Arvostele tämä profetia Jumalan sanalla:
Tauno Rantalan profetiat Suomen kansalle: Papeille, presidentti Tarja Haloselle, pääministeri Paavo Lipposelle ja ulkoministeri Erkki Tuomiojalle.
HERÄÄ SUOMI 2
UUDISTUKSEN SANOMA SUOMEN KANSALLE
l
--------------------------------------------------------------------------------
Iltarukouksen aikana 13.2.2002 Herra sanoi: Ota kynä ja paperia ja kirjoita, mitä Minä sinulle annan. Sitten tämä ilmoitusprofetia alkoi tulla. Sanan mukaan profetoimisemme on vajavaista, mutta olen merkinnyt sanoman paperille niin kuin olen sen käsittänyt olevan.
HERÄÄ SUOMI 2
MINÄ JEESUS, joka annoin tälle kansalle vuoden etsikkoajan, Minä olen tänä aikana tarkkaillut elämää tässä maassa. Muutamien harvojen olen nähnyt kääntyvän pois pahalta tieltään. Olen myös huomioinut hallitusportaassa muutosta niissä asioissa, joista Minä olin ilmoittanut edellisessä sanomassani, jonka palvelijaini kautta annoin. Minä olisin odottanut henkilökohtaisellakin tasolla enemmän elämän muutoksia, hallitusmiesten ja -naistenkin elämässä.
Mutta Minä olen iloinen, että tämänkin verran muutosta ja Minun pelkoani on löytynyt. Minä teidän Herranne ja Vapahtajanne olen päättänyt antaa tämän kansan keskelle herätyksen, vaikka Minä näen iljettävää syntielämää, jota lain luvalla harjoitetaan. Mutta niiden rukousten tähden, joita Minun uskolliset rukoilijani rukoilevat, ja myös niiden syntisiteissä olevien rääkkääntyneiden ihmisten tähden, Minä nousen ja lähden liikkeelle ja annan sellaisen liikekannallepanon, jota tässä maassa ei ole vielä koskaan ollut. Siinä herätyksessä pelastan paljon sieluja, vapautan mitä erilaisimmissa siteissä ja kahleissa olevia, huumeiden ja muiden narkoottisten aineiden käyttäjiä, saatananpalvojia ym.
Myös tulen nostamaan esiin ne astiat, jotka ovat olleet minun valmistuspöydälläni. Heidän kauttansa Minä tulen parantamaan paljon sairaita. Voimalliset tekoni tuon esiin heidän kauttansa. Jopa muutamia kuolleita tulen herättämään todistukseksi tälle epäuskoiselle sukupolvelle. Tuona aikana tulen yhdistämään osan pirstoutunutta seurakuntaani rakkauden Hengelläni.
Valmistautukaa vastaanottamaan SUURI herätys!
PAPEILLE, jotka olette olleet uskollisia minun totuuteni sanalle ja jotka olette puhuneet väärentämätöntä Minun sanaani ja itsekin ojentautuneet sanani mukaan:
Teille Minä uskon valtuuksiani ja voimaani Pyhässä Hengessä. Teidän kauttanne Minä vahvistan sanani ihmein ja merkein. Kun tämä koko maata ja kansaa koskettava herätys on mennyt ohitse, on se jättänyt jälkeensä suuren siunauksen. Silloin te minun valittuni ymmärrätte, että Minun tulemukseni hetki on lähellä, kun te näette kaiken tämän tapahtuvan. Matt. 24:33. Vielä Minä sanon teille, jotka olette ottaneet vastaan minun Pyhän Henkeni voimaa, teille minä olen vuodattava TULIKASTEEN. Te saatte vapauttaa vangituita ja riivaajien vallassa olevia.
Sinä PRESIDENTTI: Minä olen huomioinut sinun ratkaisusi Minun puoleeni. Sinun tulee vain astua esiin ja rohkeasti tunnustautua Minun seuraajakseni ihmisten edessä. Monet tulevat uskoon, kun saavat nähdä ja kuulla, miten sinä olet tullut uskoon. Minä olen antava sinulle lisää viisautta ja näkökykyä johtaa tämän maan asioita. Se, että sinä olet mukana "PEDON" tulevaa hallituskautta valmistelemassa muiden kanssa, ei ole Minulle mieluista, koska se toiminta EU:ssa valmistaa tietä ANTIKRISTUKSELLE, joka ajallaan ilmestyy. Sinun tulisi vain hoitaa tämän maan ja kansan asioita, pitää myös pienten puolta, eikä vain SUURIEN JA RIKKAIDEN. Sinäkin kerran joudut astumaan KAIKKIVALTIAAN JUMALAN ETEEN tekemään tiliä kaikesta, mitä olet tehnyt. Minä suojelen ja varjelen tätä maata ja kansaa, koska täältä on löytynyt vanhurskaita Minun seuraajiani. Sodomasta ei löytynyt kymmentäkään vanhurskasta. 1. Moos. 18:32. Tässä maassa on vanhurskaita paljon enemmän.
Sinä PÄÄMINISTERI: Minä olen seurannut sinun elämääsi. Sinulla on hyviä aloitteita ja pyrkimyksiä, mutta ne eivät pääse aina toteutumaan, kun toiset eivät ole kanssasi samaa mieltä. Sinun tulisi rohkeammin käyttää päätäntävaltaasi. Minä JEESUS, joka olen maan kuningasten hallitsija, Minä olen sinut nostanut tähän valta-asemaan, jossa sinä olet. Minä olen myös antanut sinun valtakautesi jatkua. Se, mitä Minä Jeesus haluan sinun tekevän, on se, että luovutat koko elämäsi minulle, päästät Minut VAPAHTAJASI sydämeesi asumaan. Silloin sinun osasi on ihana taivaassa ja sinun silmäsi alkavat nähdä asiat eri valossa. Silloin näet myöskin sen, että ei tule EU:ta palvella ja rakentaa, koska siitä tulee ANTIKRISTUKSEN valtakunta aikanaan. Hän ottaa vallan käsiinsä, kun aikanaan ilmestyy. Sinä kunnioitat Minua JEESUSTA, kun otat minut sydämeesi asumaan ja tunnustat myös minut ihmisten edessä, etkä häpeä minua. Niin en minäkään häpeä sinua, ISÄN JA PYHIEN ENKELIEN EDESSÄ taivaassa.
Sinä ULKOMINISTERI: Minä Jeesus olen tarkkaillut sinun virkasi hoitamista ja asenteitasi. Kokonaisvaltaisesti katsoen olet pyrkinyt kaikkien hyvinvointiin rauhanomaisin keinoin. Tämän olen ilolla todennut. Sinä tahtoisit, että kaikilla olisi hyvä olla. Olen huomioinut, että sinulla on tahto auttaa minun omaisuuskansaani Israelia. Mutta olen huomioinut, että ei kaikissa tilanteissa sinun rohkeutesi, yleisen painostuksen vuoksi, ole riittänyt ja olet joutunut taipumaan yleisen mielipiteen edessä. Sinun tulisi tulla Pelastajasi luo kokemaan synneistäsi vapautuminen Minun veressäni. Silloin sinulla on rohkeutta ja näkökykyä nähdä asiat oikein, sanani mukaisesti. Minä olen sinulle puhunut uskoontulosta vuosien aikana. Toteuta se ja kun olet vastaanottanut minut Vapahtajanasi, tunnusta se rohkeasti ihmistenkin edessä, niin minäkin tunnustan sinut Isän ja pyhien enkelien edessä taivaassa. Se valta ja asema, joka sinulla nyt on, se on tullut Minulta Jeesukselta, joka olen maan kuningasten hallitsija. Ilm.1:5.
Muistiin merkinnyt, Orimattilassa 14. 2. 2002
Tauno Wilhelm Rantala, evankelista
--------------------------------------------------------------------------------
UUDISTUKSEN SANOMA SUOMEN KANSALLE
Katso kansa, joka olet saanut sellaisen armon minun edessäni, että olen luvannut herätyksen tähän maahan. Sinun tulee kääntyä minun puoleeni kokosydämisesti hyljäten tuomiten pois elämästänne kaikki paha meno ja syntielämä. Minulta teidän Herraltanne se tulee, Minä annan siihen voiman, kun te käännytte minun puoleeni parannuksessa. Minä annan synnit ja pahat teot anteeksi puhdistaen verelläni. Samalla Minä annan voiman uuteen elämään. Älkää puhuko pahaa toisistanne, älkääkä myöskään kadehtiko toistanne.
Minä lähden liikkeelle hyvin pian. Te, jotka tahdotte olla minun kädessäni ja käytössäni, tulkaa minun eteeni kodeissanne. Kun te tulette kokosydämisesti, silloin Minä teidän Herranne valtaan teidät pyhyydelläni ja voimallani. Te viette kantaen astioissanne Minun voimaani myös tilaisuuksiin ja seurakuntiinne. Niistä paikoista tulee minulle pyhitettyjä tilaisuuksia. Silloin Minä alan toimia ennen näkemättömällä ja kokemattomalla tavalla.
Minä ojennan auttavan käteni pyörätuoleissa olevia kohden. Ne tulevat nousemaan. Monenlaisissa vaivoissa ja raihnaisuuksissa olevia Minä parannan. Pimeyden henkivaltojen sitomia Minä vapautan. Noituuden ja okkultististen henkien vallassa olevat vapautuvat. Salasynneissä elävät huutaen tekevät parannusta. Myös sairaaloista kuolevia potilaita tuodaan rukoiltavaksi, Minä armahdan ja parannan heidät. Syöpäsairaat ja AIDS -potilaat tulevat terveiksi, kasvaimet lähtevät. Jopa epämuodostuneita jäseniä tehdään uudeksi. Riivaajat lähtevät huutaen pakoon Hänen kirkkauttansa, jolla on kaikki valta.
Yhden henkilön tulen nostamaan tässä maassa aivan kuin auran kärjeksi. Toiset tulevat hänen jäljessään ja kanssaan. Hän on kovat koulut käynyt läpi. Hänet olen koetellut. Hän ei ota mitään kunniaa itselleen. Minä itse olen hänet valinnut. Älkää mielessänne nostako häntä sen erikoisempaan asemaan kuin ketä muuta tahansa, mitä Minä käytän. Mutta hän on Minun valitsemani siihen tehtävään. Hän itsekin sen tietää, että tämä on Minun valintani.
Silloin myös herätetään muutamia kuolleita todistukseksi tälle epäuskoiselle sukukunnalle, että meillä on Vapahtaja, joka on elävien ja kuolleitten Herra. Myös hallitusportaista Minä pelastan ja muita virkamiehiä ja -naisia.
Kun Minä näin voimallani ja pyhyydelläni lähden liikkeelle, pelastuu paljon ihmisiä tässä maassa ja muualla. Näin valittujen luku tulee täyteen. Silloin Minä tulen pilviin ja ilmestyn pelastukseksi omalle morsiusseurakunnalleni kohottaen sen pois maan päältä. Te saatte, Minun omani, olla aina minun kanssani, sanoo Jeesus, teidän Herranne ja Vapahtajanne.
Muistiin merkinnyt, Espoossa 2.4.2003
Tauno Wilhelm Rantala, evankelista
Tauno Rantala - profetia
23
2265
Vastaukset
- alkup.raimo
Kyllä Jumala vielä Suomeakin herättelee, mutta kahdella miekalla...ensin sodalla ja sitten Sanalla...näin uskon!
- Kastemies
Tämä ihmisestä käsin(rantalan tietäen) lähtevä
sepustus on skemaattinen, kirjoitus joka noudattaa helluntailaisuutta ja kaikkea lahkolaisuutta.
Siellä tekoja vilistää ja luvataan tekojen vaalijoille onnea ja elämyksiä ja kuin lestinheittäjä he kuljettavat myrkkyjuomaansa paikasta toiseen, ihmisten mukana ja oikein tynnyri olkapäällä?Sitten luvataan halpaa armoa "rääkkääntyneille" jotka eivät saa synneistään tarpeeksi nautintoa himoilleen.
Antinomismia ja taas sitä ja muuta lahkohapatusta
ja miksi rantala lähti pois elimistä, missä "lihaa" koeteltiin naisten kävellessä yli ja miehet makasivat lattialla?
Tosin ennen rantalaa otaksuisin.
Ennustelija ei näytä tuntevan sanaa puhuen summittaisesti ja näkyy tulevan savun ja tulen keskeltä ja sinne takaisin on menevä eksytystuulien mukana.
In Chigaco may 21.2 2005 Broken heart 15 - alkup.raimo.
Kerrotaan
Kirjoittanut: K.mies 777 12.3.2005 klo 11.13
näinhän se on,eikö RAIMO
tietäjä iän..= alkup.raimo = K.mies 777
SAIRAS MIELI SULLA, HOITO VAIHEESSA, VAI MITÄ- ReaStr
Rantalan "profetiasta" voin vain todeta, että jokainen Raamatun kokonaisvaltaisen totuuden tunteva voi sanoa, että tämä sanoma on täyttä mielikuvituksen tuotetta:
Se on verrattavissa muiden äärikarismaattisten keksimiin oppeihin ja sanomiin:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000013&posting=22000000007007397 - alkup.raimo
...ajatteletkos voivasi höynäyttää??
- outoo
Kerrotaan
Kirjoittanut: alkup.raimo. 12.3.2005 klo 11.16
Kerrotaan
Kirjoittanut: K.mies 777 12.3.2005 klo 11.13
näinhän se on,eikö RAIMO
Rea Star = tietäjä iän..= alkup.raimo = K.mies 777
SAIRAS MIELI SULLA, HOITO VAIHEESSA, VAI MITÄ - Profet of Baal
Vanhan Testamentin profeetat kun ennustivat se kävi aina toteen. Nykyaikana ei ole varsinaista profeetan virkaa olemassakaan. profetiat ovat aina vajavaisia.
- Marko1977
Minusta profetia oli hyvä ja varsin mahdollista että näin tulee käymään. Onko se mahdotonta että Jumala puhuu ihmisille tällä tavoin? Osoittakaa minulle mikä tässä profetiassa on antikristillistä, demonista ja valehtelua? Jumala rakastaa ihmistä, Jumala on Rakkaus. Miksi siis pitää ihmisten päälle kasata lisää kuormaa kannettavaksi kun Jeesus ei vaadi kuin uskoa Häneen ja Hänen vastaanottamistaan. Kaikki muu voima sitten kristittynä elämiseen tulee Pyhältä Hengeltä.
Raimot ja kastemiehet kasaavat selkeästi lisää taakkoja ihmisten päälle ja näin kieltävät Jeesuksen Kristuksen armon ja rakkauden. Sillä heidän opettamassa pelastuksen tiessä ei ole armoa eikä rakkautta. Vain lakihenkisyyttä ja farisealaisuutta. Jumala on hyvä Jumala ja tahtoo että kaikki ihmiset pelastuisivat. Jumala tekee kaikkensa ettei yksikään joutuisi kadotukseen. Hänen armoonsa ja rakkauteensa Jeesuksen uhrin kautta voimme luottaa ja turvata!
Marko1977 - le'ola'm
Jos tämä on valkeutta ,mitä Tauno Rantala ja kumppanit TV7:n ohjelmissa esittää? Mikä sitten onkaan pimeyttä?Tällaiset käsittämttömät höpinät jonkun valtion puolesta kuin esim. Suomi ,niin mitä tekemistä Suomella on Jumalan kanssa.Ei sitten yhtään mitään jos katsotaan ,mitä valtion olemassaoloon edellytetään armeija joukkotuhoaseet ,kuinka tämä on ymmärrettävä Jeesuksen Vuorisaarnan kanssa?Mieleeni tulee nyt sodanaikainen YLEN nauhottama kenttähartaus jota johti silloinen kenttäpiispa näinsanoen:"Älkää peljätkö sillä teidän Herranne Jeesus Kristus on käyvä teidän edellänne ja taisteleva teidän puolestanne".Kyllä on raakaa puhetta ja Pyhän Hengen pilkkaamista,mutta itsehän kerran sanoistanne vastaatte kaikki valehtelijat.Tätä en sano missään vihassa ,vaan paremminkin syvää sääliä tuntien .Kristuksen sanathan teidän tulisi itsekkin tietää ,mitä väärille todistajlle profeetoille silloin sanotaan Amen le' ola'm !
- Jopi.48.
Näin on Rantalan omia pään tuotteita, ja Raamatun sana sen vahvistaa. Hebr.1:1-2. Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunnut isille profeettain kautta, on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut. Luuk.16:16. Laki ja profeetat olivat Johannekseen asi; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeituu sinne väkisin. Siis takaisin Raamattuun Suomen muutkin profeettapellet.
- profetiaproffa
Missä on itse Tauno Rantala.
Missä on Tauno itse tämän julkaissut?- asdafafsd
asdafafsd kirjoitti:
Tuolla 4:25 kohdasta eteenpäin:
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=7930Sorry tuo oli eri juttu.
- -as-
Mitenkäs on Tauno ja (silminnähden erittäin pieni) seurakuntansa: Onko "pian" yli vai alle 10 vuotta?
- KTS (Ei kirj.)
Onpa ILO kerrankin nähdä sellainen profetia, jossa SUURESTI arvostamani ulkoministeri Erkki Tuomiojan Lähi-idän rauhanpyrkimyksiä ARVOSTETAAN eikä häntä haukuta antisemitistiksi.
HYVÄ!- Jokkantii (Ei kirj.)
Antisemitistisississististisihi... vesihiisi sihisi hississä!
- vittuperse(Ei kirj.)
vittupersesaatanahjumalautojasaatavamnaperkiönashemaltaaaAAA!
- Jeesus (Kirj.)
Mua pierettää.
- tuhat ja yksi
Jeesus Nasaretilainen ei puhu Tauno Rantalalle !
Rantala on samaistunut Jeesus uskoon ja oppiinsa Jeesus Nasaretilaisesta, sitä kautta hän kokee että Jeesus Nasaretilainen puhuu hänen kauttaan.
Tuota samaa samaistumisilmiötä on havaittavissa Jeesus Nasaretilaisessakin, hän jo pienenä poikana synagoogansa isänsä huoneeksi.
Ja Uudessa testamentissa tuo samaistumisilmiö on viety niin pitkälle jotta Jeesus Nasaretilainen samaistetaan kirjoituksissakin, juutalaiseen kuningas sukuun ,
- niin perin juurin jotta Iisain suvun etenevistä kuninkaista Daavid, - Salomo,-
Raamatun V.tn. kirjoitukset jotka on laadittu ylistämään noita juutalaisten hegemonian luojia ja temppelin rakennuttajia, onkin Uudessa testamentissa laitettu kirjoittamaan Jeesus Nasaretilaisesta , -
Häneen samaistetaan Kristinuskossa virheellisesti nuo V.tn. kirjoitukset ja pidetään vieläkin niitä profetioina Jeesus Nasaretilaiseen kohdistuneina.
Ja nimenomaan tuo tietämättömyys kasvaa noissa uskonlahkoissa ja ns, herätysliikkeissä , joihin houkutellaan elämässään rähjääntyneitä ja epäonnistuneita ihmisiä, kokemaan pelastusta ja edelleen epäonnistumaan
elämänsä ns, pyhityselämässä Jeesukseen.
Ainosstaan ne jotka samaistuvat uskoon Jeesukseen siinä oppirakenteessa jota hänen lahkonsa tuo , tuo samaistumisilmiö tekee sitten siitä ihmisestä uskovan joita nimitetään täälläkin teidän lössi tai uskonhörhö.
Tauno Rantalakaan ei enää eroita kumpi puhuu hän vai Jeesus hänelle,
sitäpaitsi mikään kaiken maailman luonut Jumala ei kylläkään tuollaisia höpinöitä puhuisi,
- asiat ovat täysin erilaiset maailmassa, kuin Kristinuskoiset sen opissaan ja uskossaan julistaa.
- kristinusko on yksi maailman tuhansista uskonnoista. - Onsk' hyvä?
Nostetaampa tämä viestiketju esille siksi,että eräät ovat haikailleet Tauno Rantalan
profetioiden perään.
Kelpaako? - Totta...
Totta.
Yhden henkilön tulen nostamaan tässä maassa aivan kuin auran kärjeksi. Toiset tulevat hänen jäljessään ja kanssaan. Hän on kovat koulut käynyt läpi. Hänet olen koetellut. Hän ei ota mitään kunniaa itselleen. Minä itse olen hänet valinnut. Älkää mielessänne nostako häntä sen erikoisempaan asemaan kuin ketä muuta tahansa, mitä Minä käytän. Mutta hän on Minun valitsemani siihen tehtävään. Hän itsekin sen tietää, että tämä on Minun valintani.- yksin armosta
Palvon Jumalaa ja palvokaa
te kaikki maa Karitsaa.
Hältä onnen saamme,
Häntä palvokaamme
Maa nousta saa.
ALKAA SUURI JUHLA HERRALLE!
ALKAA SUURI NÄYTÖS HERRAMME.
KARITSA, JUMALA, NOUSEE. HALLELUJA! - Aurankärki
Minä odotan kutsua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197