Hei Klaukkalan Ekaluokkalaisten Vanhemmat !!!
Klaukkalan Vanhamyllyn alueen Ekaluokkalaisten lasten turvallinen ylitys Lepsämäentieltä Viljelystielle on tosiaankin todella vaarallinen.
Nyt kun koulut eilen alkoivat on ko.kohdassa voimakkaat jarrutus jäljet elikkä
ehkä on tullut ns.äkkinäinen tilanne.
Eikös meidän vanhempien nyt pitäisi todella kysyä ko.paikan kunnossa pitämisen puolesta että se hoidettaisiin ?
Onhan meillä kaikilla ne OMAT RAKKAAT EKALUOKKALAISET !!!
Kunta on ulkoistanut ko.kohdan YIT:lle.
Sieltä on USEAN KERRAN LUVATTU HOITAA KASVILLISUUS POIS.
JOTTA AUTOILIJAT SEKÄ SE PIENI KOULULAINEN NÄKYISI
KUMMALLEKKIN OSAPUOLELLLE TARPEEKSI HYVIN JA RIITTÄVÄN AJOISSA!!!
Onko ihan oikeesti pakko jotain ensin TAPAHTUA ???
Ennen kuin asia (heinien niittäminen pois) saadaan kuntoon ko,kohdalta ???
Eikö ketään KIINNOSTA ? Eka luokkalaisten turvallisuus ???
Anonyymi
2
201
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muutakun viikate käteen ja hommiin.
- Anonyymi
Siis eihän noita koululaisia kiinnosta pätkänvertaa, saati vanhempiakaan/isovanhempia.
On rakenettu hienoja alakulkutunneleita ja niin vain mennään uhallakin tienyli henkensä kaupalla, vaikka sinne alikulkutunneliin olisikin 10m-50m.
Sanoisinkin että ihan turhaa tuollainen holhoaminen ja olisi kuin ennenkin, jokainen vaistaisi kulkemisestaan ihan vain omalla hengellään, ja piste.
Oppisivat ns, kantapään kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749