vapaus tunne narsistin jälkeen

Anonyymi

se tunne kun vihdoin kokee olevansa täysin vapaa narsistin otteesta, se on hieno tunne.
olen itse saavuttanut sen nyt, viimeisen puolen vuoden aika kaiken sisäistänyt ja ymmärtänyt.
kaksi ja puoli vuotta on aikaa kun päätin suhteen ja lankesin usesasti siihen kieroiluun,olin heikko.
sitten tuli ymmärrys. nyt kuljen omaa polkuani tukevasti jalat maassa eikä hän enää pysty horjuttamaan minun elämääni millään teollaan eikä lähestymisellään.
tietynlaiset hänen toimintansa ja tekonsa sai minut ymmärtämään.
parasta mitä voin sanoa tästä kaikesta, on oppi elämään. ja se mitä olen oppinut itsestäni tämän koettuani..
Tsemppiä kaikille kanssaihmisille ja todella kannustan irtaantumaan ihmissuhteista jotka kuluttaa ihmistä ja eivät anna mitään hyvää.

kuulen mielelläni vastaavan kokeneilta omia ratkaisun askelia ja edistymistä.

7

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etpä tuosta ole vieläkään täysin eroon päässyt, kun siitä on vielä somessa puhuttava.

      • Anonyymi

        Sinä se jaksat mitään tietämättömänä asiasta roikkua tällä palstalla ja peukuttaa omia kommenttejasi.


      • Anonyymi

        Bingo! Erittäin hyvin sanottu. HC.


      • Anonyymi

        Meinaatko että ihmisen pitäisi olla puhumatta siitä mitä sille menneisyydessä on tapahtunut? Sehän on nimenomaan irtiolemisen merkki narsistista kun pystyy puhumaan siitä avoimesti mitä on tapahtunut. Se on voimavara jolla ihminen elää lopunelämän.

        Taitaa olla taas näitä kirjottajia jotka tulee ja heittää juttua tietämättä mistään mitään. Pääasia että sanoo jotain tyhmää milä ehkä itselle tuo tyydytystä kun saa toista mollata. Sitähän narsistit juuri tekevät


    • Anonyymi

      Hienoa_että

      Hienoa että olet päässyt läpi siitä!
      Minulla useita vuosia siitä kun viimeksi olen missään tekemisissä ollut epelin kanssa. Aina joskus yrittää ottaa yhteyttä eikä vuosien kulumisistakaan huolimatta jätä sillä tavoin rauhaan etteikö muistaisi yrittää. Ei ilmeisesti usko että hänelle ei voi tapahtua mitään mikä minua kiinnostaisi, ei yhtään mitään.
      Tässä maailmassa ei ole mitään, ei yhtään mitään mikä kautta hän tulisi enää yhtään kiinostavaksi minun kannaltani.
      Eikä hän koskaan ole ollutkaan kiinnostava minun kannaltani, annoin vain aikanani anteeksi hänen hirmuiset puutteensa. -Mikä oli virhe. Joka virhe ei toistu.

      • Anonyymi

        Jos_narsisti

        Jos narsisti saisi iskettyä itselleen parhaan ystäväni, tämä ystävä saisi mennä yhdessä narsistin kanssa suoraan kadotukseen eikä heistä kumpikaan kiinnostaisi minua koskaan.
        Hän ei pysty tekemään yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Kelaan jos perustetaan joskus tulosneuvosto, jossa kaikilla on vstuullisuusmittari esim vaikka suussa, niin..............

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe