Huttiloinen: "Eräs laji suomalaista porvaria on sellainen, että on päältä valkoinen mutta sisältä punainen. Toisinpäin kuin retiisi. "
Stallarin valetta.Suomi on itsenäinen porvariston ansiosta. Tuo väritys sopii isänmaallisuutta teeskenteleviin huttiloisiin.
"Tämä luonteenpiirre on tullut hyvin esiin Viipurin kirjastoa koskevassa ketjussa. Siellähän on isänmaallisina esiintyviä kekkuleita, joille on ehdottoman välttämätöntä se, että Aallon kirjasto on jatkossakin Viipurissa eikä Suomessa. Se olisi voitu tehdä tänne alkuperäispiirustusten mukaisesti mutta se ei olisi sopinut osalle porvaristoa."
Hölynpölyä. Porvaristo ei ole millään tavalla ottanut kantaa asiaan.Se ei ylipäänsä ole poliittinen asia, vaan kulttuuriteko ja kustannuskysymys. Huttiloinen ei asiaa ymmärrä.
"Lienee kyseessä sama porvariston osio, jolle ero valkoisesta Venäjästä kesällä 1917 oli kauhistus."
Sellaista "osiota" ei ole koskaan ollut.Itsenäisyysajatus syntyi porvaristossa jo 1890-luvulla ja toteutui 6.12. 1917 porvarien julistaessa Suomen itsenäiseksi ja vasemmiston vastustaessa. Kohta alkoikin punakapina bolsevikkien tuella.
Suomalainen porvari on sinivalkoinen!
6
109
Vastaukset
- Anonyymi
Huttiloinen: "Ikävä kyllä se on Viipurissa suomalaisten korjaamana. Kun voisi olla Suomessakin mutta nuoleskelutaipumuksemme esti sen hyvän ratkaisun. "
Pötyä.Kirjasto korjattiin venäläisvaroin ja -voimin. Suomi tuki aisiantuntemuksella ja pienellä rahaosuudella.Mitään toisinnon rakentamista Suomeen ei ole vaatineet kuin Anni Huttila opetuslapsineen.
"Naurettavaa todella, rosvo vie omaisuutta, antaa sen rapistua ja sitten oikea omistaja käy kustannuksellaan korjaamassa sen rosvon näyttelykaluksi. Näin hölmö on vain SUOMALAINEN. Jos uutta ei voitu tehdä Suomeen niin olisi annettu sen märäntyä tai odotettu että rosvo itse korjaa sen."
Huttiloisen naurettavaa pötyä. Alkuperäisen rakennuksen restaurointi yhteistyöllä oli oikea ratkaisu.- Anonyymi
---- Alkuperäisen rakennuksen restaurointi yhteistyöllä oli oikea ratkaisu.-----
Niin teikäläisille mutta ei suomalaisille. Miten suomalaiset nyt pääsevät kättensä töitä ihailemaan. Tosin sinä ja kaverisi tietenkin aina pääsette joten ei tilanne teitä harmita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
---- Alkuperäisen rakennuksen restaurointi yhteistyöllä oli oikea ratkaisu.-----
Niin teikäläisille mutta ei suomalaisille. Miten suomalaiset nyt pääsevät kättensä töitä ihailemaan. Tosin sinä ja kaverisi tietenkin aina pääsette joten ei tilanne teitä harmita.Suomalaiset hyväksyivät ratkaisun.
Huttiloisilta ei kysytty.
Miksi olisi?
Välirikko on Venäjän aikaansaama.
- Anonyymi
----.Se ei ylipäänsä ole poliittinen asia, vaan kulttuuriteko ja kustannuskysymys.-----
1. Uuden kirjaston rakentaminen Suomeenko EI olisi ollut kulttuuriteko?
2. Vanhan rydön korjaaminen ei siis maksanutkaan mitään, niinkö?
Olihan se remontin lahjoittaminen Suomen vihollismaahan todella ystävällinen teko, siis Putinia ja venäläisiä kohtaan.- Anonyymi
Suomi ja Venäjä eivät ole vihollisia, vaikka välit ovat huttiloisien riemuksi nyt huonot.
Suomi kun on selvästi lännen leirissä, ja jättänyt huttiloisien punikkiaatteet kauas historiaan.
- Anonyymi
No ei se ainakaan musta ole ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973