Naisen lyhyet ja heikot orgasmit

Anonyymi

Olen nainen enkä saa orgasmeja partnerin (miehiä) kanssa. Masturboidessa saan helposti. Ennen sain vain klitta mutta 40v saan helposti myös muualta. Aika vanhana aloin ylipäätään saamaan orkkuja vaikka yritystä oli ollut useita vuosia. Olisinkohan ollut 21v kun onnistui. Ja mun pulma on... en todellakaan tiedä mistä puhutaan, kun sanotaan, että koko keho kihelmöi, ilotulitusraketit räiskyy ja orkku kestää harvinaisen pitkään. Mulla ne on aina suht saman pituisia, aika nopeasti ohi eikä se tunne ole koko kehossa, vaan pelkästään siellä mistä jyystää. En aina edes tiedä orkun hetkellä onko tunne hyvä. Teenkö siis jotain väärin tai voisinko tehdä paremmin? Vai olenko vain tällainen? Ja onko olemassa mitään orkku opasta esim. videota naisille. Tämä on ollut iso murhe mun elämässä (siis että partnerin kanssa en saa), mutta nyt oon suht ok sen kanssa. Silti olisi mahtavaa löytää uusi leveli. Aika usein olen orkun jälkeen jotenkin pettynyt, kun olen ollut harvinaisen kiimainen ja lopputulos ei olekaan sen kummempi. Yhdynnässä monet partnerit ovat kysyneet "Tuletko ollenkaan?" joka on saanut mut melkein paniikkiin, koska eihän sellainen nainen kiva ole joka ei tule. En tajua mistä johtuu. Pakko olla jotain fyysistä, koska henkisesti olen tosi avomielinen ja aina valmis. Yksi sanoi, että olen ihan kynnyksellä tulossa, mutta pidättelen itseäni. En ole huomannut, että pidättelisin. Niin ja mun orkkukokemukset on lähinnä silloin kun olen ihan yksikseni. Jos on partneri niin nautin kyllä muuten ja saatan ehkä jotain oman käden kautta siinä samalla saada, mutta en ole ehkä ihan varma saanko.

8

1142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miehenä tässä ei oikeen tiedä miten tohon pitäs suhtautua, jos 40 ihminen vasta ihmettelee, että mikäs se orgasmi itseasiassa onkaan.
      Minä sain ensimmäisen orgasmin 14vuotiaana ja se oli heti valtava koko kehon kokemus..Ei tarvinnut miettiä mikä on orgasmi ja kuinka se saadaan. 27vuotta olen ampunut orgasmeja useita vkoittain ja tuottanut spermaa varmaan ämpärillisen.
      Meillä miehillä näin.

    • Anonyymi

      AP täällä. Niinpä. Olen alkanut sitäkin miettiä, että miten minun kohdallani maailma tuntuu yliseaksuaaliselta, kun kaikki puhuu jostain sellaisesta mistä heillä on järisyttävä kokemus ja minulla ei. Nämä puheethan, kirjoitukset, videot ym. ovat usein tosi roiseja. Aika usein ne tuntuu minusta siltä, että jotkut oudot friikit niitä suoltaa. Mutta jos kuvittelen, että itse olisin kokenut järisyttäviä orgasmeja nuoresta pitäen toisen ihmisen kanssa, niin silloin kuvailut seksileikeistä kuulostavat paljon miellyttävimmiltä. (Enkä sano, etteikö ne muutenkin mua miellyttäsi, mutta joskus tulee mitta täyteen ja täytyy pitää paussia. Varmaan just siksi, että mulla ei ole mitään omaa kokemusta joka vastaisi lähellekkään niitä, eikä näytä olevan mahdollisuuttakaan niihin.) Joskus kolmekymppisenä päätin tai ajauduin siihen, että en enää ole hakenut miesseuraa. En halua sitä tunnetta, että tuotan toiselle pettymyksen ja itsellenikin. Tietenkin olisi mahtavaa, jos olisi sellainen mies joka hyväksyy minut tällaisena kuin olen ja saa siitä iloa ja ehkä jopa että riittäisin hänelle. Sellainen joka rauhassa leikkisi kanssani ja etsisi niitä nautinnonpisteitä. Mutta en voi mielestäni vaatia sitä joten olen mieluummin ilman. Sen kun tajusin, niin olen ollut paljon onnellisempi.

    • Anonyymi

      AP taas. Jos kerron asiasta kumppanille, niin miehillä tulee yleensä aluksi hämmennys tai "ei se haittaa". Seuraavaksi tulee, että "et ole vain saanut osaavaa miestä ja minäpä näytän". Tämä on tosi yleinen tapa miten mies asiaa prosessoi. Sitten siinä rinnalla kulkee se ajatus, että "ei se mitään", koska muuten olen hyvin seksuaalinen ja tykkään antaa nautintoa toiselle, oppia uusia juttuja ym. Mutta kyllä mä luulen, että jossain vaiheessa se alkaa miestä häiritsemään. Täytyy tosi kovaa rakastaa, että ei häiritsisi. Mutta miksi veisin keneltäkään mieheltä ne ilot mitä muut naiset pystyy tarjoamaan?

      • Minä uskoisin, että tuo on yleisempää kuin luuletkaan..
        Saattaa hyvin olla, että koko naisen orgasmi on kovasti feministien toimesta yli hehkutettu... Jos katsot vaikkapa aikuisviihdettä, niin ethän sä koskaan näe naisen saavan ns. aitoa orgasmia, vaan sä näät pelkää feikkiä, siinä missä miehet saavat oikeita.
        Suvun jatkamisen kannalta evoluutio ei nähnyt naisen orgasmille mitään tarkoitusta, joten se on mitä on...Ei välttämättä mitään ihmeellistä.

        -Myös hormonaalisilla tekijöillä on tuohon naisilla merkittävä vaikutus.. Joillain naisilla luontainen testosteronitaso on merkittävästi alhaisempi kuin jollain toisella naisella...Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
        Jotkut naiset ovat alkaneet saada orgasmeja vasta korvaushoidossa vanhemmalla iällä..ns. omalla hormoonitasoillaan heidän elimistö ei koskaan toiminut siinä mielessä optimaalisella tasolla nuorenakaan..

        Tottakai mies nauttii, jos näkee naisen nauttivan ja saavan orgasmeja ja ilman muuta sen voi ajatella olevan tärkeää miehellekkin, mutta toisaalta kyllä mies voi myöskin helposti hyväksyä tilanteen, mikäli se on naiselle itselleen just fine... Tuollaisessa tilanteessa asiasta voi keskustella ettei mies turhaan yritä loputtomiin ja ettei seksistä tule sitä kautta ns. orgasmikeskeinen suoritus, missä nainen alkaa vaan kokea paineita asian suhteen, kuten sinullekkin on ilmeisesti käynyt... Ehkä olisi vaan hyvä unohtaa hetkeks koko orgasmi ja keskittyä nauttimaan itse seksistä.
        -Tuo oli hyvä esimerkki ns. ego miehestä, kuka tulee ja sanoo, että ehkä toiset miehet eivät vain ole osanneet, että nytpä hän näyttää....No niin sillä hän loi vain sinulle paineita ja teki asiasta hyvin kiusallisen kun ei sitä sitten tullutkaan. -Usein naiset päätyvätkin faikkaamaan tuollaisille miehille välttääkseen kiusallisen tilanteen.


      • blade83 kirjoitti:

        Minä uskoisin, että tuo on yleisempää kuin luuletkaan..
        Saattaa hyvin olla, että koko naisen orgasmi on kovasti feministien toimesta yli hehkutettu... Jos katsot vaikkapa aikuisviihdettä, niin ethän sä koskaan näe naisen saavan ns. aitoa orgasmia, vaan sä näät pelkää feikkiä, siinä missä miehet saavat oikeita.
        Suvun jatkamisen kannalta evoluutio ei nähnyt naisen orgasmille mitään tarkoitusta, joten se on mitä on...Ei välttämättä mitään ihmeellistä.

        -Myös hormonaalisilla tekijöillä on tuohon naisilla merkittävä vaikutus.. Joillain naisilla luontainen testosteronitaso on merkittävästi alhaisempi kuin jollain toisella naisella...Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
        Jotkut naiset ovat alkaneet saada orgasmeja vasta korvaushoidossa vanhemmalla iällä..ns. omalla hormoonitasoillaan heidän elimistö ei koskaan toiminut siinä mielessä optimaalisella tasolla nuorenakaan..

        Tottakai mies nauttii, jos näkee naisen nauttivan ja saavan orgasmeja ja ilman muuta sen voi ajatella olevan tärkeää miehellekkin, mutta toisaalta kyllä mies voi myöskin helposti hyväksyä tilanteen, mikäli se on naiselle itselleen just fine... Tuollaisessa tilanteessa asiasta voi keskustella ettei mies turhaan yritä loputtomiin ja ettei seksistä tule sitä kautta ns. orgasmikeskeinen suoritus, missä nainen alkaa vaan kokea paineita asian suhteen, kuten sinullekkin on ilmeisesti käynyt... Ehkä olisi vaan hyvä unohtaa hetkeks koko orgasmi ja keskittyä nauttimaan itse seksistä.
        -Tuo oli hyvä esimerkki ns. ego miehestä, kuka tulee ja sanoo, että ehkä toiset miehet eivät vain ole osanneet, että nytpä hän näyttää....No niin sillä hän loi vain sinulle paineita ja teki asiasta hyvin kiusallisen kun ei sitä sitten tullutkaan. -Usein naiset päätyvätkin faikkaamaan tuollaisille miehille välttääkseen kiusallisen tilanteen.

        Naisten orgasmi jää 30 %:lta saamatta yhdynnässä, mutta itsetyydytyksessä sen saa huomattavasti useampi. Vaan ei siinäkään kaikki. Se on monille siis saavuttamaton, mutta se on "hilkulla". Laimeus johtuu siitä, että sillä ei ole välttämätöntä funktiota lisääntymisessä, joten lisääntyminen tapahtuu myös ilman sitä. Se ei siis ole merkittävä seksikumppanin valintatekijä.

        Se on siis kuin miehen nännit, ilman funktiota, joten valintapaine ei voimista sitä.

        Osalla eläinlajeja ei ole naaran orgasmia ollenkaan, osalla sen merkitys on siirtynyt, aiheuttaa munasolun irtoamisen. Ihmisillä ei tällaista tapahdu.

        Jo 1960 luvun feminismissä esiintyi ajatus, että naisen orgasmittomuus johtui miehen taitamattomuudesta. Tätä toistivat myös sen ajan seksigurut Inge ja Sten Hegeler. Teoria on epäbiologinen, mutta tietysti rajatapauksissa miehen suhtautuminenkin vaikuttaa.

        Niin taipumus saada orgasmi kuin myös saadun orgasmin voimakkuus on geneettinen ominaisuus, joka esiintyy eri ihmisilla eri suuruisena, samalla tavalla, kuin eri miehillä on eri kokoiset nännit.

        Vääriä odotuksia on nyt jo herätelty lukuisia vuosikymmeniä väitteellä, että orgasmiherkkyys olisi sama kaikilla naisilla. Väärä luulo siis johtuu feminismin ideologiasta. Samanlainen ideologinen komponenttihan on myös kasvatusopissa. Leikitään, kuin uskottaisiin, että kaikki olisivat alkujaan yhtä lahjakkaita, vaikka kaikki oikeasti tietävät, ettei ole. Biologiasta saadaan oikea tieto.

        Sen sijaan yhdessä naiset ovat hyvinkin samalla viivalla keskenään. Naisen sukupuolielimet ovat huippukauniit ja herttaiset, aivan ihanat. Ja mitä enemmän paino on sukupuolielimien kauneudella, sen lähempänä naiset ovat toisiaan. Aloittaja, sinulla on jotakin kauneinta, herttaisinta ja suloisinta koko maailmassa. 🌹👀


    • Anonyymi

      No voi hyvänen aika. Kyllä orgasmit voi olla eri verran voimakkaita niin naisilla kuin miehillä. Jos kovat himot, niin tulee kova orkku. Tässähän voi kyllä tekniikkaansa kehittää. Ongelma voi toki olla että ei koskaan himota. Tässä voisi periaatteessa jotkut tuhmat kuvat auttaa mutta nehän ovat syntiä. Itsellä ajan kanssa himot kasvaa samoin kuin miehillä, ei välttämättä yhtä nopeasti//usein kuitenkaan.

    • Anonyymi

      Ja tiedoks vaan nainen voi saada niin rajun orgasmin että menettää tajuntansa. Ihme juttua täällä.

    • Mitä luulet onko nuolla homma autaa?
      Olen hyvä nuolemassa 35v aasialainen mies

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe