen vähän naismainen mies. You know :=)))

      • Työn orja

        Kunhan kysäisin :))


      • antza

        ...hepsankeikka?? sain mesen toimiin,mut ei taida
        käydä yksiin skypen kaa,voi surku.....(((
        muutoin nätti ilma tääl,mut tuulee kylmästi.
        ens yöks lupailivat hirmupakkasta,kui toi mun kottero siihen suhtautuu,kun ei oolohkolämppärii,
        no,aamul tuon näkee...))))
        Työniloo Sullekin,Sä lähet töist kotiin ja mä meen töihin. no kyl mä illaks kotiin ehdin...)))


      • Vierailija567

        Minulle tulee " mies-hepsankeikasta" mieleen ennemminkin sellainen
        naistenmies/ naisille flirttaileva mies." (Siinä missä "nais-hepsankeikasta" miestennielijä/ miehille flirttaileva nainen)
        You know...

        Olisiko sellainen naisteniskijä-mies muka mielestäsi NAISMAINEN?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe