Petelius ja Skön avioon
Anonyymi
51816
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
Vastaukset 51
Vanhimmat
Oliko muijan ehto avioitumiselle se, että PP lähti vihreiden kelkkaan. Mies menetti täysin uskottavuutensa. Ei luontoihmisen tarvitse olla puoluekannaltaan Vihreä.
Tiesi menevänsä varmimmin läpi vihreiden listoilta koska on juontanut luonto-ohjelmia radiossa.
IKÄERO ? ? ? Paljonko ?
Erika on nelikymppinen.
Vauva tilaukseen.
Apuva apuva apuuvva.
Vaalivauva sanoo apuuuva
Kolmasko tämä oli ? Koomikot pärjää näissä hommissa ja politiikassa.
Totta turiset.
Luonto ohjelmiin sopii myös.
Olisi vaan pysynyt niissä koska silloin ei olisi menettänyt asemaansa suomalaisten sydämissä.
Kuka se ensimmäinen vaimo oli? Joskus oli lehdissä,oli avoliitossa,jossa avopuolisolla ennestään kaksi poikaa. Onko Tuomas Petelius toinen näistä poikapuolista? Ihmeellinen virne aina naamalla tällä kansanedustajalla.
Peteliuksen mummo suhu-ässä suhisee eduskunnassa, maalla, merellä ja ilmassa.
Koittakaa kestää.
Team Ahma tulee juuri nyt Hero -kanavalta.
Kyllä kelpaa nyt vanhan äijän rassata 20v nuorempaa pimppaa.
Kyllä hän sitten joutuu hoitamaankin rassauksen tulosta mutta toki hänellä on pitkät lomat eduskunnasta ja muutenkin voi olla poissa silloin kun huvittaa "duunistaan".
PPP on mennyttä. Pilalla. Vihreä suvakki. Maku meni, Ennen pidin hänestä..
Nuori nainen haluaa jälkikasvua.
40v on liian vanha saamaan terveitä lapsia!
Ei ole. Nelikymppiset synnyttävät nykyään ongelmitta. Pirkko Mannolakin sai aikoinaan lapsen nelikymppisenä ja siitä on jo aikaa.
40-vuotiaat ensisynnyttäjät ovat ihan yleisiä nykyään.
Näillä mennään. https://www.etlehti.fi/artikkeli/ihmiset/presidentti-sauli-niinisto-ja-jenni-haukio-odottavat-lasta-myos-nama-julkkikset
Onko peteliuksella yhtään biologista lasta? Lehdissä väärää tietoa. Ehkä vaimo teetättää muulla tavoin,mutta näyttelijä elättää. Se on nykyaikaa. Inhottavia ne pulttibois-ohjelmat. Rasistisia ja henkilöön käypiä.
Ei kai nuin vanhan kanssa.
Tämän vuoden hienoin "uutinen".
Punottava pirkka kelpasi muijalle kun alkoi tulla tiliä....Aika kallista pesää on?
Jotkut nuoret naiset viehtyvät vanhempiin miehiin juurikin sen takia että heillä on jo asemaa ja varallisuutta eli ei tarvitse lähteä ihan kivijalasta liikkeelle yhteiselossa. Tämän olen huomannut lähipiiristäni pitemmältä ajalta.
Pari entistä ministeriä erosi kun pesti päättyi . Tulos tai ulos näkyy olevan vaimojen periaate.
Sampo Terhokin on eronnut luin netistä tänään. Linkkiä ei ole nyt antaa mutta googlatkaa niin löytyy.
Linkki tässä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006202338.html
Vanha (66v)Purkka-Pekka näyttää kuvissa samalta kuin 25 vuotta sitten rooleissaan. Vanha stallarihan se on. 40 vuoden takaisissa Taudinkantajissa lähetteli vapputerveisiä muitten uskovaisten kanssa toisilleen. Falski kusettaja.
Se oli muotia noissa piireissä silloin, vaikka ei ymmärretty hevon paskaa.
Onneva!
Petelius päsee vaipanvaihtoon ja eduskunnasta voi lomailla miten tahtoo.
Pääseekö eduskunnasta sukupuolenvaihdoseläkkeelle
Voi olla nykymaailmassa tuokin mahdollista. You never know.
Näin pariskunnan keväällä vaalitorilla. Petelius oli kovin voitonvarma ja menihän hän läpi kun vihreät olivat nosteessa.
Petelius jörni takaapäin Anna-Leena Härköstä jossain tvsarjassa taannoin. Perseet näkyi molemmilta.
Linkki asiaan. http://mesta.net/pirkka-pekka-petelius-innostui-panokohtauksesta-parempi-olla-reilusti-munasillaan/
Seuraavaksi vuorossa on ero.
Vauva tulee kuitennii koska morsio lisääntymisiässä.
Erika on Jenni Haukion ikäinen, ehtii vielä tekemä lapsia.
Toki ja PP joutuu ammaksi muilta "kiireiltään".
Onneva!
Elämä alkaa taas alusta hänellä kun vastasyntynyt valvottaa vatsavaivoineen.
Wannabe-julkkistyrkky hyrri API pääs lastaan tikkarii.
Jaahas ,kapteeni Kaarna on naimalomalla eduskunnasta.
Kansanedustajan puolisolla paljon etuja...
Petelius taitaa olla ainoa asiallinen vihreä?
Onko Pirkka-Pekka Viherius näytellyt persettään telkkarissa viimeaikoina?
Viimeksi näin Peteliuksen pökkimässä sarjassa Downshiftaajat muistaakseni heinäkuussa alapää paljaana vastanäyttelijä Anna-Leena Härköstä takaapäin.