PSG taksin mainosvideo kenties...buahhhaa
https://t.co/uLdYMW6m7y?amp=1
Matkasi maksaa matkan alussa 35 eur, ja perillä 40 eur, tai sitten sina rasisti
Villiä menoa ?
12
796
Vastaukset
- Anonyymi
Näitä uusia takseja kun olen kaupungilla nähnyt, niin nää psg:t on kyllä epämääräisimmästä päästä. Onko niillä jotain tekemistä sen psg vartiointifirman kanssa?
- Anonyymi
Ei oo hyvää mainosta taksille 😅😅
- Anonyymi
Miks otti villin. Olis ottanu Taksi Helsingin auton niin ei olis ollut ongelmia ja olis päässy saman 20 km matkan Vantaalle 50 €:lla.
- Anonyymi
Vaikka villi kusettaa niin se on yli 20% halvempi kuin Taksi Helsinki. Pitääkin ottaa psg ensi kerralla.
- Anonyymi
Viikonloppuna Flown tolpalla katselin villien hintoja ja yhdessäkään ei ollut Taksi Helsinkiä kalliimmat hinnat. Monella oli kyllä sama hinnasto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka villi kusettaa niin se on yli 20% halvempi kuin Taksi Helsinki. Pitääkin ottaa psg ensi kerralla.
Halvalla saa halpaa . Näin se vaan on .
- Anonyymi
Onhan jo uusi mainosvideo,itäväylää vastaantulijoiden kaistalla,yhtään valkoihoista kuskia ei varmaan löydy,onkohan noilla ajokorttiakaan,mähmättejä firman hallituksesskin
- Anonyymi
Miksi mina ei saada ajata vasen puli jos haluta? Oletko rassisti mittä.
- Anonyymi
te sanote että pitää sopeutua, mina sopeutua. Kuka rasisti ei maksa sita mita mina pyydan, ymmarratteko! Totakai asiakas aina oikeassa mutta pitää maksa. pfg luotetttava kyytia, aina perille, jos ei illalla, niin kylla aamula. Mina ei kiire mihinkaan. Tama mies, se on racist. Se naura vain. https://youtu.be/pXh6Gq9hwzg
- Anonyymi
PSG osa 3 on jo olemassa. Kuski on ajanut päin kiviseinää ja asiakas paikkautti itsensä Töölössä. Video kiertää jo netissä mutta sitä ei kai saa tänne laittaa kun oli poistettu.
- Anonyymi
Kriteeri no 1 taksin valinnassa: ihonväri, valitettavasti. Ja karvoituksen määrä. Suomea pitää puhua hyvin. Halvalla saa mitä saa, kannattaa miettiä. Ja kun maksaa suomalaiselle, siis ihan kantis - pettymyksen mahdollisuus on huomattavasti pienempi. Älkää tulko tähän lässyttää mitään ihanasta monikulttuurista. Se on nähty. Paitsi joillakin ne suomut on edelleen silmillä ja taitaa pysyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kriteeri no 1 taksin valinnassa: ihonväri, valitettavasti. Ja karvoituksen määrä. Suomea pitää puhua hyvin. Halvalla saa mitä saa, kannattaa miettiä. Ja kun maksaa suomalaiselle, siis ihan kantis - pettymyksen mahdollisuus on huomattavasti pienempi. Älkää tulko tähän lässyttää mitään ihanasta monikulttuurista. Se on nähty. Paitsi joillakin ne suomut on edelleen silmillä ja taitaa pysyä.
Olen saa mieltä .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77881EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101828Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684