Käykö janakkalan levareilla enää ukkomiehiä imettämässä ja panemassa muita miehiä.
Itse kun olen päivisin siellä poikennut niin,eipä ole autoja parkissa ollut. Siis hämeenlinnasta hesaan päin.
Janakkalan levarin imettäjät
9
215
Vastaukset
- Anonyymi
Väärälle palstalle olet kirjoittanut.Ei liity naturismiin.
- Anonyymi
Tarkoitatko eka levähdys aluetta kun tullaan hml suunnalta?
- Anonyymi
Varmasti saat kaverin heti, kun menet metsään annat merkin kaverille jonka halut. Voitte mennä kauemmaksi touhuilee samalla joku toinen voi katsella aktianne. Itse sain viikko sitten nauttia nuoremman kaverin upeasta kullista suussani, joku vanhempi herra seurasi muutaman metrin päästä ja veti käteensä. Aivan upea paikka jos kiinnostaa😎
- Anonyymi
Jatkuvaa säpinää.
Miksi kysyt? Jos kiinnostaa, menet. - Anonyymi
onko jokin merkki jos haluaa puuhailla? ettei mene väärään autoon tai väärälle henkilölle kyselemään. vai onko siellä kaikki pelkästään niillä asioilla? käykö siellä pareja milloin?
- Anonyymi
Niin, pelkuri jää aina ilman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, pelkuri jää aina ilman.
Tartet vaan sanoa moikka jos sieltä ei löydä seuraa niin ei mistään
- Anonyymi
Kyllä ootte melkoisen uusavuttomia.
Ensin kirjoitellaan väärälle foorumille. Sitten ihmetellään ihan selvää asiaa. Kyllä tuollaisen pitäis ihan omin avuin selvitä.
Kandee stopata auto ja sit vaa avata auton ovi. Jos oot yksin, ni tietty repsikan.- Anonyymi
Olet oikeassa jos yksinäinen mies autossa ja hamuilee muita autossa istuskelijoita niin asia aivan selvä.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"758937Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1545614Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1285054Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään193906Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m853480Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533379Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä402741En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102711Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html602684- 241747