Täällä eräs kaikkien alojen asiantuntija puhuu faktana, että valokuvat eivät ole millään muokattavissa, väärennettävissä tai editoitavissa ellei kuva ole digitaalinen.
Oletteko samaa mieltä?
Minä väitän, että valokuvia on väärennetty kauan ennen digitaaliaikaa.
Valokuvista hieman
17
68
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeassa olet. Ei kannata pitää aiempia sukupolvia kädettöminä.
- Anonyymi
Mutta rehellisinä.
- Anonyymi
Ensimmäisiä phoshoppeja oli Berliinin valloituksessa punalipun nostaneen ryssäsotilaan kädestä poistettu toinen varastettu rannekello.
- Anonyymi
Venäläisiltä meni muutama kuukausi saada yksi rannekello pois kuvasta Stalinin käskystä.
- Anonyymi
Valokuvia voi muokata kyllä pimiössä, mutta se on hidasta ja epärealistisen näköistä, vaikka suunnittelua olisi tehty paljonkin. Toki myös digitaalisesta muokkauksesta jää usein vaikeasti peitettävä jälkiä jotka usein liittyy kuvan resoluutioon, kohinaan, valon suuntaan ja väreihin.
- Anonyymi
Valokuvia on väärennetty valokuvauksen alkumetreiltä lähtien.
- Anonyymi
No sitten jos niin on niin ne kuufilmitkin on sitten varmaan väärennettyjä !!!!!!
- Anonyymi
No eihän niitä nyt missään pimiössä oltaisi väärennetty jos ne olisi väärennöksiä.
- Anonyymi
Missä kohtaa väärennös analogiseen televisiosignaaliin Kuusta suoritettiin?
Sen pystyi ottamaan vastaan kuka tahansa, ja näin tapahtuikin.
Radioamatöörit siinä missä valtion televisiot näytti silti samaa signaalia, kukaan ei tullut kertomaan että saivat erilaista kuin mitä valtion televisio kertoi.- Anonyymi
Miten tämä liittyy avaukseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä liittyy avaukseen?
Suurin osa tämän palstan ketjuista on puolillaan kirjoituksia jotka ei liity avaukseen.
Miten kysymyksesi liittyy avaukseen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa tämän palstan ketjuista on puolillaan kirjoituksia jotka ei liity avaukseen.
Miten kysymyksesi liittyy avaukseen?Avaajana ihmettelin miten kommentti liittyi avaukseen.
Miksei voida tehdä omaa avausta vaan pitää tunkea toisten lankaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaajana ihmettelin miten kommentti liittyi avaukseen.
Miksei voida tehdä omaa avausta vaan pitää tunkea toisten lankaan.Ethän sinäkään avannut uutta ketjua jossa tiedustelisit miksei väki palstalla pysy ketjujen aiheessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinäkään avannut uutta ketjua jossa tiedustelisit miksei väki palstalla pysy ketjujen aiheessa.
Lapsellinen länkyttäjä olet.
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä liittyy avaukseen?
Eiköhän aloittaja tarkoita nimenomaan NASA:n koko kuvatuotantoa, johon kuumatkojen kuvat kuuluvat huomattavan osana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsellinen länkyttäjä olet.
Vain toinen meistä aloitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701449
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311059- 43885
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162746- 39739
- 49690
- 52571
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529567- 116558
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521