Kyllä vaan Helsingissä ja muualla etelä suomessa meno paljon suvaiysevampaa ja vapaa mielisempää kuin Parkanossa. Ahdas mielisyys on pahaksi kakille
Parkanolaisten suhtautuminen seksuaalivähemmistöihin
12
85
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä suvaitse heterotkaan, jos käy toisen muniin kiinni kyselemättä. Mietippä sitä ens kerralla.
- Jarmo.Kakkasuu
Sehän on mukavaa
- Anonyymi
minusta on hyvä että on paljon puppeli poikia minulle jää enempi naisia ja saan pesää enempi.
- Jarmo.Kakkasuu
Tykkään samoista asioista. Mitä enempi puppeleita sitä parempi
- Jarmo.Kakkasuu
Parkanon suurin huolen aihe on heterot väkivaltaiset miehet.
- Anonyymi
Sun suurin huolenaihe.
Keksi jotain järkevää vaikka.
Ketään ei kiinnosta tollanen hölötys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun suurin huolenaihe.
Keksi jotain järkevää vaikka.
Ketään ei kiinnosta tollanen hölötys.Seksuaalivähemmistöille aihe on tärkeä!
- Anonyymi
Kukaan ei käy kiinni toisen muniin noin vaan. Homot ovat hyvin kranttuja, kaikki ei kelpaa. On keskenään kova kilpailu kuka hyväksytään.
- Jarmo.Kakkasuu
Kyllä minä käyn. Usein sen näkee naamasta.
- Anonyymi
Jarmo.Kakkasuu kirjoitti:
Kyllä minä käyn. Usein sen näkee naamasta.
Kuka anto nyrkkiä?
Anonyymi kirjoitti:
Kuka anto nyrkkiä?
Näissä hommissa tulee nyrkkiä vähän väliä. Se kuuluu asiaan
- Anonyymi
Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:
Näissä hommissa tulee nyrkkiä vähän väliä. Se kuuluu asiaan
Fistbumppia tulee jatkuvalla syötöllä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1367177Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1254971L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa674336TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153483Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242291Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3011773Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä231545- 671485
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91459Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581448