eikä maksanut kuin 5 tonnia! Brouhahha! Tönö ei todellakaan ole mikään kartano, eikä heppu enää kuvasta päätellen elä kymmentä vuottakaan, joten PASKAN MYIVÄT ja KALLIILLA!
pS. PASKAHUUSISSA OLI JOPA KAKSI IKKUNAAKIN, MWAHHA...
Uuden Suomen Ritala laitatti aurinkopaneelit paskahuusinsa katolle!!
14
83
Vastaukset 14
- Anonyymi
Siinä ritalan kartano-paskahuusi yhdistelmä.
http://valpperi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/279643-auringosta-sahkoa - Anonyymi
Persujen vika jos aurinko ei paista.
- Anonyymi
Tietokoneen vai minkä takia? Ulostusohje on joskus paikallaan.
- Anonyymi
Kunnon kommunistin kämppä. Sieltä voi suoltaa paskaa eetteriin täysillä. Sijoitus paneeleihin ei tule koskaan maksamaan itseään takaisin. Hupiukko-ritala...
terv. huhtasaari - Anonyymi
Tämä taisi olla ainoa järkevä bloki ritalalta?
- Anonyymi
Siellä usarissa se talipallo makeilee ympäristöteollaan, eikä tajua, että se nöyrryyttää vaan itseään.
- Anonyymi
Kännipäiten oli tehnyt kaupat aurinkopaneeleista, .
- Anonyymi
Heti kun se hörhö alkoi puhua muusta kuin persuista, niin....nolasi itsensä.
- Anonyymi
Siis mitä Ritala kirjoittaa muustakin kuin persuista , alkaa pikkuhiljaa tulemaan järkiinsä.
- Anonyymi
ritala väitti olevansa 52-vuotias. Kuvasta päätellen ei ole tippaakaan yli 72-vuotiaan näköinen.
- Anonyymi
Ei persaukisen kannata mitään aurinkotauluja asennella. Varakkaalle asia on taas paskanhailea. Tästä voidaan tehdä johtopäätös että aurinkopaneelit on täysin turhia kapistuksia.
- Anonyymi
Seuraavaksi tuohon paskahuussiin vielä elintasosiipi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891430
- 83992
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170815- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta124454- 43445
- 51429