Venäjä olkaa tehdä ydinaseet joista jopa NL kieltäytyi. Ohjus jossa ydin reaktori, satelliitti jossa on reaktori ja miehittämätön sukellus venei jossa on ydin reaktori.
Kun nykyinen venäjän insinööri kulttuuri on paljon heikompi kun NL. Ja jopa vanhat stalinistit eivät uskaltaa rakentaa niin vaarallisia aseita. Onko Venäjän johto rakentaa Chernobil 2.0 omalle ja naapurin kansoille?
Chernobil 2.0 tai Venäjän revanssin.
5
141
Vastaukset 5
- Anonyymi
Venäjä yrittää esittää supervaltaa vaikka se on enää suurvalta. Venäjän talous on kuitenkin pienempi kuin Italialla. Jäljelle jää vain sapelinkalistelu.
- Anonyymi
Venäjän uudet aseet kertovat pahasta sairaudesta, joka on syövyttänyt Venäjän johtajien aivot. Putin on vainoharhainen, mutta ei yksin Putin ole tässä vinksahtanut, vaan koko järjestelmä kansalaiset mukaanlukien. Onko kyse laajennetusta itsemurhasta, koska kaikki aavistavat, ettei noilla tuomiopäivän aseilla saavuteta hyvinvointia?
Osa on kuitenkin bluffia ja propagandaa. Veikkaan, että ydinvoimalla toimivaa rakettimoottoria ei koskaan oteta käyttöön, koska se on rauhankin aikana liian vaarallinen.- Anonyymi
Uusi venäjän hallitus on typärä ja ahne. Se on toinen yritys laukaista toi raketti.
Epäilen kun Venäjä välittää huumetta maailmalle nekin käyttivät oma tavara.
- Anonyymi
Säteily pilvet yllätti itä Euroopan. Onneksi tuulet puhalsivat Säteily pilvet venäjän omalle alueelle.
Nyt Venäjällä on sama tilanne kun oli NL romahdusta. Putin-Huilo yrittää valloittaa maailman kun oma maa uppoa, räjähtää ja palaa.- Anonyymi
Pitää muistaa että Putin on kollektiivi eli vain yhden henkilön aivoituksista ei ole kysymys. Putin itse on tuon kollektiivin näkyvä osa.
Ennen oli kommunistisen puolueen keskuskomitea, nyt Putin - kollektiivi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510