Miksi?????

Anonyymi

Miksi värilliset ja islaminuskoiset ovat tasa-arvoisempia kuin kantasuomalaiset? Miksi ne ovat etuoikeutetummassa asemassa kuin suomalaiset vanhukset ja köyhät?
Onko niin, että kaikki muut kuin suomalaiset ovat parempia?

16

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmeellinen väite. Suurinta pimeyttä on, kun ihminen valehtelee itselleen ja uskoo on valheensa, kirjoitti venäläinen Dostojevski. Sen mitä olen seurannut, näyttää siltä, että jotkut ihmiset valehtelevat ja toiset uskovat mitä ihmeellisempiä tarinoita maahanmuuttajien eduista. Ei ole olemassa esim. maahanmuuttajan lisäeläkettä tai maahanmuuttajan asumistukea jne.. Kunnat saavat kuntaa sijoitetuista pakolaisista - ei muista maahanmuuttajista - kolme vuotta erityistukea, joilla tulisi kotouttaa, kouluttaa ja avittaa alkuun, poluttaa, kuten 10-15 v. sitten joku keksi sanoittaa. Sen jälkeen pudotaan samalla viivalle muiden Suomessa asuvien kanssa olivatpa nämä kantasuomalaisia tai maahanmuuttajia. Jos polutus onnistuu, ihminen pääsee työelämään tai opiskeluun, hän on halpa verrattuna kantasuomalaiseen, joka 18 ikävuoteen mennessä ei yleensä ole vielä maksanut veroja lainkaan, mutta on ollut kunnallisessa päivähoidossa, saanut hyvän perusterveydenhuollon, koulun ja kouluruoan..
      Kolme vuotta ei tosin riitä kaikille. Menneisyyden pelot, koetut vainot ja sodat, uusi kieli yms. sopeutuminen on pitkä polku.
      Mutta pointti on, että silloin tukien kanssa ollaan samalla viivalla kuin muutkin täällä asuvat.

      • Anonyymi

        Ohituskaistoja on suunniteltu jopa isis-ukoille. Järkyttävää mutta totta.


      • Anonyymi

        Eräs uskonto ei kotoudu koskaan kun tämän uskonnon pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen.


    • Tätä teemaa Halla-aho lähestyi kun kyseessä oli mustaihoiset ja homot.

    • Anonyymi

      Siksi kun suomi on hyväntahtoinen idiootti maa jota islamin uskoiset älyää käyttää hyväkseen..

    • Anonyymi

      Täällä ihanoidaan liikaa mokkakikkeleitä.

      • terminologia on huono, mutta olet osin oikeassa.

        Ainakin moni julkinen toimija, kuten kunta/kaupunki harjoittaa ns. positiivista syrjimistä maahanmuuttajien kohdalla.

        Samaa perua sukupuolten määrän kirjaamisessa työpaikan henkilörakenteeseen.
        Monissa paikoissa molempia sukupuolia tulee olla vähintään 40%.


      • Anonyymi
        Femen kirjoitti:

        terminologia on huono, mutta olet osin oikeassa.

        Ainakin moni julkinen toimija, kuten kunta/kaupunki harjoittaa ns. positiivista syrjimistä maahanmuuttajien kohdalla.

        Samaa perua sukupuolten määrän kirjaamisessa työpaikan henkilörakenteeseen.
        Monissa paikoissa molempia sukupuolia tulee olla vähintään 40%.

        Sukupuolia vähintään 40% kun femakot katsoo olevan siitä itselleen hyötyä, sosiaalipuolelle tai vaikkapa opettajiksi eivät edes halua miehiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sukupuolia vähintään 40% kun femakot katsoo olevan siitä itselleen hyötyä, sosiaalipuolelle tai vaikkapa opettajiksi eivät edes halua miehiä.

        Hyvä että joihinkin ammatteihin myös miehet voivat kouluttautua ja saavat varmasti töitä.

        Kätilömiehet ovat myös harvinaisia ja varmasti työllistyvät.


      • Anonyymi
        Femen kirjoitti:

        terminologia on huono, mutta olet osin oikeassa.

        Ainakin moni julkinen toimija, kuten kunta/kaupunki harjoittaa ns. positiivista syrjimistä maahanmuuttajien kohdalla.

        Samaa perua sukupuolten määrän kirjaamisessa työpaikan henkilörakenteeseen.
        Monissa paikoissa molempia sukupuolia tulee olla vähintään 40%.

        "Monissa paikoissa molempia sukupuolia tulee olla vähintään 40%. "

        Sukupuolia on enemmän kuin kaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Monissa paikoissa molempia sukupuolia tulee olla vähintään 40%. "

        Sukupuolia on enemmän kuin kaksi.

        No ne voi mennä sinne planetalle mistä tulleet.


    • Anonyymi

      Mokat ja islamistit ovat tasa-arvoisempia koska päättäjät pelkäävät niitä.

    • Anonyymi

      Avaisitko vähän millä tavoin tasa-arvoisempia?

      Veikkaan, että jos suomalaisiakin verrataan keskenään - niin löytyy sieltäkin tasa-arvoisempia ja vähemmän tasa-arvoisempia yksilöitä. Kuten sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöt.

      • Anonyymi

        Joitakin ihmisiä vaivaa suunnattomasti, että vähemmistöt (oli sitten kyse ulkomaalaisista, Suomen omasta romaaniväestöstä, seksuaali-/sukupuolivähemmistöistä ym.) olisivat tasa-arvoisia ei mihinkään vähemmistöön kuuluvien kanssa. Jostain aina pitäisi löytyä ryhmä, joka on "huonompi" kuin oma ryhmä. Jota voisi syrjiä ja tuntea ylemmyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joitakin ihmisiä vaivaa suunnattomasti, että vähemmistöt (oli sitten kyse ulkomaalaisista, Suomen omasta romaaniväestöstä, seksuaali-/sukupuolivähemmistöistä ym.) olisivat tasa-arvoisia ei mihinkään vähemmistöön kuuluvien kanssa. Jostain aina pitäisi löytyä ryhmä, joka on "huonompi" kuin oma ryhmä. Jota voisi syrjiä ja tuntea ylemmyyttä.

        Miksi harmittaisi, ei niillä kuitenkaan etuoikeuksia kuulu olla, kuten ei naisllakaan miehiin nähden. Matuilla ei tosin kuulukaan olla samoja oikeuksia, eihän he ole suomalaisia, eivätkä maksaneet sosiaaliturvasta.


    • Anonyymi

      Sinulla on vain sellainen tunne. Miksi?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe