Käykö janakkalan levareilla enää ukkomiehiä imettämässä ja panemassa muita miehiä.
Itse kun olen päivisin siellä poikennut niin,eipä ole autoja parkissa ollut. Siis hämeenlinnasta hesaan päin.
Janakkalan levarin imettäjät
9
314
Vastaukset 9
- Anonyymi
Väärälle palstalle olet kirjoittanut.Ei liity naturismiin.
- Anonyymi
Tarkoitatko eka levähdys aluetta kun tullaan hml suunnalta?
- Anonyymi
Varmasti saat kaverin heti, kun menet metsään annat merkin kaverille jonka halut. Voitte mennä kauemmaksi touhuilee samalla joku toinen voi katsella aktianne. Itse sain viikko sitten nauttia nuoremman kaverin upeasta kullista suussani, joku vanhempi herra seurasi muutaman metrin päästä ja veti käteensä. Aivan upea paikka jos kiinnostaa😎
- Anonyymi
Jatkuvaa säpinää.
Miksi kysyt? Jos kiinnostaa, menet. - Anonyymi
onko jokin merkki jos haluaa puuhailla? ettei mene väärään autoon tai väärälle henkilölle kyselemään. vai onko siellä kaikki pelkästään niillä asioilla? käykö siellä pareja milloin?
- Anonyymi
Niin, pelkuri jää aina ilman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, pelkuri jää aina ilman.
Tartet vaan sanoa moikka jos sieltä ei löydä seuraa niin ei mistään
- Anonyymi
Kyllä ootte melkoisen uusavuttomia.
Ensin kirjoitellaan väärälle foorumille. Sitten ihmetellään ihan selvää asiaa. Kyllä tuollaisen pitäis ihan omin avuin selvitä.
Kandee stopata auto ja sit vaa avata auton ovi. Jos oot yksin, ni tietty repsikan.- Anonyymi
Olet oikeassa jos yksinäinen mies autossa ja hamuilee muita autossa istuskelijoita niin asia aivan selvä.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha535756- 80677
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561