Harri Holkeri jäi historiaan, "Minä juon nyt kahvia" lauseesta.
Antti Rinne ei käytä itsestään "minä" sanaa, vaan jotain murretta.
Mistä lauseesta Antti Rinne vois jäädä historiassa ihmisten mieleen?
Asiasta toiseen, mitä mahtoi Antti Rinne kuiskata Lintelälle, kun hän ei voinut alkaa kättelemään ministeriä?
Tilanteen voi katsoa mtv arkistosta.
Kymmenen uutiset. Maanantai 12.8. klo 22:00
https://www.mtvuutiset.fi/video/prog1118046#gs.w546ly
A24 . . Mä tumputan nyt!
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Noin 2minuutin kohdalla, Antti ei voi kätellä, jostainsyystä.
- Anonyymi
Kuka nyt kesken tumputuksen alkas kättelemään.
- Anonyymi
Antti on aiheuttanut ja aiheuttaa minulle alle 1000 e kk eläkettä saavalle noin 150 e lisäkustannukset.
tupakkavero nousee, polttoainevero nousee, lämmitys nousee, velan vähennys heikkenee, yms.
Ei riitä 50 e eläkkeen korotus, pitäisi olla yli 150 euroo.- Anonyymi
Turha katua Antin äänestämistä. Ihan omaa typeryyttäsi uskoit Rinteen lupauksiin.
Demarit ei koskaan ole pitänyt lupauksiaan. Luottavat että äänestäjä kuolee vanhuuteen tai unohtaa.
- Anonyymi
Holkerilla oli myös toinen lausanto köyhille, jotka tulivat kysymään neuvoa kun ei ollut rahaa ruokaan...
"Syökää silakoita"!!!!!
Mutta koko katastrofin isä oli suurista suurin tunari ja maanpetturi MAUNO KOIVISTO, josta jo Kekkonen aikoinaan sanoi:
"Sinä päivänä kun Mauno Koivistosta tulisi tasavallan presidentti, menee KONKURSSIIN KOKO SUOMI!!!!"
Kekkonen oli oikeassa.- Anonyymi
Silakan syömistä ei olisi pitänyt Holkerin sanoa, vaikka hyvä viisaus olikin. Pitäs ekää varojensa mukaan, eikä törsätä velkarahalla Rinteen oppien mukaan.
Lapsemme maksavat Rinteen leveän leivän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607224- 1243951
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.263230- 212748
- 272413
- 232212
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3691953- 251940
- 471900
- 321868