mitä kummaa se on?
mikä fistaus?
5
2700
Vastaukset
- Nero
Se on lyhenne lauseesta flower is sweet today. Joten ei kun ostamaan kukkaa ja sanot rakkaimmallesi hienosti englannin kielellä että fist for you baby ja iltanne on pelastettu PS.Hyvää Viikolppua.
- aviomies-68
Otetaan ämmä kiinni,runtataan seinälle ja vedetään nyrkillä naamariin vähän aikaa.Sen jälkeen ämmä sängylle ja rajut nainnit.Minä tykkään!
- se on
sitä kun paskot huorasi suuhun ja kuset vielä naamalle, fistaukseen kuuluu olennaisesti vielä se, että hoet koko huora huora huora huora ja lätkit huoraas naamaan.
- keu
koko huora huora huora??? epäilen ettei toimi...ehkä joillekkin...mutta ei mulle..
ette tekään siis vissii tiedä...meinaa ku oli noikii moni puoliset vastaukset..
- jess
fistaus tarkoittaa käden viemistä vaginaan tai peräaukkoon, ja nimenomaan ainakin rannetta myöden, nykyään itselläni jo hieman pidemmälle...
ja tuntuu taivaalliselta !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693