Asiakaspalvelijat kotipaikkakunnallasi

Anonyymi

Millaisia asiakaspalvelijoita on kotipaikkakunnallasi? Hyväntuulisia vai nyrpeitä vai kaikkea siltä väliltä? Esim. kauppojen myyjät. Esim. linja-autokuskit, mikäli asut paikkakunnalla, jossa joskus näkyy linja-auto. Esim. kahviloiden henkilökunta.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pääkaupunkiseudulla on kaikenlaisia mahdollisia. On oikein ystävällisiä, jotka jopa juttelevat. Myös sitä toista äärimmäisyyttä löytyy. Kerran peruutin ostokseni, koska nuori myyjä oli oikein hapan, nyrpeä, katsekontaktin välttelijä.

      • Anonyymi

        Hyvä kun peruit ostoksesi. Toivottavasti myyjä tajusi, että pitää olla asiallinen.


      • Anonyymi

        Juu, hölmöjä "asiakaspalvelijoita" pitää kouluttaa.


    • Anonyymi

      Laidasta laitaan.

    • En tiedä mistä johtuu, mutta itse saan aina vähintään asiallista palvelua.

    • Anonyymi
    • Mulla ainakin on pelkästään hyvää sanottavaa turkulaisesta JyystaXi-taksifirmasta. Ystävällistä palvelua, menevää musaa ja aina joustavat maksuehdot 😊

      • Kiitti peris, ja samoin! Sulta on lähes aina löytynyt sopivia osia järkihintaan kun on pitänyt tuota kasipätkä-Volvoa korjata 😊


      • bicky_royal kirjoitti:

        Kiitti peris, ja samoin! Sulta on lähes aina löytynyt sopivia osia järkihintaan kun on pitänyt tuota kasipätkä-Volvoa korjata 😊

        Mitä oon tätä palstaa lukenut, niin varsin monet ovat kyllä kehuneet niitä JyysTaXin palveluita. Heillä kun on hyvät kuskit, ystävällinen palvelu, hyvät musiikit autoissa ja vielä suvaitsevainen eurooppalaishenkinen ilmapiiri:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Toivoisin itse JyysTaXia myös muihin Suomen kaupunkeihin, niin voisin itsekin käyttää heidän palveluitaan.


      • Talvella Viton jarruputki hankautui/repeytyi/ruostui puhki ja ajoin auton korjaamolle Itäharjulle. En jaksanut ruveta itse tekemään hommaa lumihangessa.

        Bicky Royal mies heitti mut kotiin JyystaXin kasipätkä-Volvolla, mutta siinä oli jokin käyntihäiriö mikä aiheutti hieman nykimistä kiihdyttäessä. Bicky arveli että kyseessä olisi kaasuläpän asentotunnistin, jonka annoin hänelle palkaksi ja kiusallinen vika korjaantui sillä 😊 Varmaan nais-asiakkaille nämä joustavat maksutavat käsittävät laajemman kirjon maksutapoja, mutta me oltiin sujut näin. 😊


    • Anonyymi

      Alkossa on yks kaunis myyjä jolta saan hyvää palvelua. Oon kysellyt viineistä ja se aina kertoo niistä viineistä kaiken hymyilee ja juttelee vaikka ruuastakin mitä tykkää syödä.

    • Sekä että. Ihmisiä hekin vaan ovat, välillä on hymy herkässä välillä vituttaa...joskus kestona.

      • Anonyymi

        Sitä vitutusta vaan ei saisi tuoda asiakkaalle julki, jos on asiakaspalvelutehtävissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä vitutusta vaan ei saisi tuoda asiakkaalle julki, jos on asiakaspalvelutehtävissä.

        Ei saisikaan, mutta ihmisenä sen voi ymmärtää kuitenkin että ihmisiä hekin.


    • Anonyymi

      Hyvää palvelua kyllä aina saanut.

    • Anonyymi

      Pääkaupunkiseudulla joskus sellainen ihme, että bussikuski jopa puhuu...

    • Samanlaisia kuin kaikkialla muuallakin. Ihan asiallisia yleensä.

    • Anonyymi

      Suomessa enemmistö asiakaspalvelijoista on ystävällisiä ihmisiä. Vaan Sveitsissä asiakaspalvelijat ovat huippu-ystävällisiä.
      Terveisin: Puolireuho

    • Anonyymi

      Jotkut sopivat asiakaspalvelijoiksi, mutta ihmettelen, miksi asiakaspalvelutyöhön tunkeilevat he, jotka eivät siihen sovi.

      • Anonyymi

        Samaa asiaa olen ihmetellyt minäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa asiaa olen ihmetellyt minäkin.

        Jotainhan heidänkin on työkseen tehtävä eikä kaikille piisaa kutsumustöitä.


    • Anonyymi

      Toisinaan on myös tilanteita, joissa asiakaspalvelija on kohtelias, mutta asiakas käyttäytyy ääliömäisesti. Esim. jos bussikuski tervehtii ystävällisesti, mutta joku
      hapannaama likinäköinen rillipäätäti toteaa: "Tämä bussi on myöhässä."

      • Anonyymi

        tai koulutettu asiakkaana ymmärrän jos myyjä läimättää kunnolla ja sanoo nyt ihmisiksi ja käyttäydy kuin ihminen ei vi.tumaisempaa asiakasta ole kuin korkeastikoulutettu samoin yrittäjät ja firman piikkiin ja yhteiskunta maksaa


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe