Ihmissuhteista.

Anonyymi

Ylläpito oli nostanut esiin ikivanhan aloituksen aiheesta.

Teen niinkuin vaihtelun vuoks uuden, samasta aiheesta.

Jokaisella kaikenlaisia ihmkssuhteita, siis vähän kaikilla elon osa-alueilla. ei pelkästään seksuaalisesti.

Mulla yks, oikein hyvä ja kiintoisa suhde yhteen mimmiin. Tutustuttiin opiskelujen merkeissä parisen kymmentä vuotta sitten. Ihan pari päivää sitten juteltiin puhelimessakin. Jutellaan ja meilaillaan paljonkin, vain kerran opiskeluaikojen jälkeen tavattu perinteisesti kahvin merkeissä. Mutta mimmi on mulle jotenkin tärkeä ja ja se itekkin soittelee mulle aina joskus.

Noh, mimmin motiivi olkoot oma asiansa. Mutta syy, miks mä pidän siitä ihmisestä ja olen yhteyksissä. Hankala kai sanoa mitenkään kohteliaasti. Mutta. Se niin ruma, ei sen kans tee mieli seksiä. Toisekseen, se niin tyhmä, ei siihen voi rakastuakkaan. Siis kiva ja vaaraton juttukaveri.

Sitä en tajua, miks mimmi mun kans tekemisissä, kai ihan samoista syistä :D

Niettä palstalaisilla, minkälaista kaveriseuraa kertynyt vuosien varrella ?

=DW=

31

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, eiks ole hassua? Alkuperäinen aloitus vuodelta 2004! Ilmastonmuutoksesta ei tiedetty vielä mitään!

• Anonyymi

Täytyypä oikein pohtia; aiheuttavatko rumat mimmit ja miehet ilmastoahdistusta ja houretta?
        Saattaa kyllä olla niinkin, että se rumuus onkin optinen harha, malka katsojan silmissä.

• Anonyymi

Ja taas uutta pohdittavaa!

• Onhan niitä tynnyrissä kasvaneita myöhäisheränneitä paljon muitakin kuin sinä. Hyvässä seurassa olette, jotka vasta Gretalapsi (joka ei silloin ollut vielä syntynytkään, kun ilmastonmuutoksista jo oltiin huolissaan) sai heräämään.

Viime vuosituhannella puhuttiin täysiään ilmastonmuutoksesta ja pidettiin ilmastomarsseja ja ilmastokokouksia

https://www.ym.fi/fi-FI/Ymparisto/Ilmasto_ja_ilma/Ilmastonmuutoksen_hillitseminen/Kansainvaliset_ilmastoneuvottelut

"Kansainvälisellä tasolla tärkeimmät ilmastopoliittiset linjaukset on tehty vuonna 1994 voimaan tulleessa YK:n ilmastonmuutosta koskevassa puitesopimuksessa (UN Framework Convention on Climate Change, UNFCCC), (myöh. ilmastopuitesopimus), sen alaisessa Kioton pöytäkirjassa ja Pariisin sopimuksessa."

• Ei näy vielä Gretaa tässä kokouksessa vaikka häntä pidetään ilmastonmuutoksen ensimmäisenä hoksaajana, jopa Nobelin palkintoa hänelle siitä ehdotettu.

http://unfccc.int/timeline/

• Anonyymi

Kuntasivut lie usemmilla tahoilla nimetty ei turvallisiksi - mukavia hymyileviäkin ihmisiä aina k
      kuitenkin kohtaa kylillä - sukulaisten kanssa aina kaikki asiat ihan natsaa kohdiilleen - on ollut sairastelua useammallakin taholla ja elämän vaikeuksia - joskus vammojakin . Keskustelaiheiden rajaamistakin välillä pyydetään -- kaikkia ei asiaaiheetkaan aina kiinnosta - minua erakkoluonteena asia-aiheet enempikin kiinnostavia kuin esm kaikk poliittiset ynnäkaikenkarvaiset kulttuurien ynnä muut hömppäjutut.

• Anonyymi

=DW= heh olet ääliö

naurattaa niiiiiiiin helekutisti, hah hah haaaa,
      eipä olisi uskonu kuinka tyhmä ja hullu sinäki lopulta olet,

ilmeisesti rumaki kuin piru, hyiiiiiii, karmeeta,

• Se on yksi tietty ihmistyyppi, joka valikoi kaverikseen sellaisia, joita pitää itseään vielä tyhmempinä ja rumempina, että tuntisi itsensä viisaammaksi ja komeammaksi.
        Luultavasti se nainenkin on valikoinut samasta syystä DW:n kaverikseen.

Voisi sanoa, että on siinä vakka kantensa valinnut.

• Anonyymi

Hyi hitto.
      Onneks en ole ottanut yhteyttä kehenkään tai mennyt luokkakokouksiin. Ama linja pitää.

• Anonyymi

Ei ylläpito varmaankaan tuota toista ketjua nostanut. Sinne oli kirjoitettu väliin yhden lauseen kommentti tänään. Siitä nousu.

• Anonyymi

Mnaah

Kato kvartaalia. Tämä syksyn kvartaali loppumassa. Koska palsta melkein täysin kuollut, ylläpito nostelee ikivanhoja aloituksia essiin, koska pitää mainostajile jne olla näytettvää, että palsta elää ja voi hyvin.

En usko, kukaan normi-nettikäyttäjä etsii yli 15 vuotta vanhoja aloituksia, että ois kommentoida niihin. Ihan palkkatyönä väännetty kommentti tossa aloituksessa.

Älä ole naivi.

=DW=

• Anonyymi

Muutaman kerran koettuna ruman ihmisen kanssa sekstailu ollut tosi hyvää ja intohimoisen estotonta.
      Suosittelen pimmeessä panoa.

• Anonyymi

Kerran nuorena miehenä kokeilin seksiaktia.
        Viikon armottoman jyystämisen ja vääntämisen jälkeen koin homman täysin turhaksi jä lähdin onkimaan ahvenia.

Niitä on helpompi huijata kuin naisia.

• Anonyymi

Koneeni ei salli paikkakunnan naisten mieliä aikoinaan kuohuttaneiden asiioita jujkaisukelposiksi Joko teidän Itämeren hiilijalan jälkenne on arvioitu -mitä suuruusluokkaa?

• Anonyymi

Mä en ole merta nähnytkään kuin kymmeniä vuosia sitten aikoinaan - lapset kesken risteilyn katosivat -olivat löytäneet leikkikavreita pallomerestä ja poikennnet vieraaseen hyttiin - mieheni raivosi kun aulassa lapsia vahtiessani istuin vesipiippua polttelevan muslimimiehen vieressä - mun mielestä raivoamiselle ei ollut perusteita - reissu jäi viimeiseks yhteiseksi lomamatkaksi Kiitos laivan kapteenille ja ystävälliselle hnkilökunnalla joka auttoi lasten löytämisessä - laivan kulku merellä pysähtyi etsintöjen ajaksi.

• Olen luonteeltani yksin eläjä.
      Yksi ystävä on, luonteeltaan muistuttaa paljon minua, hän käy satunnaisesti, ihan tavallisen ihmisen näköinen.
      Ei juuri jutella jos ei ole asiaa. En voi sietää asioiden puhki analysointia.
      Hän lukee ja tietää paljon asioista, minäkin olen kova lukemaan. Joskus vaihdetaan ajatuksia jostain kirjasta.
      Seksi ei ole pääasia, joskus oli enemmän, nyt on vähentynyt, yhteisymmärryksessä. Saatetaan naureskella että voisihan seksiäkin harrastaa jos ei olisi niin vaivalloista.

• Anonyymi

Minäkin muuten kissaihmiminen.

Tossa vieressä sohvatuolilla hyrisee yks kilppari just nytten.

Mutta hubaa, netin huuhaa-palstoillakin samanhenkistä porukkaa edelleen. Ain joskus.

Mulla aika paljonkin kavereita, joita ei treffa päivittäin. Monia. ett ei edes vuosittain efe todellakaan ees tavata. Mutta kavereitahan net. Eilen juttelin yhden vanhan frenkin kaa. Se tekee kuolemaa zellaseen tappavaan krooniseen sairauteen. Me ei kai olla tavattu meneillä olevaan vuosikymmeneen kertaakaan, Vanha kamu, soitellaan keskenää kuukausittain, riippuu kundin terveydestä. Mutta pari pivää sitten se soiti mullekin.

Tavallaan samanlainen tapuas, kuin kerroin aloituksessakin, mutta mies.

Mulla kiintoisia kamuja, elämän varrelta. Mä omassa aloituksessa kaipailin palstalaisen kpmmemetteja asiaan. Eip ole oikein sellaista kommenttia näkynyt ketjussa. Paitsi sun kissakommentti.

Tere, kiva kun kirjoitit.

=DW=

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin muuten kissaihmiminen.

Tossa vieressä sohvatuolilla hyrisee yks kilppari just nytten.

Mutta hubaa, netin huuhaa-palstoillakin samanhenkistä porukkaa edelleen. Ain joskus.

Mulla aika paljonkin kavereita, joita ei treffa päivittäin. Monia. ett ei edes vuosittain efe todellakaan ees tavata. Mutta kavereitahan net. Eilen juttelin yhden vanhan frenkin kaa. Se tekee kuolemaa zellaseen tappavaan krooniseen sairauteen. Me ei kai olla tavattu meneillä olevaan vuosikymmeneen kertaakaan, Vanha kamu, soitellaan keskenää kuukausittain, riippuu kundin terveydestä. Mutta pari pivää sitten se soiti mullekin.

Tavallaan samanlainen tapuas, kuin kerroin aloituksessakin, mutta mies.

Mulla kiintoisia kamuja, elämän varrelta. Mä omassa aloituksessa kaipailin palstalaisen kpmmemetteja asiaan. Eip ole oikein sellaista kommenttia näkynyt ketjussa. Paitsi sun kissakommentti.

Tere, kiva kun kirjoitit.

=DW=

Ooksää aloittanu kesäloman mittaisen känninvetämisen?
        Tai huimausaineien käytön?

• Ruma ja tyhmä mielestäsi ja silti kiintoisa? Aika rumasti sanottu kuitenkin sinulle tärkeästä ihmisestä jonka kanssa mielelläsi pidät yhteyttä. En kyllä ymmärrä ollenkaa. Mikä siinä oikeasti kiinnostaa tai saa yhteydenpitohalut pysymään? Ootko koskaa miettiny. Vai ootteko sittenkuitenkin samalla tasolla, molemmat yhtä tyhmiä ;)?

Itselläni on ihmissuhteita jotka johtuvat siitä että ollaan samalla aaltopituudella. Juttu luistaa ja on kiva olla yhteyksissä. Missi en ole minäkään enkä valitse ihmissuhteitani ulkonäön tai äo:n perusteella. On minut hylättykin ja ei kerrottu miski :). Siis ihmissuhteessa, ei parisuhteessa.

• Anonyymi

Sinä sen kirjoitit--

"Aallon pituus". Toi just se perusjuttu.

=DW=

• Anonyymi

On monia ihmissuhteita.
      Uusia en ole kaivannut, kun olen pärjännyt entisillä.
      Aivan sattumoisin tapasin viime kesänä miehen, joka suoraan sanoen oli vähän poissa tolaltaan.
      Olin hyvän ystäväni kanssa käymässä kahvilla leirintäalueella ja tämä mies kysyi, voiko tulla samaan pöytään istumaan. Kaikki muut pöydät olivat enemmän tai vähemmän varattuja.
      Meille sopi hyvin, että joku istahtaa vapaalle tuolille.
      Siinä jutellessa tämä mies kertoi syyn "poissaolevaisuudelleen" ja siitä se keskustelu eteni tämän hänen syynsä tiimoilta.

Lupasin, että käyn uudestaan keskustelemassa hänen tilanteesta seuraavana päivänä.
      Hänen vaimonsa oli kuollut ja tuli tunne, että tahdoin jutella asiasta hänen kanssaan, koska omakin mieheni oli kuollut. Ymmärsin hänen pahaa oloaan.
      Seuraavana iltana menin tapaamaan häntä ja juteltiin pitkään asuntoauton vieressä olevilla tuoleilla.
      Oikasen.
      Annoin puhelinnumeroni, että hän voi jutella tästä samasta asiasta, jos on tarve.
      Kaikki eivät ymmärrä ihmisen surua, josta hän mainitsi ja itsekin aikanaan ajattelin samoin.

Meni aikaa jonkin verran, mutta sitten hän soitti. Puhumme pari tuntia.
      Sitten juteltiin taas ja taas ja taas.
      Aina tästä surusta ja miten sen hän koki.
      Näitä puhelinkeskusteluita kesti koko talven.
      Huomasin pieniä muutoksia parempaan suuntaan. Että toisen kuoleman jälkeen tulee olemaan eteenpäinkin menevä elämä.
      Tiesin sen kokemuksesta.

Monien, viikottaisten puhelinkeskustelujen jälkeen huomasin, että oho, oli yks kerta, ettei juttelu mennyt vaimon kuolemaan.
      Tuli monia muitakin puheluita, että juteltiin vain muista asioista, kuin vaimosta.

Tapasin Juhannuksena yli vuoden jälkeen tämän miehen. En enää muistanut, minkä näköinen hän oli, kun menin "treffipaikalle". Ääni oli tuttu, mutta naama ja muut olivat hepreaa. :)

Juhannus meni hyvin.
      Olemme jatkaneet puheluita. Kerran viikossa hän soittaa ja jutellaan 1-2 tuntia. kerran juteltiin melkein 3 tuntia.

Nyt on vaimon kuolemasta kulunut aikaa sen verran, että olemme "tutustuneet" muissakin asioissa, kuin vain kuoleman asioista.

En ole kiinnostunut hänestä "siinä mielessä", mutta jutteluiden myötä olen oppinut "tuntemaan" häntä ja sen sanon, että on helevetin mukava mies.
      Huumorintaju kolahtaa ja kumpikin voi olla oma itsenään.
      Oon jopa oppinut odottamaan hänen soittoaan.
      Välillä nauramme puhelinkeskusteluissa suorastaan katketaksemme.
      Silleen mahasta asti pulppuavasta naurusta. Tosi ihanaa.

Olen huono tutustumaan ihmisiin ehkä siksi, koska en kaipaa ketään uutta ihmistä.

Tämä mies sanoi joku aika sitten, että olen ainoa ihminen, joka on oikeasti ymmärtänyt häntä vaimon menetyksen johdosta. Se oli kaunis kiitos, koska välillä olin tosi huolissani hänen terveydestään.

Olemme ystävysyneet kovasti.
      Tapaamme kenties ensi kesänä. Luultavimmatusti.

Toivon, ettei hän ala rakastuilemaan minuun, koska itse en tunne sen sorttista tuntemusta. Meillä on hyvä ystävyys.

Heikunkeikku

• Anonyymi

Just-

Kerroit asian hyvin. Mä en enenpää aloitukxami esittämääni asiaa ala tässä vatvoaan. Aika samantyyppinen kertomus kuitenkin.

Mulle kertynyt kaikenlaista tuttua aikojen kuluessa. Jonkinlainen yhdistävä piirre havaittavissa. Net kaikki tulee toimeen introvertin kans. Mä siis olen xtraintrovertti. Siihen tulokseen olen tullut. Mutta introvertteys siis ei tarkoita erakkoa, tai ihmisvihaajaa. Met vaan ei niiinkuin haluta kovin paljoa, tai läheisti olla muitten ihmisten kans tekemisissä- Mutta meillä, siis mullakin hitosti tosi hyviäkin ystäviä.

Tää oli kai aloitukseni ydin. Jonkin tapainen itsekseen viihtyminen ei rajaa mitenkään seureloa. Kun sopivi frekkuja, seuraa piisaa. Maiiten, mulle tää suoli24 muuten aika tärkeekin foorumi ihmisten kans mielipiteenvaihtoon,

Mä laitan yhden linkin, yhden kundin haastatateluun. Me niin samanlaisia, ainoot erot on ikä ja se. mä en ole maapallon tunnetuin heavymetal-kitaristi. Mutta haastattelu, kuin mua ois haastateltu. Tsekkaat, kandee, mä ja Richie ei olla ainoita, säkin voit tavallaan olla hitusen samanlainen.

https://www.youtube.com/watch?v=zZEKrA_nsc4

=DW=

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just-

Kerroit asian hyvin. Mä en enenpää aloitukxami esittämääni asiaa ala tässä vatvoaan. Aika samantyyppinen kertomus kuitenkin.

Mulle kertynyt kaikenlaista tuttua aikojen kuluessa. Jonkinlainen yhdistävä piirre havaittavissa. Net kaikki tulee toimeen introvertin kans. Mä siis olen xtraintrovertti. Siihen tulokseen olen tullut. Mutta introvertteys siis ei tarkoita erakkoa, tai ihmisvihaajaa. Met vaan ei niiinkuin haluta kovin paljoa, tai läheisti olla muitten ihmisten kans tekemisissä- Mutta meillä, siis mullakin hitosti tosi hyviäkin ystäviä.

Tää oli kai aloitukseni ydin. Jonkin tapainen itsekseen viihtyminen ei rajaa mitenkään seureloa. Kun sopivi frekkuja, seuraa piisaa. Maiiten, mulle tää suoli24 muuten aika tärkeekin foorumi ihmisten kans mielipiteenvaihtoon,

Mä laitan yhden linkin, yhden kundin haastatateluun. Me niin samanlaisia, ainoot erot on ikä ja se. mä en ole maapallon tunnetuin heavymetal-kitaristi. Mutta haastattelu, kuin mua ois haastateltu. Tsekkaat, kandee, mä ja Richie ei olla ainoita, säkin voit tavallaan olla hitusen samanlainen.

https://www.youtube.com/watch?v=zZEKrA_nsc4

=DW=

Oletko sitten kokenut olevasi Suomi 24 hankalin tyyppi?

• Anonyymi

Ihmissuhteet? Hmm. Tavallaan aihe aina tapetilla. Ja tavallaan myös sitä on aina suhteessa johonkin.
      Tänä vuonna olen tiputtanut pari pitkäaikaista ystävää (sellaisiksi luulin) pois. En vain jaksanut.
      Muutama oikea, rehellinen riittää. Sitten on useita kavereita.
      Huom. Olen siis luokitellut.
      DW: ehkä aloituksessasi on kyse ystävänaisesta. Ok.
      Mutta, miksi noin törkeästi plokkaat ulkokohtaiseen juttuun.
      Esimerkiksi:
      Tommy Lee Jones ei ole 'kaunis mies', jos näin saa ilmaista, mutta hän on seksikäs, rujon komea.
      Oikeastaan kiiltokuvapojat eivät koskaan ole napanneet.
      Jotain rouheaa pitää miehessä olla.
      Omani: komeita muiden mielestä. Mutten ole koskaan muiden mielipiteistä piitannut. Mustasukkainen. No tietenkin aluksi, kun toista ei tunne. Sitten ei viitsi energiaa moiseen tuhlata. Jokainenhan vastaa itsestään.
      Mutta DW. Tavallaan haastat itseäsi. Ilkeäisikö vai et.
      Mitäs jos se roso onkin kauneutta. Siis pitäisikö sinun muuttaa kauneuskäsitettäsi?
      70-luvun elementtitaloissakin väitetään olevan rumuuden estetiikkaa!

Minni

• Anonyymi

Ruma ON kaunista.

Mun hankala arvioida, millasen näköinen mies on seksikän naisten mielestä. Ton Tommy Leen iteasiassa ymmärrrän, kundilla ehkä arpinen naamari, mutta hitosti karismaa.

Mä niiinkuin aloituksessa koitin tuoda esiin, ei ulkonäkö, ei välttämättä älykkyys, ole mitään esteitä ihmisten väliselle ystävyydelle.

Näissä kaunissa, seksikkäissä älyköissä mun mielestä vaarallisempi meininki, kuin rumissa tolloissa. Sinällään, kyllähän mä naiskauneudesta pidän paljon, samaten älykkäästä juttuseurasta. Tollasen kombin, siis kaunis, että älykäs, tekemisiin kans joutuminen voi olla turmiollista. Mäkin olen siis naimisissa >:/

=DW=

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruma ON kaunista.

Mun hankala arvioida, millasen näköinen mies on seksikän naisten mielestä. Ton Tommy Leen iteasiassa ymmärrrän, kundilla ehkä arpinen naamari, mutta hitosti karismaa.

Mä niiinkuin aloituksessa koitin tuoda esiin, ei ulkonäkö, ei välttämättä älykkyys, ole mitään esteitä ihmisten väliselle ystävyydelle.

Näissä kaunissa, seksikkäissä älyköissä mun mielestä vaarallisempi meininki, kuin rumissa tolloissa. Sinällään, kyllähän mä naiskauneudesta pidän paljon, samaten älykkäästä juttuseurasta. Tollasen kombin, siis kaunis, että älykäs, tekemisiin kans joutuminen voi olla turmiollista. Mäkin olen siis naimisissa >:/

=DW=

Jokunen aika sitten väitit olevasi sinkku.
        Arvelen että gay.

• Anonyymi

Käyn erään 90 ihmisen luona säännöllisesti viikon, kahden tai kolmen viikon välein. Kun v, niinkuin ketuttaa, niin käynpä rupattelemassa lintujen talviruokinnasta säästä yms. Ei tarvitse analysoida, että mitäköhän sosiaalista valtapeliä nyt käydään, ihan vaan ollaan ihmisiä ilman mitään piilotettuja hakkeita ja ihmetellään maailmaa. Suosittelen.

• Anonyymi

Mun 90 tuttavani on vaihtanut kuningaskuntaa. Tykkäsin hänestä tosi paljon. Oli arvokasta, että sain olka hänen tuttunsa ja ystävänsä 50 v.

• Anonyymi

Olen huono aiheessa. En oikein tiedä miksi, mutta vuosien myötä jonkun laista käsitystä aiheesta on ehkä kasvanut; vaadin itseltäni liikaa ja tulen sitten vahingossa tai tietämättäni / tarkoittamattani vaatineeksi muiltakin. - Nm. Ei onnaa

• Anonyymi

Nuorena oli helpompi luoda uusia ihmissuhteita, tietty enempi liikkui, opiskelua, kesätöitä joissa tutustui uusiin ihmisiin.
      Elämäntilanteet muuttuneet, yhteydenpidot jääneet minimiin.
      Introvertti varmasti oon, pitäis lähtee enempi ihmisten ilmoille.

• Anonyymi

Ei introvertteys tapa.

Kai suunnilleen saman verran xtroverttejä, kuin introverttejä. Met introt ei silleen olla paljoa esilla, mutta ollaan met olemassa.

Mulla hitosti tosi hyviä kamuja, introja. Net tulleet aikojen kulussa paremmiksikin tutuiksi. Se paras duunikamu ei ole se, joka ekana tunkee juttusille, siihen tutustuu hiljakseen.

Sitäpaitti. Ei intro tarkota erakkoa tai jotenkin eristäytynyttä ihmistä- Meitsikin tosi puhelias, kova seuraihminen ja päällepäin mua varmaan luullaan hyvin kin sosiaaliseksi ja puheliaaksi ihmiseksi. Ei se ihan noin ole.

Tälläkin palstalla, osa, vähistä nykyisistä kirjoittajista on introverttejä. Ja niitten kans mä paljolti kirjoittelen. Xtravertit kirjoittelee ihan muuunlaisilla foorumeilla.

=DW=

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7286
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      504
      5439
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3355
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2651
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      50
      2358
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1298
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1292
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1262
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1179
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe