Ei yhtään naista

Jeesus ei kutsunut 12 opetuslapsen joukkoon yhtään naista.
Raamatussa ei ole naisen kirjoittamaa yhtään evankeliumia.
Nyt ev.luti kirkossa jo 50% naisia ja päätökset senmukaisia.
1
Ilmoita

44 Vastausta

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Niimpä.... ev.lutissa 50% naispappeja.
Ilmoita
Ev Lut kirkossa on ollut 50 % naisia jo 500 vuotta.
1
Ilmoita
Naisten ei tulisi tehdä päätöksiä. Ei kirkossa, yhteiskunnassa, eikä perheessä. Mies on luontainen johtaja ja tekee viisaampana päätökset. Naisille löytyy kyllä avustavia tehtäviä esim. kahvinkeittoa.
2 VASTAUSTA:
Hi hi hi...tirsk...Heh heh heh hee HAH HAH HAH !!!!
Anonyymi kirjoitti:
Hi hi hi...tirsk...Heh heh heh hee HAH HAH HAH !!!!
no niin siinä sitä tuli sitä naisten tarinaa !
+Lisää kommentti
Ap.t.9:36 Biblia Mutta Jopessa oli yksi opetuspiika, nimeltä Tabita, joka tulkiten on niin paljon sanottu kuin: metsävuohi; tämä oli täynnänsä hyviä töitä ja almua, jota hän teki.
1 VASTAUS:
Tässä jumalattoman ja hengellisesti kuolleen antin kauhunhetket: Eräs helluntaigimma juoksi kerran perääni huutaen: 'Olen käynyt taivaassa.'
+Lisää kommentti
Niin tällaista se on naisen elämä, hihittelyä ja tirskumista. Mitään järkevää ei tule ulos.
1 VASTAUS:
Hi hi hi, eikös ole kumma juttu hi hi ja silti te miehet tykkäätte meistä tirsk.
+Lisää kommentti
Entäpä jo miehet ei juo kahvia. No naiset saavat juoda kahvinsa rauhassa. Ei ihme ettei minulla ole miestä! Salopuu
Ilmoita
Tyhjänpäiväinen ja tarkoitusperäinen harha-aloitus.
Aivan raamatun vastainen joka suhteessa.
Ensin luterilainen kirkko ei ole taivaskirkko, siksi sitä on turhaa tuoda mittapuuksi, varsinkin niitä harhaisia kellien omistaja pappeja.
Sinä kuulut heidän joukkoon, koska harhautettuna mantraat muniesi kautta, että ne kelpaavat vain sananviemiseen.
Hoksaa edes se, että juuri naiset toivat haudalta Jeesuksen lähettämän evankeliumin pelkääville miehille. Lähde siitä liikkeelle, äläkä ole tyhmä.
Ilmoita
Jumala varoittaa jos naisille annetaan päätäntävalta hengellisissä ym. tärkeissä asioissa. Feminismi ei ole hyvä asia.

Sananlaskut 31:3
Älä anna voimaasi naisille, vaellustasi kuningasten turmelijatarten valtaan.
2 VASTAUSTA:
Laulussa lauletaan " Sä annat voiman nousta yli vuorten, sä voiman annat alla myrskysään. Vahva oon silloin, kun sä kannat ja rohkaiset mua jälleen elämään."
Hi hi hi ❤
Naiset tunnetusti ovat heikkoja. Heitä pitäisi jatkuvasti olla tukemassa ja rohkaisemassa.
+Lisää kommentti
Jos naiset ärsyttää hanki ase. Kusipää trolli.
1 VASTAUS:
Menehän siitä keittämään miehellesi kahvia.
+Lisää kommentti
Naiset eivät saa opettaa. Eivätkä osaa opettaa. Kyllä se on miesten tehtävä. Toki naisella on omat tehtävänsä, esimerkiksi "kodin hengettärenä".
Ilmoita
Jumalan sanan mukaan Jumala ei lährtä seurakuntaan naisia opettamaan. Seurakunnan kaitsijan ja palvelijan tehtäviin tulee valita yhden vaimon mies, ei siis naista. Nainen ei saa puhua seurakunnassa. Jos joku nainen on kuullut sellaista ääntä, että mene opettamaan seukrakuntaa, niin se ääni ei ole ollut Jumala. Jumala kun ei kehota rikkomaan omia käskyjään vastaan.

1 Tim. 3:2 Seurakunnan kaitsijan tulee olla moitteeton, yhden vaimon mies,

1 Tim. 3:12 Seurakunnanpalvelijan on oltava yhden vaimon mies

1 Tim 2:11 Naisen tulee kuunnella opetusta, hiljaa ja kuuliaisena. [1. Kor. 14:35]
12 Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti.

1 Kor 14:32 Profeetat pystyvät hallitsemaan henkilahjojaan,
33 sillä Jumala ei ole epäjärjestyksen vaan rauhan Jumala. Niin kuin on laita kaikissa pyhien seurakunnissa,
34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo. [1. Moos. 3:16; Ef. 5:22; Kol. 3:18; Tit. 2:5; 1. Piet. 3:1]
35 Jos he tahtovat tietoa jostakin, heidän on kysyttävä sitä kotona omalta mieheltään, sillä naisen on sopimatonta puhua seurakunnan kokouksessa. [1. Tim. 2:11,12]
36 Teidänkö luotanne Jumalan sana on lähtenyt liikkeelle? Tai onko se tullut pelkästään teidän luoksenne?
37 Jos joku uskoo olevansa profeetta tai saaneensa muita Hengen lahjoja, hänen tulee tietää että tämä, mitä kirjoitan, on Herran käsky. [2. Kor. 10:7]
38 Jos joku ei tätä tunnusta, Jumala ei tunnusta häntä.

Naispappeuskielto on niin ankara, että jos joku ei tunnusta tätä Jumalan käskyä, sitä ei Jumala tunnusta, kuten Paavali sanoo 1 Kor 14:38.
Ilmoita
Naiset tekevät ihan mitä haluavat , joka alalla, menestyvät ja tuottavat tulosta johtamilleen yrityksille erinomaisesti.
Naiset ovat erittäin kysyttyjä johtotehtäviin nykyään.
Naiset ovat kielellisesti keskimäärin miehiä lahjskkasmpu, joten he ovat erinomaisia puhujia seurakunnissa. Tämänhän kaikki ovat huomanneet jo kauan sitten. He ovat myös ohittaneet miehet koulutuksellisesti, joten osaaminen ja sanottava ei lopu heti kun ensimmäiseen kahvikupponen on nautittu.
2 VASTAUSTA:
Kyllä se on edelleen niin että miehet johtavat maailmaa. Naiset harvemmin pärjäävät johtotehtävissä haihattelevan luonteensa vuoksi. Naisten mieliala kun heittelee laidasta laitaan kuukautiskierron mukaan. Puhujiksi seurakuntaan naisista ei ole, senhän sanoo jo Raamattukin.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on edelleen niin että miehet johtavat maailmaa. Naiset harvemmin pärjäävät johtotehtävissä haihattelevan luonteensa vuoksi. Naisten mieliala kun heittelee laidasta laitaan kuukautiskierron mukaan. Puhujiksi seurakuntaan naisista ei ole, senhän sanoo jo Raamattukin.
Entä kuukautiskiertonsa ohittaneet iäkkäämmät naiset?
+Lisää kommentti
Pankkimaailman ja yrityselämän johto on täynnä naisia ja heitä rekrytoidaan juuri siksi, että he vievät yrityksen menestykseen. Tällaisella kanavalla te uskallatte soittaa suutanne, mutta menkääpä kertomaan teorianne yhteiskunnan yläkerrokselle. Jos teidän äitinne sisarenne ja vaimonne ovat halveksuntanne kohteena, otamme osaa, sillä te olette vain häpeäksi heille nolaatte vain itsenne kun esittelette typeryyttänne.
1 VASTAUS:
Varmaan vain härnäävät tai yrittävät jotain pikku peliään pelata.
+Lisää kommentti
Totta, ei todellakaan kukaan ota heitä vakavasti. He käyvät sotaa, jonka ovat aikoja sitten hävinneet ja häpäisevät koko miessukukunnan.
1 VASTAUS:
Mitä ihmeen sotaa? Ärsytätte tahallanne. Miehet on ihaniii...änkyrä jänkkyröitä ja jääräpaita ja omaahan jokainen ihannoi eikä muiden ukkoja.
+Lisää kommentti
Minun mielestä juuri suomalainen nainen on typerys,ei ole tervettä kuvaa itsestään.Pitävät itseään muita parempana.Käytös on niin ala-arvoista,kun katsoo heidän tökeröä ylistystanssia lippujen kanssa,naurettavaa.
7 VASTAUSTA:
Juu nii vsrmaan juu....sinähi silmät killillää vahtaat ja vehtaat nii....eikö emäntäs potkase penkissä tuimalla ilimeellä kengällään nilikkaas kun pittää nii vahata?
Anonyymi kirjoitti:
Juu nii vsrmaan juu....sinähi silmät killillää vahtaat ja vehtaat nii....eikö emäntäs potkase penkissä tuimalla ilimeellä kengällään nilikkaas kun pittää nii vahata?
Just tällaista,muka vitsikästä liirum laarumia.Siis,niin tyypillistä suomi naiselle.Suomi nainen ei osaa tanssia,kun katsoo esim.Jerusalemin juhlilta,miten kaunista.Kun ei ole sitä oikeaa minä kuvaa.
Anonyymi kirjoitti:
Just tällaista,muka vitsikästä liirum laarumia.Siis,niin tyypillistä suomi naiselle.Suomi nainen ei osaa tanssia,kun katsoo esim.Jerusalemin juhlilta,miten kaunista.Kun ei ole sitä oikeaa minä kuvaa.
Minä kuule näyttäisin sille äijälleni taivaan merkit, jos kuule sillä silimällä tanssijoita ja muita jillujioita kahtelis. Siinä olis liirumlaarumia ja ommaakuvvaa ihan tarpeeksi!
Anonyymi kirjoitti:
Minä kuule näyttäisin sille äijälleni taivaan merkit, jos kuule sillä silimällä tanssijoita ja muita jillujioita kahtelis. Siinä olis liirumlaarumia ja ommaakuvvaa ihan tarpeeksi!
Jestas,kuinka lapsellinen.Mene peilin eteen,näetkö siellä miiss maailman,jos näet,olet avun tarpeessa!Katson ihan oikealla silmällä,mikä on kaunista,Jumalaa ylistävää ja mikä on irvokasta ja itseään esiintuovaa,mitä ei Pyhä Henki voitele.Kun kerran mennään eteen esiintymään ollaan näkyvillä kuulioille.
Anonyymi kirjoitti:
Jestas,kuinka lapsellinen.Mene peilin eteen,näetkö siellä miiss maailman,jos näet,olet avun tarpeessa!Katson ihan oikealla silmällä,mikä on kaunista,Jumalaa ylistävää ja mikä on irvokasta ja itseään esiintuovaa,mitä ei Pyhä Henki voitele.Kun kerran mennään eteen esiintymään ollaan näkyvillä kuulioille.
En näe. Lapsellista on hillua siellä edessä ja pitää showta. Nykyään kaikki on mennyt showksi. Kohta seurakunnat on discoja. Jeesus discoja. Tee miten haluat minun puolestani. Minä en lähde noita show juttuja kyttäilemään ja hillumisia. Lapsellista tai ei, aivan sama.
Anonyymi kirjoitti:
En näe. Lapsellista on hillua siellä edessä ja pitää showta. Nykyään kaikki on mennyt showksi. Kohta seurakunnat on discoja. Jeesus discoja. Tee miten haluat minun puolestani. Minä en lähde noita show juttuja kyttäilemään ja hillumisia. Lapsellista tai ei, aivan sama.
Luuletko,että minä menen istumaan tuollaisiin tilaisuuksiin?Netistä seurasin cityseurakunnan tilaisuutta hetken,pelkkää showta ja esiintymistä.Ei mitään pyhyyttä.Aikuiset ihmiset istuvat katselemassa tällaista.Kotona,hiljennyn Jumalani edessä,siinä ei esiintyjiä tarvita,enkä halua.
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko,että minä menen istumaan tuollaisiin tilaisuuksiin?Netistä seurasin cityseurakunnan tilaisuutta hetken,pelkkää showta ja esiintymistä.Ei mitään pyhyyttä.Aikuiset ihmiset istuvat katselemassa tällaista.Kotona,hiljennyn Jumalani edessä,siinä ei esiintyjiä tarvita,enkä halua.
Niin oli ymmärrykseni laeta.
+Lisää kommentti
Luki Raamatussa että 72 Jeesusta jerusalemiin seurannutta olivat myös opetuslapsia, Oli Salome joukoss
a ja minä olin joukossa mukana.
Voisitko Jeesus anta aymmärryksen, tiedon kuka olin.
Luulin ensin että olin st salome
( en ole ehtinyt muistella en ole nukkunut hyvin viime aikoina.
tarvitsen omakotitalon tms.
1 VASTAUS:
Sen ajan naiset olivat ihan toista,kuin nykyajan naiset.Sisäinen kauneus ja ulkoisesti olivat siveästi ja kauniisti puettuja.Eivät naiset,jotka seurasivat Herraamme keimailleet ylistämässä puolialastomana.
+Lisää kommentti
äitini kuulema tekee toimittajan työtä, puhuu lauseita pitkiä luo

Hän kuulema äsken minua ei pitänyt minään, '
äiti hyvä, jos olet naimisissa miljardöörin kanssa
voisitko maksa a minulle mökissä asumisen 750 e.

Tai, mieluummin?? pakettiauton ostaa, voi 2000 lla saada
tiet miellyttävämmän jossa ehkä ikkuna
ja missä voin nukkua. ( voi maksa a hieman enemmän.

kunolen valaistunut oikeasti ja olen suitsuttama kaikkien ollut kymmenet vuodet
Jeesuksen valittu
yms tämä asunnottomuus..
on opettanut näkemään kerrostaloasunnot koloina joka ei sovi minulle

Are you there? How Jesus child Is it really your baby?
Jeesu said Ailu name would be yours.
Tuula was my mother, and changed name Aina ( that means
"forever" in finnish. Ailu or Ainu

Here in Finland no one does not care
what apartment, home I have thought I have lived for God my life
and it is clear I am lightened ( I met Jesus and I met him many days and slept over night in his apartment ( He lived
lowes t ( first kerros.. stairs ) 7 stairs hockhaus.. Sorry my English
I study better
I met Muhammed
he was young boy. so I have to be...

but they said that maybe your Sheikh husband soul mate that girl who live upstairs that house
where I lived ( because I got room from there )
and that girl they said was really bad for me
(muslim girl ) ( That is last something said , intend she would be soul mate
I dont know But she doesnot stand anything what I do
I understood
an d not many others simple persons whom ARE NOT NEAR to me.
IO don't want to live with them.
I know was obviously Yours boyfriend last life
( 1900 beginning
that religious boy ( was able ( I was not able but slept his apartment
living room 2-3 year
he was really bad for me ( not any danger ripe etc ( I don't have words to write better way.. but he was so simple
so much have been about that
he wanted only get down ( he spoiled my life
ant other renter
more

wht is God
want to me own apartment as I saw in dream
Ilmoita
not any woman was beginning writing..
( 12 apostol ) But In Bible is 72 whom followed Jesus to Jerusalem where opetuslapsia teaching children ( apostol ?
also
I was among . ( I was not st salome... ( Jesus was my uncle.
( He was not angry I used that name stmaria salome.
Ilmoita
Matt.8:20. Luuk.9:58 Niin Jeesus sanoi hänelle: Ketuilla on luolat ja taivaan linnuilla pesät, mutta Ihmisen Pojalla ei ole, mihin hän päänsä kallistaisi. Matt.13:1 Sinä päivänä Jeesus lähti asunnostaan ja istui järven rannalle. Matt.13:36 Sitten hän laski luotaan kansanjoukot ja meni asuntoonsa. Ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä ja sanoivat: Selitä meille vertaus pellon lusteesta.
Ilmoita
Kaunista englantia, valitettavasti palstan " salomot" eivät kaikessa viisaudessaan taida sitä ymmärtää:)))
Ilmoita
it is suffer and many people doesn ot care anymore because older
if outlook have gone at all
they doesnot care so much I can do what Want
movie , book, music

if someone help me in this stupid problem
where I can sleep. I know I knew every moment
and they explained it all the time
that I injure,

( in Christmas, I was Johan Sebastian Bach who was,
his apartment I Christmas time.
And I heard
in evening
I slept sofa livingroom ( or I tried to sleep..)
I heard when he slept he spoke Voi voi Jeesu doesnot sleep.. he goes weaker.. ( injured "
but I couldnot sleep there
( thought it was highest stair kerros
in house
there was in neighbour handicapped people house
( they builded it
during bach lived there..
( in meaning ) ( he has 160-180 äo ( Mensa member
but he is so simple I couldnt stand.
I demanded Ilölnot go there anymore.
And muslims and all foreigners also neighbour s those houses.

I need own apartment.
Ilmoita
at all not gone outlook

and I fight against
I know it isso
that people themselves create that
old people is weak

they also think so that 50 is much
60 is , 70 is somehow then they will have what they wanted ??

Presidents are over 70 and
there can see they over 700 is
all spiritual and clevering abilities. etc

( I want to faund spiritual place
I thought yeasterday on cafethere shouldto be benk where can sleep, bed beside table
( I ll do then when I have feeling as yesterday
now feelings gone I ll write when slept
Ilmoita
sorry, difficult things of course. ( I thought went it rifght or wrong

they do so miracle difficult things , so tale, talently but they cant give house where talent people doesnot suffer.
I really cant live with simple
men whom are not active artists I really want to do what I can do
I did not ( ineed dictionary.......)

call? place to me 12. 8 Opistot , schools took pupils,
( is there space still?
Where I can get that 70 e ( they teach how to do
own Pazes. etc. How to use computer.

I want to play guitar and dance. etc
This is my faund christianity
Jesus was uncle. What Jesus
this is suffer to me reaqlly.
I have studie in artschool / art school Maa
Maharishi Art Academy
I want to study more
I want to DO work
and so on,. I am like kiraf which need what she need
and so pity if see suffer in her face

first,. I need sleep.
hour in night.
and I want All that honour what they said always from moment to moment
is (like that music there... those emotions are where (kuulua ) minun kuuluu elää niissä )
tunteiss a hengessä.

that it is for me,,,
I have to be able feel my level developing level feelings etc.

My mother was abandoned sick
and she born place they gave her grow health. ( one reason they explained to me
why my mother was so low level
because he honored Mooses very much.

she did notknow she has married Moses
whomn was not good husband to her, antd they divorced after 3, 5 year.

She took care of me 3, 5 year.
And was health mother. ( 19 year when i born.
( then she went to sea, to work ship ( I visited there )
I see from photos
there she goes
worse... She was stil working, took care of baby, in Karakallio, same place where i lived and school 1 class and I visited there
baby home my mother there was beginning she went to hospital
I dont know at all why.
maybe those evil spirit did not want she is with me,
or maybe tehy didnot want she can do that work
they want everything bad
and Toni W
Ismo A etc doesnot help
they could
why they have not human feelings just pity kiraf character
little who has suffer why they are so ( I cant understand cruel

they are so strong same strong as human against kiraf foal
when they are rich and so on
suggested ( and they would be SO much more, if they would be human being,
and help weaker I realaly have to go sleep every evening

I try to be over human
I did not sleep
( There wAS EXPERIENCE,
i WAS WAKE UP ( IN ETEINEN i SLEPT
festipule entrance

i sleep there because i cant sleep under younger boy
who was more little that that juntti Bach
they said
( that was only good moment
please
I search dictionary.

Muslim court
Ilmoita
Mitä se peräkammarinpoika täällä poistattelee kirjoituksia?
Eikö ne törkyiset kalsarit ole vieläkään poistuneet sieltä sinun sänkysi alta?

Jeesus ei tarvinnut naisia niin paljoa lähetystyöhön, koska naiset olivat valmiita Taivasten valtakuntaan.

Miesten tuli kilvoitella, koska maailmassa on aina ollut hyvin vähän kunniallisia miehiä. Valtaosa on aina ollut haureellista ja väkivaltasta sakkia, ja näin ollen kelvottomia Jumalan Vatlakuntaan sisälle. Parannuksen tehneet pääsevät Jumalan Valtakunnan esipihoille, sinne, minne esim. Daavid iloitsi pääsevänsä.

Naiset ovat luonnostaan lähempänä Jumalaa. Siksi monia miehiä ottaa pattiin kuunnella naisia ja yrittävät vaientaa totuuden.

Siksi tämäkin peräkammarin poika ei kestä kuulla totuutta vaan räyhää minkä ehtii.
Ilmoita
Opetuslasten valikoima kertoo Jeesuksen sukupuolisen suuntauksen. Sääli lapsia mihin joutuivat.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Ei yhtään naista

Jeesus ei kutsunut 12 opetuslapsen joukkoon yhtään naista.
Raamatussa ei ole naisen kirjoittamaa yhtään evankeliumia.
Nyt ev.luti kirkossa jo 50% naisia ja päätökset senmukaisia.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta