Ensmmäinen ikerta

Anonyymi

Olin jotain 12-vuotias. Olin kuullut kaverien kertovan runkkaamisesta, ja pitihän sitä kokeilla. Aikaan tuli huikaiseva tunne, joka tuntui lantiossa. Siemensyöksöä ei vielä tullut, vaan joskus parin kuukauden kuluttua, ja monen runkkaamisen jälkeen. Sitäkin tuli ensimmäisellä kerralla vain puoli teelusikallista

8

887

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja ketä kiinnostaa sun mälli sadut

    • Anonyymi

      Mua kiinnostaa. Mullakin tuli mällit vahingossa joskus 12-vuotiaana kun hinkkasin penistä ja sitten vain yhtäkkiä tuntui siltä että sieltä tulee jotain ulos vaikka en tajunnut miten se voisi olla mahdollista. Tuli pari tippaa ensimmäisellä kerralla mutta seuraavana päivänä kokeilin uudestaan ja sitä tuli jo enemmän ja seuraavana ja seuraavana ja seuraavana ja ja ja... Olen nyt 32-v. tänään 4 kertaa takana.

      • Anonyymi

        Mua myös kiinnostaa koska 12-vuotiaana minäkin eka kerran runkkasin. Tuli pelottavan paljon spermaa, vaikka en tiennyt silloin, että mitä se oli. Siitä alkoi päivittäin runkut, moneen kertaan jos oli mahdollisuus.
        13 -14 vuotiaan alettiin samanikäisen pojan kaa runkkailla kimpassa. Sit alettiin runkata toisiammekin! Se oli kivaa aikaa ja spermaa riitti. runsaasti 15-vuotiaana samanikäinen tyttö oli kiimassa, oltiin seurusteltukin pari kk'ta. Se kun työnsi ison kalunsa pieneen pilluun oli tosi mahtaaa. Verta tuli tytöltä eka kerralla, mikä oli luonnollista. Sitä jatkettiin ja jossain vaiheessa oli pakko kokeilla muitakin tyttöjä.
        Elämän varrella on näitä kokemuksia riittänyt,,,Seisoo nytkin,,,siis eikun hommiin!


    • Anonyymi

      Olin 13-vuotias, kun olin nukkuessa saanut pari kertaa orgasmin. Kuitenkaan en huomannut yöhousuissa mitään tahraa. Kerran aloin sitten hieroa siitintäni illalla, ja alkoi tuntua hyvältä. Jatkoin, ja viimein siitin alkoi sykähdellä ja ennenkokematon hyvänolontunne valtasi sen. Siitä pulpahti harmahtavaa venyvää nestettä, jonka tiesin siemennesteeksi. Olin riemuissani, että nyt se alkaa! Ja siitä lähtien olen masturboinut enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Naimisissa ollessakin olen jatkanut sitä, vaikka olen myös yhtynyt vaimoni kanssa. Tänä vuonna tuli 52 vuotta tuosta ensimmäisestä kerrasta. Tapa on pitänyt minut nuorekkaana ja orgasmi tuntuu näin vanhemmiten paremmalta kuin koskaan.

    • Anonyymi

      Olin joku 10v kun ekan kerran kiehnasin munalla mutsin sukkiksia :S Nolo olo tuli heti orkkujen jälkeen. Siitä pari vuotta niin kaverin kans toisiamme runkattiin pari vuotta ainakin. Oi kun kaipaa niitä aikoja vielä, ah! Kiihotuin kun joku huomaa että muna jäykkänä ja uimahallin saunas teinarina vanhemman miehen kans. Annoin sen imeä mut orkku ei tullut. Pukuhuoneen vessas hinkattiin munia yhteen ja hitto kun tuntui ihanalta. Suukotukset sai mut tuntemaan ihanaksi pikkuhutsuksi jolle voi ehdotella tuhmia asioita. Kaikkein kiihottavinta olla vähän käytettävänä vanhemmalle kiltille sedälle. Niitä suhteita olikin eri ukkojen kans useampia. Kunpa olisin taas nuori niin heti antaisin peppua (jota en ole antanut ikinä ja se harmittaa). Kiihottais pukea punaiset pikkarit ja ihanat sileät sukkikset ja olla tyttö. Sain usein kehuja kuinka ihana peppu mulla oli. No laiha ruipelo futista pelanneena sellanen pikku pallomainen peppu oli. Yhden kerran annoin munalla hinkata lähellä reikää ja sillä miehel tuli melko nopeesti spermat :P Olis halunnut työnnellä sisään mut en uskaltanut antaa. Sul on ihana peppu ja saisinko vähän kosketella? Kiltti poika haluisitko munaa sisään pliis oot niin ihana ja kiva poika. Uuh muna aivan jäykkänä kun muistelen noita aikoja AAH. Haluisin hieroa yhdessä munaa sellanen sopivan kokoinen jäykkä muna olis ihana. Voisin imeä sua jos tykkäät. Mua saa kosketella ihan vapaasti? Hyväiltäis toisiamme ja juteltais kiihottavia juttuja, NAM!

    • Anonyymi

      Voiko poika masturboida jos esinahka on vielä tiukka ja kiinni siinä terskan päällä?

      T. tyttö joka ei miehestä ymmärrä

      • Voi, sitä voi vaikka puristella ja vetää penistä. Se tuntuu hyvältä.


      • Olisi kiva kuulla haluatko kysyä lisää?


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe