Valokuvista hieman

Anonyymi

Täällä eräs kaikkien alojen asiantuntija puhuu faktana, että valokuvat eivät ole millään muokattavissa, väärennettävissä tai editoitavissa ellei kuva ole digitaalinen.
Oletteko samaa mieltä?

Minä väitän, että valokuvia on väärennetty kauan ennen digitaaliaikaa.

17

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikeassa olet. Ei kannata pitää aiempia sukupolvia kädettöminä.

      • Anonyymi

        Mutta rehellisinä.


    • Anonyymi

      Ensimmäisiä phoshoppeja oli Berliinin valloituksessa punalipun nostaneen ryssäsotilaan kädestä poistettu toinen varastettu rannekello.

      • Anonyymi

        Venäläisiltä meni muutama kuukausi saada yksi rannekello pois kuvasta Stalinin käskystä.


      • Ei varmaan ollut ensimmäisiä.


    • Anonyymi

      Valokuvia voi muokata kyllä pimiössä, mutta se on hidasta ja epärealistisen näköistä, vaikka suunnittelua olisi tehty paljonkin. Toki myös digitaalisesta muokkauksesta jää usein vaikeasti peitettävä jälkiä jotka usein liittyy kuvan resoluutioon, kohinaan, valon suuntaan ja väreihin.

    • Anonyymi

      Valokuvia on väärennetty valokuvauksen alkumetreiltä lähtien.

    • Anonyymi

      No sitten jos niin on niin ne kuufilmitkin on sitten varmaan väärennettyjä !!!!!!

      • Anonyymi

        No eihän niitä nyt missään pimiössä oltaisi väärennetty jos ne olisi väärennöksiä.


    • Anonyymi

      Missä kohtaa väärennös analogiseen televisiosignaaliin Kuusta suoritettiin?

      Sen pystyi ottamaan vastaan kuka tahansa, ja näin tapahtuikin.

      Radioamatöörit siinä missä valtion televisiot näytti silti samaa signaalia, kukaan ei tullut kertomaan että saivat erilaista kuin mitä valtion televisio kertoi.

      • Anonyymi

        Miten tämä liittyy avaukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämä liittyy avaukseen?

        Suurin osa tämän palstan ketjuista on puolillaan kirjoituksia jotka ei liity avaukseen.

        Miten kysymyksesi liittyy avaukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa tämän palstan ketjuista on puolillaan kirjoituksia jotka ei liity avaukseen.

        Miten kysymyksesi liittyy avaukseen?

        Avaajana ihmettelin miten kommentti liittyi avaukseen.
        Miksei voida tehdä omaa avausta vaan pitää tunkea toisten lankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaajana ihmettelin miten kommentti liittyi avaukseen.
        Miksei voida tehdä omaa avausta vaan pitää tunkea toisten lankaan.

        Ethän sinäkään avannut uutta ketjua jossa tiedustelisit miksei väki palstalla pysy ketjujen aiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinäkään avannut uutta ketjua jossa tiedustelisit miksei väki palstalla pysy ketjujen aiheessa.

        Lapsellinen länkyttäjä olet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämä liittyy avaukseen?

        Eiköhän aloittaja tarkoita nimenomaan NASA:n koko kuvatuotantoa, johon kuumatkojen kuvat kuuluvat huomattavan osana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellinen länkyttäjä olet.

        Vain toinen meistä aloitti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1059
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      746
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      571
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      567
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe