Asianajajaa joka on erikoistunut?

Anonyymi

Osaako kukaan suositella asianajajaa jolla olisi kokemusta pysäköinti oikeus kiistoista?
APV alueellinen pysäköinti valvonta oy. On sakottanut minua omasta paikastani(josta maksan kk maksua). Perintäfirmalle sakot kiistetty ja reklamaatio tehty. Nyt apv haluaa periä oikeusteitse sakkoja.

13

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei,
      Minkä oikeuspiirin vaikutusalueella maksumääräykset on annettu?
      Onko kanne vireillä jo käräjäoikeudessa vai kyse perintätoimiston ukaasista?

      Mainostaa täällä ei voi, mutta ainakin kaksi pätevää, molemmat uudeltamaalta.
      Toinen hoitaa parhaillaan kahta pysäköintialan velka-riitaa ja tuntee hyvin myös ko. APV -yhtiön, joka on osa Parkkipate-KTC Finland perheyritystä. Toinen erikoistunut yleisesti riita-asioihin, mutta hoitanut myös vastaavia tapauksia.

      Jos oikeuteen joutuu, on lukuisia seikkoja joihin on turha nykyisen oikeukäytännön vallitsevassa tilassa turha vedota. Hyvän perintätavan vastaisuus, huonosti merkitty alue, kuljettajuuden kieltäminen ym. ovat mm. lähes poikkeuksetta seikkoja, joille oikeusasteet eivät ole antaneet juuri painoarvoa. Hyväkään riita-juristi ei tiedä kaikkia yks.pys.alan prosessikikkoja, siksi aiempi kokemus on oleellista asianajajaa valittaessa.

      Annan mielelläni jos laitat jonkin yhteystiedon!

      • Anonyymi

        Moi. Tämä on tapahtunut vantaalla. Vielä ei olla oikeuteen saakka päästy. Apv: ltä on kyllä tullut viesti missä he uhkailevat käräjäoikeudella mikäli en näitä aiheettomia sakkoja maksa.
        Vakuutusyhtiöltä olen jo varmistanut oikeusturvan tätä juttua varten.
        Noita lakifirmojen yhteystietoja voi laittaa osoitteeseen:
        [email protected]
        Kiitos paljon jo etukäteen.


    • Anonyymi

      VINKKI!

      "Tilaa välittömästi sekä sakot antaneen, että perinnän hoitaneelta yritykseltä kaikki asiakasrekisteritietosi kiirellisenä (ehdoksi 2vko toimitusaika). Skannattuun, tietosuojalain perusteisiin, tarkastusoikeuteen ja soveltuviin lainkohtiin perustetun vaatimuksen allekirjoitettuasi, toimita se todisteellisesti, sekä postitse, että sähköpostitse, että sivuston kautta ko yrityksille - tämän jälkeen ole yhteydessä asianajajaan." kp-2018

      Tuon anyhelppi sivusto kannattaa kahlata läpi, kuulostaa tapauksesi aika samanmoiselta.

      Varmista myös oikeusturvavakuutuksesi ehdot ja kattavuus, oletko oikeutettu oikeusapuun jo ennen kannetta, sillä kulut kasvavat asiantuntijoiden myötä huomattavasti maksumääräysten saldoa suuremmiksi. APV on yksi pahimmista kusettajista, joten otan osaa..

    • Anonyymi

      Täällähän on parhaat asiantuntijat, et tarvitse kalliita juristeja.

    • Anonyymi

      Korkeimmassa oikeudessa vastaavaanlaista asiaa parhaillaan prosessaava varatuomari ja helsinkiläinen OTM tuntevat nuiden toimintatavat, joten varmin tapa selviytyä on olla yhteydessä heihin asiassa.

    • Anonyymi

      Tsekkaa tämä;
      APV Alueellinen pysäköinti valvonta Oy - UPV Uudenmaan pysäköinnin Valvonta Oy - Cityparkki tm - Parkkioate Oy - Sama omistaja! Lähde; (SAT, Finder)

      Perintätoimia hoitaa ko. yritysten omistajan T.Järvisen isä Reijo Järvinen (KTC Finland Oy) Soittaako kelloja??

      Mikäli yo. viesti poistetaan moderoijan toimesta, Aller Oy konserni vastaa rikosilmoitukseen sananvapauden rajoittamisesta!!

      • Anonyymi

        Paitsi että julkaisijan oikeudella voivat rajoittaa julkaisuita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että julkaisijan oikeudella voivat rajoittaa julkaisuita.

        Automaatti moderoinnilla yritykset toki yksityisetkin voi triplaklikein ilmiantaa twiitin ja yleensä se poistetaan varmuuden vuoksi. Ei kyse ole julkaisijan halusta poistaa asiallisia twiittejä. Intressit on niillä ketä viestit koskee. Kuten tämä:
        http://www.anyhelp.fi/


    • Anonyymi

      Koko ajan samat runot anyhelpin porukalta. Ai että mä ootan että parkkipate pieksee ne oikeudessa

      • Anonyymi

        Niin siinä käy, että turhaan meni anyhelpin tyypiltä rahaa ja aikaa tyhjänpäiväiseen kiukutteluun.


    • Anonyymi

      Kuka odottaa?...

      OIKEUDESSSA piestään kyllä vuoronumeroiltaan seuraavat; 1.Parkkipate, 2.APV, 3.UPV, 4.Cityparkki ja 5.KTF Finland RY.

      Jokainen osaa odottaa kutsua käräjille, joten halvalla päästään kö? ;)

      ALOITUKSESTA LÄHTIEN PROVO, MUTTA LOPPUUN SAAKKA OSUVA SELLAINEN!

    • Anonyymi

      Täys kusetusfirmoja. Pitäs viedä luvat nuilta samantein. Montakohan vuotta lienee toimintaa harjoittanut jo nuo?

      • Anonyymi

        Uotin veljeksen kun lähettää asialle, niin tapahtuu?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe