Eli oon 14v tyttö!! Menkat on alkanu joskus huhtikuussa mutta on vielä tosi epäsäännölliset, mut yleensä ne alkaa joskus ekalla viikolla ja on joku 3päivää ja sit tokan kerran ne alkaa joskus 20päivä ja on myös joku 3päivää. Eli ne voi vielä alkaa mut oon nyt alkanu epäilee et voisin olla raskaana, kun menkkoja ei oo näkyny!!! Löysin siis mun veljen seksi lelun ja käytin sitä, mut en kuitenkaan tunkenu sisälle! Mitä jos mun veli oli lauennut siihen niin olenko raskaana😨Tosiaan se näytti kyllä todella puhtaalta ja siltä että sitä ei ole käytetty mutta silti vähän pelottaa et olisin raskaana, tosiaan raskaus oireita ei oo ollu. käytin sitä leluu joku viikko tai pari viikkoo sit. TOIVON ET JOKU VASTAA NOPEESTI!!!!!🤔🤔
Vastaukset 3
Kuinka sinun on mahdollista käyttää miehelle tarkoitettua tekovaginaa...Tarkennatko hieman?
Ja mitä tulee raskautumisen mahdollisuuteen, niin ei se ole mahdollista..
Siittiöt eivät elä kehon ulkopuolella hetkeä pidempään....- Anonyymi
no tosiaan se oli naiselle tarkoitettu joten en tiedä onko veljeni käyttänyt sitä vai mistä tollaisen on voinut saada?🤷🏼♀️mutta kummiskin kiitos tiedosta
- Anonyymi
Et...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721206
- 751043
- 86820
- 48752
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko81668Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su37627- 28615
IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin67611Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46599