Tankkaustarinat

Anonyymi

Voi että mikä tekopirteä ohjelma. Kamalaa naurun räkätystä. Äsken oli joku letkajenkka vouhotus, tekpirteitä ämmiä, varsinkin se yksi, olikohan paikan pomo, ? Ei enään tälläistä p aa .

5

1222

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samanlaista "tosi-TV" sontaa kuin tämä Radalla tai Ruvella.. mikä se nyt olikaan?

Kyllä on viihde vajonnut alas viime vuosina. Kun ei edes yritetäkään tehdä mitään, van kuvataan toisten tekopirteää työtä.

• Anonyymi

Kyllä tätä samankaltaista roskaa on tulossa jatkossa aivan varmasti. Tällaista realityä on halpaa tehdä ja siksi kannattaa suoltaa televisioon. Voin vaikka mistä lyödä vetoa että lisää tällaista ohjelman tasoa on luvassa ja paljon. On myös paljon niitä ihmisiä jotka haluavat naamansa televisioon. Kaikki maajusille morsiamet ja treffiohjelmat ja pettämisohjelmat on nyt muka niin suosittuja että niitä katselee kaikki ja näitä kannattaa ennemmin tehdä kuin hankkia laatuohjelmaa maailmalta, esim. uusia elokuvia tai hyviä sarjoja. Rahaa säästyy ja tyhmä kansa joka on niin heikkona tähän reality-paskaan, on tyytyväisenä. Viihde vajoaa yhä alemmas ja alemmas. Kohta kai nämä tubettajat saavat omat ohjelmansa. Voi seurata sitten miten nämä syövät aamupalaansa ja käyvät joogassa.

• Anonyymi

Samaa sarjaa kuin tämä "Sohvaperunat".

Kuvataan sitä kun ihmiset katsovat televisiota kotisohvallaan. Siis voiko alemmaksi enää vajota ja voiko vähemmästä aiheesta enää tehdä ohjelmaa?

No melko varmasti voi ja lähiaikoina tullaan näkemään vieläkin huonompaa.

• Anonyymi

Mitähän se eräskin nainen oli vetänyt, hysteeristä naurun räkätystä, leikki pomoa.

• Anonyymi

Niin ala-arvoista, keskittyisivät ruoanlaittoon, eikä källeihin, käykö siellä vielä joku syömässä???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle juuri nyt!?

🤗
      Ikävä
      183
      2021
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      97
      1490
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      1023
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      106
      950
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      65
      794
    6. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      61
      682
    7. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      41
      669
    8. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      50
      630
    9. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      27
      595
    10. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      75
      585
    Aihe