Venäjä olkaa tehdä ydinaseet joista jopa NL kieltäytyi. Ohjus jossa ydin reaktori, satelliitti jossa on reaktori ja miehittämätön sukellus venei jossa on ydin reaktori.
Kun nykyinen venäjän insinööri kulttuuri on paljon heikompi kun NL. Ja jopa vanhat stalinistit eivät uskaltaa rakentaa niin vaarallisia aseita. Onko Venäjän johto rakentaa Chernobil 2.0 omalle ja naapurin kansoille?
Chernobil 2.0 tai Venäjän revanssin.
5
65
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjä yrittää esittää supervaltaa vaikka se on enää suurvalta. Venäjän talous on kuitenkin pienempi kuin Italialla. Jäljelle jää vain sapelinkalistelu.
- Anonyymi
Venäjän uudet aseet kertovat pahasta sairaudesta, joka on syövyttänyt Venäjän johtajien aivot. Putin on vainoharhainen, mutta ei yksin Putin ole tässä vinksahtanut, vaan koko järjestelmä kansalaiset mukaanlukien. Onko kyse laajennetusta itsemurhasta, koska kaikki aavistavat, ettei noilla tuomiopäivän aseilla saavuteta hyvinvointia?
Osa on kuitenkin bluffia ja propagandaa. Veikkaan, että ydinvoimalla toimivaa rakettimoottoria ei koskaan oteta käyttöön, koska se on rauhankin aikana liian vaarallinen.- Anonyymi
Uusi venäjän hallitus on typärä ja ahne. Se on toinen yritys laukaista toi raketti.
Epäilen kun Venäjä välittää huumetta maailmalle nekin käyttivät oma tavara.
- Anonyymi
Säteily pilvet yllätti itä Euroopan. Onneksi tuulet puhalsivat Säteily pilvet venäjän omalle alueelle.
Nyt Venäjällä on sama tilanne kun oli NL romahdusta. Putin-Huilo yrittää valloittaa maailman kun oma maa uppoa, räjähtää ja palaa.- Anonyymi
Pitää muistaa että Putin on kollektiivi eli vain yhden henkilön aivoituksista ei ole kysymys. Putin itse on tuon kollektiivin näkyvä osa.
Ennen oli kommunistisen puolueen keskuskomitea, nyt Putin - kollektiivi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039