Sammatin Kievari

Anonyymi

Tänään sunnuntaina 11.8 oli porukkaa talo täysi. Ruoka oli erinomaista, kuten ennenkin. Harmittaa vietävästi, kun tämä taitamaton Lohjan kaupungin virkamieskunta ei osaa pitää kiinni tällaisesta vetonaulasta. Ja kysymys on vain rakennuksen ylläpidosta ja remontista. On kyllä huomattu, että kaikki Lohjan kaupungin omistamat rakennukset lahoavat ja rapistuvat pystyyn osaamattomuuden ja tyhmyyden takia. Siis kaikki.

9

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitähän se erinomainen ruoka mahtoi oikein ollakaan ?
      Kai nyt voisi kuvailla sitä hieman paremmin, tuollainen "erinomainen" kun on suhteellinen käsite. Yhden hyvä on usein toiselle kauhistus, joten olisi kiva saada tarkempi kuvaus ruoasta.

      • Anonyymi

        Mene itse syömään huomenna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene itse syömään huomenna.

        Vastauksen perusteella ei tainnut olla kummoistakaan evästä.


    • Anonyymi

      lohjan kaupungin viranhaltijat eivät välitä pas...kaakaan siitä, että joku ruokapaikka on suosittu. Samalla he valittavat Länskärissä asukasluvun vähentymistä ja Lohjan vetovoiman vähenemistä. Asuntomessutkin on tulossa ja suuri pelko on, että ne(kin) menee päin peppua. Kaikki ajetaan alas ja sitten ihmetellään, että mitä ne ihmiset oikein valittavat. Vielä tuosta Sammatin Kievarista, loistopaikka, kaikki tutut ovat tosi pahalla mielellä lopettamisen takia. Liekö Sivula käynyt siellä kertaakaan?

    • Anonyymi

      Haluatko että luettelemme kaikki käytetyt mausteetkin?

    • Anonyymi

      Jos nyt saisit edes ruokien nimet, saati sitten niitten makumaailman selitettyä.
      Hyvää ruokaa tarvitsee vain hyvin harvoin maustaa enää pöydässä.

    • Anonyymi

      Aika nolo mainos Sammatin Kievarilta :-D Esittää asiakasta ja ylistää paikkaa ja sen jälkeen kadota palstalta.

    • Anonyymi

      Ei ollut mainos, vaan asiakas, joka on käynyt siellä kolmen eri ravintoloitsijan aikana, viimeisin lähes 20v. Kävin siellä syömässä viime sunnuntaina, hyvä ruoka. Tänään siellä on ollut viimeistä kertaa perinteinen buffet lämpimine ruokineen, huomenna lauantaina ja sunnuntaina salaattipöytä ja kolme eri keittoa. Tosin en sinne pääse työni takia enää. Aika näyttää, miten paikalle käy sekä keksivätkö miehet jotain samankaltaista jossain muualla.

    • Anonyymi

      Olen käynyt monta kertaa kievarissa syömässä,hyvä ruoka ja siisti paikka,ei voi kun kehua,mun ex ukkokin kävi vaimonsa kanssa siellä syömässä ja kehui ruokaa ja paikkaa...Lohjalla ei ymmärretä hyvän päälle,ne päättäjät voisivat säästää omissa menoissaan ja kaiken maailman kissaristiäisissään,veronmaksajien rahoja käytetään ihan turhiin hömpötyksiin..kievari on yksi ihanimmista paikoista,asiakkaita käy siellä,varsinkin kesäaikaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3517
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      252
      1973
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      59
      1164
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe